Precies! Huub gaat er nog serieus op in ook....het gaat ze gewoon geen bal aan..nou én dat ze sex hebben....heremejee...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:33 schreef rooie3 het volgende:
Ach gossie is het vragenuurtje weer aangebroken.Word ook saai.Waarom zegt Huub nou niet lazer toch op met die vragen.
Helemaal met je eens. Je kunt het Amanda ook niet kwalijk nemen, ze gaat al een jaar met Brian om.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:40 schreef coldstar het volgende:
Ik vind Amanda zeer goed en netjes haat vragen formuleerd aan Claire en Huub.
Word die gesprekken ook zo zat.Stel eens vragen aan Amanda of Brian.Wat een sukkel is die Huub toch soms ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Precies! Huub gaat er nog serieus op in ook....het gaat ze gewoon geen bal aan..nou én dat ze sex hebben....heremejee...
Skattie, ze hebben nog een tv gemaakt vandaag, dit is een gescript gesprek.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef Katewalker het volgende:
Precies! Huub gaat er nog serieus op in ook....het gaat ze gewoon geen bal aan..nou én dat ze sex hebben....heremejee...
Amanda was verstandig, die heeft eerst de seks uitgeprobeerd, voordat ze een relatie begon met Brian.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Je kunt het Amanda ook niet kwalijk nemen, ze gaat al een jaar met Brian om.
Hoelang duurde het eigenlijk voordat A en B sex hadden?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Je kunt het Amanda ook niet kwalijk nemen, ze gaat al een jaar met Brian om.
Ik ging er vanuit dat het woord haat een typo was en coldstar "haar" bedoelde, kan me vergissen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:49 schreef Dark het volgende:
Hoelang duurde het eigenlijk voordat A en B sex hadden?
Bij mijn weten is Huub steeds monogaam geweest?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef coldstar het volgende:
Volgens mij hadden Amanda en Brain de eerste tijd wel sex met elkaar, maar geen relatie. Iedereen kan nu zeggen wat zij/hij wil , maar de relatie tussen Amanda en Brain is niet te vergelijken met Huub zijn uitspattingen. Als Huub dit allemaal echt doet om TV te maken als dat hier een aantal mensen steeds sugereren, dan is hij in mijn ogen nog gekker als dat ik al dacht. Eer ik me zo laat vertellen wat ik wel en niet moet en mag doen.
Precies, en hoe was het ook alweer met Brian en die Griekse? Oh ja, toen hadden ze nog niet echt 'verkering'quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij mijn weten is Huub steeds monogaam geweest?
Hij heeft in DGK alleen verkering gehad met Lieke en tijdens hun relatie heeft hij volgens mij niets met een andere vrouw gedaan.........toch?
Je vergist je niet, was een type fout..... Het is zo klote, sinds een maand of twee, ben ik van een vaste pc over gegaan naar een laptop. Ik kan er nog steeds niet helemaal aan wennen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat het woord haat een typo was en coldstar "haar" bedoelde, kan me vergissen natuurlijk.
Ik ga vanaf nu lurken, wat een shit streams.
Koppel je er toch een gewoon toetsenbord aan vast, muis moet ook kunnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je vergist je niet, was een type fout..... Het is zo klote, sinds een maand of twee, ben ik van een vaste pc over gegaan naar een laptop. Ik kan er nog steeds niet helemaal aan wennen.
Ja schat... de relatie tussen Brian en Amanda is top, eenieder zou een dergelijk relatie moeten hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:51 schreef coldstar het volgende:
Volgens mij hadden Amanda en Brain de eerste tijd wel sex met elkaar, maar geen relatie. Iedereen kan nu zeggen wat zij/hij wil , maar de relatie tussen Amanda en Brain is niet te vergelijken met Huub zijn uitspattingen. Als Huub dit allemaal echt doet om TV te maken als dat hier een aantal mensen steeds sugereren, dan is hij in mijn ogen nog gekker als dat ik al dacht. Eer ik me zo laat vertellen wat ik wel en niet moet en mag doen.
Vond ik echt leuk als ze dat dedenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:24 schreef Desii het volgende:
Huub en Amanda zien net een reclame van goeie tijden, slechte tijden... waarna hij zegt: "Amanda, zullen we vragen of we een gastrol mogen spelen"?
Amanda vond het een goed idee....
(en wees eerlijk, ze waren keigoed als Ludo en Jeanine)
Voorlopig is het nog niks, Brian neemt nog een rood wijntje, goed voor de bloedsomloop.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:04 schreef ericahysterica het volgende:
Gelukkig zijn er nog Cosgenoten die het blijven volgen zodat ik weet dat ik moet inloggen wanneer het interessant wordt, waarvoor mijn dank!
Laat die anderen maar eens tv maken.Huub steekt zijn nek steeds uit om tv te maken.Dat kost hem veel energie en die anderen worden mooi uit de wind gehouden en stijgen zo mooi in populariteit.Huub kan alleen maar meer commentaar krijgen terwijl hij de show draagt.Die anderen doen echt niks.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:42 schreef miesy het volgende:
getver, vannacht hadden ze nog leuke plannen voor tijdens idols
en nu liggen jaap eh huub braaf op de bank idols te kijken alsof het nooit gebeurt is.
ik hoop dat de kijkcijfers zo ontzettend omlaag denderen dat ze wel weer de actie erin moeten gooien.
en dan heb ik het niet alleen over bashen, aan elkaar plakken en konijntje spelen
Kan ik doen, maar dan had ik net zo goed mijn vast PC kunnen houden. Dus geen optie voor mij. Het zal neem ik aan vanzelf wel steeds beter gaan. Thnx voor je adviesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Koppel je er toch een gewoon toetsenbord aan vast, muis moet ook kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |