Dan moet je naar een andere vestiging gaan. Onderling kunnen er redelijk grote verschillen zitten.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:29 schreef notunreal het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ze dat met mijn tv doen van 677 euro..
Daar was ik al bang voor, weet je welke modellen?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef AstroStart het volgende:
Alle leveranciers doen mee, behalve Bose en enkele modellen van Apple.
Heb je ook iets over prijs stijgingen gehoord? Want met 20 procent duurder, dan 16 procent korting schiet je niet heel veel opquote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef AstroStart het volgende:
Er zitten geen addertjes onder het gras.
De BTW wordt eraf getrokken. Dat is geen 19%, maar iets minder. De prijs is 119% (prijs + 19% btw), dus deze 119% wordt naar 100% getrokken en dat is gedeeld door 15,4.... nog wat.
Als iets niet leverbaar is, kun je het gewoon al met korting kopen. Wel is het dan van belang dat je het volledige bedrag alvast betaald!
Het worden twee drukke dagen. Ik als parttime-medewerker bij de MediaMarkt ben benieuwd
Kijk, zo valt er wel 'vet te stunten' met de prijzen.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:48 schreef swollywood het volgende:
Ik een dag van te voren vast kijken (om de drukte voor te zijn), wat een beetje interessante camera was.
Leuke camera gezien voor ¤ 199,-.
Kom ik op de actiedag terug, heeft diezelfde camera opeens een prijskaartje met ¤ 229,- er op.
Hoe zeker weet je dat consoles niet meedoen?quote:Op zondag 27 januari 2008 19:05 schreef Zweefvliegje het volgende:
Jep![]()
Tenzij je het dus over consoles hebt, die dus niet.
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:59 schreef AstroStart het volgende:
Er zitten geen addertjes onder het gras.
De BTW wordt eraf getrokken. Dat is geen 19%, maar iets minder. De prijs is 119% (prijs + 19% btw), dus deze 119% wordt naar 100% getrokken en dat is gedeeld door 15,4.... nog wat.
Als iets niet leverbaar is, kun je het gewoon al met korting kopen. Wel is het dan van belang dat je het volledige bedrag alvast betaald!
Het worden twee drukke dagen. Ik als parttime-medewerker bij de MediaMarkt ben benieuwd
Dus de MacBooks worden je 1/6'de goedkoper verkocht? Ze kosten nu 900 euro, ruw geschat betaal je er dus 750 euro voor?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik was dus vandaag in MM Den Haag en daar werd wel omgeroepen dat de Bose 3-2-1 en Apple notebooks belastingvrij te kopen zijnoja kut omroeper met ze geschreeuw door de speakers
aan 1 stuk door en druk dat het was, leek wel of de mensen gek werden van de "koopjes"
die wou ik morgen dus ook halenquote:Op zondag 27 januari 2008 15:40 schreef notunreal het volgende:
[..]
De LE32S81.. Op kieskeurig krijgt deze lcd een 8.5! Alleen de geluidskwaliteit is iets minder maar dat is meestal het geval bij lcd tv's.. Iedereen heeft wel een versterker tegenwoordig..![]()
Ik ga morgenvroeg even kijken en dan horen jullie het wel..
Mediamarkt is de grootste publiekstrekker van de Haagse binnenstad. De bezoekersaantallen worden op zaterdag en zondag daar gemeten in veelvouden van tienduizend. Zo zie je maar dat je met wat Kaufen! Sofort! reclames een heel eind komt.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik was dus vandaag in MM Den Haag en daar werd wel omgeroepen dat de Bose 3-2-1 en Apple notebooks belastingvrij te kopen zijnoja kut omroeper met ze geschreeuw door de speakers
aan 1 stuk door en druk dat het was, leek wel of de mensen gek werden van de "koopjes"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |