Hopen dat er nog veel file staat dan, kun je extra lang genietenquote:Op maandag 28 januari 2008 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ah heerlijk, Gerard Ekdom als ik naar huis rij in de auto
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
Hopen dat er nog veel file staat dan, kun je extra lang genieten
Preciesquote:Op maandag 28 januari 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Hopen dat er nog veel file staat dan, kun je extra lang genieten
Och, da's JUIST grappig.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:06 schreef Damzkieee het volgende:
Als Bart er maar niet weer zo'n potje van maakt met het Popduel.
Ik denk dat ik nog liever Rabbering hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 14:06 schreef Damzkieee het volgende:
Bart
Welkom terug, Roel!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
De reacties over die even voorspelbare als absolute flut-MH zijn zeker al geweest hè?
Nou, bij dezen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Kun je de schade weer ff inhalen, dit is al de tweede keer vandaagquote:Op maandag 28 januari 2008 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Riep hier net al dat ik het zoooooo ont-zet-tend jammer vind dat ik dit 'juweeltje' van Krezip in Dublin niet voorbij hoorde komen.
Hoor ik je nu kaarten winnen Roel?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
De reacties over die even voorspelbare als absolute flut-MH zijn zeker al geweest hè?
Nou, bij dezen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hoor ik je nu kaarten winnen Roel?
Geef die 100 euro dan maar aan mijquote:Op maandag 28 januari 2008 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Al stop je er een biljet van 100 euro tussen!
Hmja, maar dan heb je vervolgens een overijverige dj aan de telefoon die je gaat bellen waarom je je pas gewonnen kaarten op marktplaats zetquote:Op maandag 28 januari 2008 14:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geef die 100 euro dan maar aan mij
Als je kaarten hebt betekent natuurlijk niet dat je er ook gebruik van moet maken. Je kunt ze altijd nog op marktplaats zetten.
Iiiiiiiiieeeeek! Mijn eerste vraag is altijd "vind je Krezip ook kut?"quote:Op maandag 28 januari 2008 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had ooit een date met een meisje die helemaal gek was op Racoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |