Heule puike request!quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik was 5 minuten weg. Heb ik AZ gemist?
Waar zie je me voor aanquote:
Vorige week riep ik in dit topic dat het niet perse harder hoeft, maar dat er gewoon vrolijke muziek gedraaid moet worden. En daar hoeven echt niet altijd gitaren in te zitten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef borisz het volgende:
Muziekkeuze tot dus ver.
geen ballads
En om nu te vragen of je wilt stoppen met het aanvragen van goeie muziek..? Hm. Neequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik ondertussen wel een request-stalker te worden, ben de tel kwijt hoeveelste dit nu was
zal ik nu wat aanvragen ?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vorige week riep ik in dit topic dat het niet perse harder hoeft, maar dat er gewoon vrolijke muziek gedraaid moet worden. En daar hoeven echt niet altijd gitaren in te zitten.
En om dat maar even te ondersteunen had ik Madness aangevraagd, ik ben nog nooit zo snel teruggebeld bij 3FMTweede SMS naar Weekend DNA, en tweede keer in de uitzending
Volgens mij begin ik ondertussen wel een request-stalker te worden, ben de tel kwijt hoeveelste dit nu was
nog sorry voor de vorige keer dat ik niet op jouw weder-request ingingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
En om nu te vragen of je wilt stoppen met het aanvragen van goeie muziek..? Hm. Nee
* Againzender zet de radio vast uitquote:
Nieuwe Dare or Truth?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Lijkt mij wel wat om Annemieke als fake-date mee uit te nemen om indruk te maken op mn vrienden
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:08 schreef Againzender het volgende:
* Againzender zet de radio vast uit
Dat kan je wel stellen! Lekker plaatje dit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Nog zo'n heerlijke dance plaat.
September - Cry For You
gezien een tussenstand heel ff naar Langs de Lijnquote:
Geertquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
gezien een tussenstand heel ff naar Langs de Lijn
Goed idee. Dan neem ik haar mee uit naar de Radstake (bekend van Jelmer's kneiters), bij mn ouders in de buurt. Kan wel met haar naar Amsterdam gaan, maar dat is niet zo'n uitdaging.quote:
PSV is het nieuwe Duitsland...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huidige stand is dan weer wat minder.
dit is geen VBL boriszquote:
nou enquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is geen VBL borisz
maar toch![]()
En ik dacht altijd dat Brabanders reserve Belgen warenquote:
Valt de laatste jaren wel mee... Tegenwoordig is het vaker lucky PSV. For the record, ik heb niks met beide clubs, ik hou het bij amateurvoetbal...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tis nog altijd Lucky Ajax...de uitzondering bevestigt de regel
Nu wel dusquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:53 schreef borisz het volgende:
Muziekkeuze tot dus ver.
geen ballads
1 plaatje is te vergeven, maar vorige week was het vooral in het begin een drama qua zaterdagavondmuziek.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nu wel dus
* Glacier gaat zo een kroeg induiken, leren lukt voor geen meter
Yep.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:41 schreef Horloge het volgende:
Ja echt waar, ze is Frans en ze spreekt "I'll kill her" heel apart uit. En het nummer is opgepikt door een Deense DJ. Gaan we dit nou elke keer weer horen als ze deze plaat draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |