abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56325092
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat het woord haat een typo was en coldstar "haar" bedoelde, kan me vergissen natuurlijk.

Ik ga vanaf nu lurken, wat een shit streams.
Je vergist je niet, was een type fout..... Het is zo klote, sinds een maand of twee, ben ik van een vaste pc over gegaan naar een laptop. Ik kan er nog steeds niet helemaal aan wennen.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:18:05 #52
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56325490
Brian loopt niet helemaal soepel meer.........

Net Pauline - Idols - gehoord met Weak van Skunk Anansie................ en nu die baggerrap van Brian
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_56325529
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef coldstar het volgende:

[..]

Je vergist je niet, was een type fout..... Het is zo klote, sinds een maand of twee, ben ik van een vaste pc over gegaan naar een laptop. Ik kan er nog steeds niet helemaal aan wennen.
Koppel je er toch een gewoon toetsenbord aan vast, muis moet ook kunnen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_56325578
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef coldstar het volgende:
Volgens mij hadden Amanda en Brain de eerste tijd wel sex met elkaar, maar geen relatie. Iedereen kan nu zeggen wat zij/hij wil , maar de relatie tussen Amanda en Brain is niet te vergelijken met Huub zijn uitspattingen. Als Huub dit allemaal echt doet om TV te maken als dat hier een aantal mensen steeds sugereren, dan is hij in mijn ogen nog gekker als dat ik al dacht. Eer ik me zo laat vertellen wat ik wel en niet moet en mag doen.
Ja schat... de relatie tussen Brian en Amanda is top, eenieder zou een dergelijk relatie moeten hebben.

Even voor de duidelijkheid; BRIAN NEUKT VOOR BACK UP.

Amanda is inderdaad stapelgek dat ze zich door Brian de wet laat voorschrijven.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:22:45 #55
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56325648
Ben benieuwd hoe het publiek vanavond gaat reageren op de "alleenstaande moederrap".

Waar gaan ze heen?
pi_56325709
Huub en Amanda zien net een reclame van goeie tijden, slechte tijden... waarna hij zegt: "Amanda, zullen we vragen of we een gastrol mogen spelen"?

Amanda vond het een goed idee....
(en wees eerlijk, ze waren keigoed als Ludo en Jeanine )
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:26:19 #57
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56325763
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:24 schreef Desii het volgende:
Huub en Amanda zien net een reclame van goeie tijden, slechte tijden... waarna hij zegt: "Amanda, zullen we vragen of we een gastrol mogen spelen"?

Amanda vond het een goed idee....
(en wees eerlijk, ze waren keigoed als Ludo en Jeanine )
Vond ik echt leuk als ze dat deden
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 20:37:53 #58
135305 beequeen
Lost.
pi_56326113
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:26 schreef Dark het volgende:

Vond ik echt leuk als ze dat deden
Geniet nog even mee dan.

http://www.youtube.com/watch?v=UHyE3X9Hz0o

slechte kwaliteit, sorry.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56326243
getver, vannacht hadden ze nog leuke plannen voor tijdens idols
en nu liggen jaap eh huub braaf op de bank idols te kijken alsof het nooit gebeurt is.

ik hoop dat de kijkcijfers zo ontzettend omlaag denderen dat ze wel weer de actie erin moeten gooien.
en dan heb ik het niet alleen over bashen, aan elkaar plakken en konijntje spelen
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 20:45:32 #60
135305 beequeen
Lost.
pi_56326316
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
Gelukkig zijn er nog Cosgenoten die het blijven volgen zodat ik weet dat ik moet inloggen wanneer het interessant wordt, waarvoor mijn dank!
Voorlopig is het nog niks, Brian neemt nog een rood wijntje, goed voor de bloedsomloop.
YW my dear, groetjes aan Drs.H.
― Mark Twain
pi_56326569
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:42 schreef miesy het volgende:
en nu liggen jaap eh huub braaf op de bank idols te kijken alsof het nooit gebeurt is.

ik hoop dat de kijkcijfers zo ontzettend omlaag denderen dat ze wel weer de actie erin moeten gooien.
en dan heb ik het niet alleen over bashen, aan elkaar plakken en konijntje spelen
Laat die anderen maar eens tv maken.Huub steekt zijn nek steeds uit om tv te maken.Dat kost hem veel energie en die anderen worden mooi uit de wind gehouden en stijgen zo mooi in populariteit.Huub kan alleen maar meer commentaar krijgen terwijl hij de show draagt.Die anderen doen echt niks.
pi_56326634
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef Charmian het volgende:

[..]

Koppel je er toch een gewoon toetsenbord aan vast, muis moet ook kunnen.
Kan ik doen, maar dan had ik net zo goed mijn vast PC kunnen houden. Dus geen optie voor mij. Het zal neem ik aan vanzelf wel steeds beter gaan. Thnx voor je advies
pi_56326645
Dat er nu niemand in dat huis is die tegen Amanda zegt dat ze erbij loopt als een debiel met dat kroontje!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_56326820
quote:

Doe eens een leuk voorstel dan, Febo leest mee en zonder verse ideeën bakken ze er helemaal niks meer van.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 21:03:58 #65
135305 beequeen
Lost.
pi_56326907
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef 2live het volgende:
Dat er nu niemand in dat huis is die tegen Amanda zegt dat ze erbij loopt als een debiel met dat kroontje!
Gisteravond had ze die grote ring om, dezelfde die Naad had. Amanda zei toen dat de FEBO dat ding spuuglelijk vond.
Naad mocht dat ding niet meer dragen maar Amanda zei: Dat durven ze toch niet tegen mij te zeggen, ik draag dat ding gewoon.

Ga daar maar eens tegenin.
― Mark Twain
pi_56326916
quote:

die plannen zijn verzet naar volgende week...
ze willen een enorm saaie documentaire huren en dan rond 4 uur snachts hem beneden gaan bekijken, zodat iedereen wakker wordt en er nix aan vinden en zo alle tv-tijd opmaken

De dag daarna willen ze zelf idols gaan naspelen
pi_56327043
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja schat... de relatie tussen Brian en Amanda is top, eenieder zou een dergelijk relatie moeten hebben.

Even voor de duidelijkheid; BRIAN NEUKT VOOR BACK UP.

Amanda is inderdaad stapelgek dat ze zich door Brian de wet laat voorschrijven.
Het zou jou sieren, ook eens goed te lezen wat iemand schrijft. Ik dacht niet dat ik geschreven had dat de relatie tussen Amanda en Brain top is. Overigens denk ik, dat niet een relatie helemaal top is en zeker niet als je nog zo jong bent. Dat is dus niet aan de orde.

Of Brain voor een back up neukt weet ik niet. Dit heb ik hier wel meer gehoord over bewoners. Toen Bart met Wesley een relatie kreeg, werd er ook al van alles geroepen wat niet deugde. Terwijl Bart op dit moment toch met zijn Wesley samen woont. Dennis en Nadia ook zo'n mooi voorbeeld. Ook Dennis was en loser op internet. Hij zou Nadia alleen gebruiken voor dekking. Verloppig hebben we het allemaal mis, Dennis en Nadia hebben nog steeds een relatie en volgens horen zeggen gaat het heel goed. Nou was het Lieke, zij zou een relatie met Quinten begonnen zijn uit wraak en om Huub jaloers te maken. Ook zij zijn al samen gesingaleerd met z'n tweeen. Het gras is altijd groener bij de buren
pi_56327089
Conversatie een beetje leuk op stream 1? (ik heb nog geen geluid hier) Of zie ik de nieuwe klef & bef
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56327094
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:08 schreef coldstar het volgende:

[..]

Het zou jou sieren, ook eens goed te lezen wat iemand schrijft. Ik dacht niet dat ik geschreven had dat de relatie tussen Amanda en Brain top is. Overigens denk ik, dat niet een relatie helemaal top is en zeker niet als je nog zo jong bent. Dat is dus niet aan de orde.

Of Brain voor een back up neukt weet ik niet. Dit heb ik hier wel meer gehoord over bewoners. Toen Bart met Wesley een relatie kreeg, werd er ook al van alles geroepen wat niet deugde. Terwijl Bart op dit moment toch met zijn Wesley samen woont. Dennis en Nadia ook zo'n mooi voorbeeld. Ook Dennis was en loser op internet. Hij zou Nadia alleen gebruiken voor dekking. Verloppig hebben we het allemaal mis, Dennis en Nadia hebben nog steeds een relatie en volgens horen zeggen gaat het heel goed. Nou was het Lieke, zij zou een relatie met Quinten begonnen zijn uit wraak en om Huub jaloers te maken. Ook zij zijn al samen gesingaleerd met z'n tweeen. Het gras is altijd groener bij de buren
Wesley is cool
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:11:15 #70
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56327118
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:

Laat die anderen maar eens tv maken.
Huub steekt zijn nek steeds uit om tv te maken.
Die anderen doen echt niks.
Donderdag 23:05 uur
Luc: Huub is nu op zijn zwakst.
Amanda: Huub doet sinds 11 december , zijn 1 jaardag niets meer.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:11:35 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56327130
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:04 schreef Desii het volgende:

[..]

die plannen zijn verzet naar volgende week...
ze willen een enorm saaie documentaire huren en dan rond 4 uur snachts hem beneden gaan bekijken, zodat iedereen wakker wordt en er nix aan vinden en zo alle tv-tijd opmaken

De dag daarna willen ze zelf idols gaan naspelen
OMG, the terror
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 21:12:27 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_56327163
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:10 schreef mootie het volgende:

Wesley is cool

Sorry, ik ben melig.
― Mark Twain
pi_56327203
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:11 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Donderdag 23:05 uur
Luc: Huub is nu op zijn zwakst.
Amanda: Huub doet sinds 11 december , zijn 1 jaardag niets meer.
Alsof Amanda maatgevend is. Zij heeft nog nooit wat gedaan en ze heeft de helft van de tijd niet eens door als Huub wat uitlokt of opstookt.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 21:13:57 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_56327211
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Conversatie een beetje leuk op stream 1? (ik heb nog geen geluid hier) Of zie ik de nieuwe klef & bef
Ik luister niet maar ik krijg het idee dat Huub het een beetje al te klef vindt. She's all over him.
― Mark Twain
pi_56327220
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:

[..]

Sorry, ik ben melig.
Ik nu ook, ons Bartje, the closet homosexual
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: