Zet er 1 in voor Br en aman dan heb je helemaal geen gouden kooi meer als huub er uit gaat is het programma over denk en alle gast spelers zijn al voor b&a dus gun huub zijn pleziertje nog zo lang het kan de winnaar is toch al bekendquote:Op zondag 27 januari 2008 00:43 schreef diedirk het volgende:
De keuze om er weer een Huub groupie in te zetten is echt de doodsteek van het programma geworden.
We zijn niet meer geinteresserd in die zogenaamde verliefdheden van huub en al helemaal niet naar al die zelfde verhalen van hem.
Het programma draait nu steeds om hem , hij zorgt ervoor dat er geen normaal meer iets buiten hem gedaan kan worden, overal moet hij weer zijn stempel op drukken.
Claire is einde voor DGK geworden.
wat een drama, zeg..quote:Op zondag 27 januari 2008 00:43 schreef diedirk het volgende:
De keuze om er weer een Huub groupie in te zetten is echt de doodsteek van het programma geworden.
We zijn niet meer geinteresserd in die zogenaamde verliefdheden van huub en al helemaal niet naar al die zelfde verhalen van hem.
Het programma draait nu steeds om hem , hij zorgt ervoor dat er geen normaal meer iets buiten hem gedaan kan worden, overal moet hij weer zijn stempel op drukken.
Claire is einde voor DGK geworden.
waarom zijn die schaamlippen nou weg gebelurd? Dat heeft dan ook weinig zin meerquote:
Ik denk dat het helemaal niets met Lieke te maken heeft maar meer met het fijt dat ze steeds vaker de kooi verlaten voor een aantal uur en er dus geen gebash is en geen goede gesprekken zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:07 schreef riri het volgende:
Lieke maakte tv....je kon vinden van haar wat je vond maar het was wel zo....om haar heen en door haar was er toch altijd aktie in die villa...
Sinds zij eruit is loopt het streamersaantal ook schrikbarend terug hoorde ik van een aantal mensen die er meer van weten....ze zijn stom geweest om haar te laten gaan....Claire is ontzettend saai...
Ja, het is wel heel triest met de streams de laatste dagen, sommige COSsenquote:Op zondag 27 januari 2008 00:38 schreef diedirk het volgende:
SO hey het is wel ongelooflijk duidelijk dat DGK op sterven na dood is.
Dit topic loopt al vanaf 1900 uur......
wat een ongelooflijke lulkoekquote:Op zondag 27 januari 2008 01:07 schreef riri het volgende:
Lieke maakte tv....je kon vinden van haar wat je vond maar het was wel zo....om haar heen en door haar was er toch altijd aktie in die villa...
Sinds zij eruit is loopt het streamersaantal ook schrikbarend terug hoorde ik van een aantal mensen die er meer van weten....ze zijn stom geweest om haar te laten gaan....Claire is ontzettend saai...
Lieke is geloof ik pas 3 dagen weg...er moeten gewoon weer nieuwe verhaallijnen starten.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:11 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal niets met Lieke te maken heeft maar meer met het fijt dat ze steeds vaker de kooi verlaten voor een aantal uur en er dus geen gebash is en geen goede gesprekken zijn.
ach ja, drama scoort natuurlijk ook.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:07 schreef riri het volgende:
Stouterd! Dat mag ook niet hequote:Op zondag 27 januari 2008 00:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
waarom zijn die schaamlippen nou weg gebelurd? Dat heeft dan ook weinig zin meer
mikey vermaakt zich nu wel met clair.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:31 schreef riri het volgende:
zegt natuurlijk ook genoeg dat ik liever naar Amanda's verhalen luister dan naar Claire....ik vind dat zo'n supersaai type...de doodsteek voor dit programma...verhalen van net van Amanda waren lachen....
maar nu gaan de streams uit...heb andere leuke dingen te doen
Wie is Amanda??quote:Op zondag 27 januari 2008 01:39 schreef miesy het volgende:
[..]
mikey vermaakt zich nu wel met clair.
amanda zou niet eens weten hoe ze een normaal gesprek met deze volwassen vent
zou moeten voeren.![]()
Er mag ook nix meer tegenswoordigsquote:Op zondag 27 januari 2008 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stouterd! Dat mag ook niet he
Maar wat ik me afvraag is Wie is Deoxyribonucleic???
nope 100% waarquote:
Nahhh die mis ik geen van drieenquote:Op zondag 27 januari 2008 01:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nope 100% waar
zonder echt irritante mensen is het gewoon saai
denk aan tas nad en lately lieke
ikzelf mis die lypo's dus echt geen seconde.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nope 100% waar
zonder echt irritante mensen is het gewoon saai
denk aan tas nad en lately lieke
Ok noem jij het maar een pruik ik noem het liever voer voor tanner...........quote:Op zondag 27 januari 2008 01:56 schreef miesy het volgende:
[..]
pruik en silecone tieten.
zegt dat je wat?
Die liep vanmorgen nog in de paardenbak te spartelenquote:Op zondag 27 januari 2008 01:58 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ok noem jij het maar een pruik ik noem het liever voer voor tanner...........
Tanner ja dat is dat paardje wat je bijna niet meer ziet wat van verdriet opgesloten zit daar
quote:Op zondag 27 januari 2008 01:58 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ok noem jij het maar een pruik ik noem het liever voer voor tanner...........
Tanner ja dat is dat paardje wat je bijna niet meer ziet wat van verdriet opgesloten zit daar
Dan was Ellen er zeker of een vergissing van iemand....quote:Op zondag 27 januari 2008 01:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die liep vanmorgen nog in de paardenbak te spartelen
Ellen was erquote:Op zondag 27 januari 2008 02:00 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Dan was Ellen er zeker of een vergissing van iemand....
dat ze blij is dat ze niet meer naar hun irritante rothoofden hoeft te kijken?quote:
Nee, morgen gaat niet door. Hij moet nog even iets afwachten. Dat wordt volgende week zondagquote:Op zondag 27 januari 2008 02:06 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Nee nix gaat morgen knallen denk ik in alphen
In choices zeker??quote:Op zondag 27 januari 2008 02:06 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Nee nix gaat morgen knallen denk ik in alphen
hangtieten ook, dat ie daar aan durftte zittenquote:Op zondag 27 januari 2008 02:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had deze nog van vanmiddag, Brian die zijn sletje zit te wassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze hangen niet, die drijven.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hangtieten ook, dat ie daar aan durftte zitten
slaap lekkerquote:Op zondag 27 januari 2008 02:24 schreef Ceessie het volgende:
ik ga naar mijn mandje truste allemaal
Nee, het is dodelijk saai ...... Selene en Amanda slapen in een bed,quote:Op zondag 27 januari 2008 02:39 schreef tipsch het volgende:
Hmm, ik gaat mun streams maar weer eens in orde maken dan. Is er nog activiteit in DGK?
nou en of!quote:Op zondag 27 januari 2008 02:39 schreef tipsch het volgende:
Hmm, ik gaat mun streams maar weer eens in orde maken dan. Is er nog activiteit in DGK?
Het is nu nog wachten totdat de andere bewoners terugkomen.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, het is dodelijk saai ...... Selene en Amanda slapen in een bed,
en Jaap is in de keuken bezig.
hmpf. Brian en Huub moeten nog terugkomen, er kan nog iets komen. Is Clairtje er wel?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, het is dodelijk saai ...... Selene en Amanda slapen in een bed,
en Jaap is in de keuken bezig.
Done.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan iemand svp een nieuwe COS openen .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |