Ok noem jij het maar een pruik ik noem het liever voer voor tanner...........quote:Op zondag 27 januari 2008 01:56 schreef miesy het volgende:
[..]
pruik en silecone tieten.
zegt dat je wat?
Die liep vanmorgen nog in de paardenbak te spartelenquote:Op zondag 27 januari 2008 01:58 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ok noem jij het maar een pruik ik noem het liever voer voor tanner...........
Tanner ja dat is dat paardje wat je bijna niet meer ziet wat van verdriet opgesloten zit daar
quote:Op zondag 27 januari 2008 01:58 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ok noem jij het maar een pruik ik noem het liever voer voor tanner...........
Tanner ja dat is dat paardje wat je bijna niet meer ziet wat van verdriet opgesloten zit daar
Dan was Ellen er zeker of een vergissing van iemand....quote:Op zondag 27 januari 2008 01:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die liep vanmorgen nog in de paardenbak te spartelen
Ellen was erquote:Op zondag 27 januari 2008 02:00 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Dan was Ellen er zeker of een vergissing van iemand....
dat ze blij is dat ze niet meer naar hun irritante rothoofden hoeft te kijken?quote:
Nee, morgen gaat niet door. Hij moet nog even iets afwachten. Dat wordt volgende week zondagquote:Op zondag 27 januari 2008 02:06 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Nee nix gaat morgen knallen denk ik in alphen
In choices zeker??quote:Op zondag 27 januari 2008 02:06 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Nee nix gaat morgen knallen denk ik in alphen
hangtieten ook, dat ie daar aan durftte zittenquote:Op zondag 27 januari 2008 02:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Had deze nog van vanmiddag, Brian die zijn sletje zit te wassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze hangen niet, die drijven.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hangtieten ook, dat ie daar aan durftte zitten
slaap lekkerquote:Op zondag 27 januari 2008 02:24 schreef Ceessie het volgende:
ik ga naar mijn mandje truste allemaal
Nee, het is dodelijk saai ...... Selene en Amanda slapen in een bed,quote:Op zondag 27 januari 2008 02:39 schreef tipsch het volgende:
Hmm, ik gaat mun streams maar weer eens in orde maken dan. Is er nog activiteit in DGK?
nou en of!quote:Op zondag 27 januari 2008 02:39 schreef tipsch het volgende:
Hmm, ik gaat mun streams maar weer eens in orde maken dan. Is er nog activiteit in DGK?
Het is nu nog wachten totdat de andere bewoners terugkomen.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, het is dodelijk saai ...... Selene en Amanda slapen in een bed,
en Jaap is in de keuken bezig.
hmpf. Brian en Huub moeten nog terugkomen, er kan nog iets komen. Is Clairtje er wel?quote:Op zondag 27 januari 2008 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, het is dodelijk saai ...... Selene en Amanda slapen in een bed,
en Jaap is in de keuken bezig.
Done.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan iemand svp een nieuwe COS openen .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |