Goed dat jullie het erover hebben, was al bijna vergeten dat ze met een release zouden komen. Heb het nummer even gedownload, klinkt ouderwets goed. Neptunes kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:37 schreef broer het volgende:
[..]
Dacht ik. Weet ik niet zeker. Kan ook gewoon een officiële release zijn.
Ik hoorde hem net voor het eerst. Vind het wel een prettig nummer.
Domien, doe je huiswerk 'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:44 schreef Marc63 het volgende:
Euhm... Gerard vertelde straks dat Amy toch niet in rehab zit. Opletten DnA!
Nou, lijkt me wel gezellig voor een keertjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja! Wil je een keer langskomen?
Jaja, hij gaat de *tig inquote:
Bij 3 kennen ze je vast nog niet..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, lijkt me wel gezellig voor een keertje
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Bij 3 kennen ze je vast nog niet..
Ik zet mn mailbomber alvast klaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Jaja, hij gaat de *tig in
Heb het felicitatiesmsje al een paar uur klaar staan in m'n Drafts
quote:Op zondag 27 januari 2008 00:10 schreef IedeK. het volgende:
Heey ik kan het log van Domien weer bekijken zonder foutmelding, watskeburt?
iddquote:
Mwa, het is wel een beetje stilquote:Op zondag 27 januari 2008 17:44 schreef Againzender het volgende:
Is het gezellig Hans?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:51 schreef purplerose het volgende:
zal morgen ff foto maken van mij in me nieuwe tshirt
Ha! Heb je misschien toevallig gisteren Weekend DNA opgenomen?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
Ik zat net nog ff het topic van EkstraWeekend na te lezen, of ik nog fragmenten gemist. Maar ik mis nog 1 ding:
[..]
![]()
Oh jaquote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ha! Heb je misschien toevallig gisteren Weekend DNA opgenomen?
Daar stond net iets andersquote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... via de webcam klinkt 3FM nu echt knap verrot...
Graag. En ik heb er geen haast mee hoor, vroeg het me alleen af. Anders was ik morgen opzoek gegaan naar de podcast namelijkquote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja
* start laptop weer op
Wil je m geknipt? (dan wordt het morgen)
Ga ik morgen ff knippenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef Broekie het volgende:
[..]
Graag. En ik heb er geen haast mee hoor, vroeg het me alleen af. Anders was ik morgen opzoek gegaan naar de podcast namelijk
heb een stukje gezien.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
Meer mensen die nu naar Zembla kijken? Het gaat over mensen die verslaafd zijn aan games, o.a. World of warcraft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |