Volgens deze COS hoer niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:55 schreef noekje het volgende:
Is er al één?
Brian dreigde Huub immekaar te rammenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:59 schreef akveor het volgende:
Wat is er aan de hand? De streams doen het hier niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Brian dreigde Huub immekaar te rammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze doen het weer.... alles hier gereset._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Zoals je weet, eet Brian heel graag schoenzolen... Ik heb echt nog nooit iemand een OSSENHAAS is stukjes, tien minuten zien bakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje. Heeft iemand gevolgd wat ze aan het bakken zijn? Als het entre-cote is eten ze zo namelijk schoenzolen.
Edit: Het zijn kip spare-ribs, huh?![]()
Waar?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Lekker wijf!
Zal inderdaad de spanning en stress voor as maandag wel zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:16 schreef Katewalker het volgende:
Waaah..ik log in..zie staan: "totale chaos en terror"...spannend dacht ik ff..niet dus..haha grapjas!![]()
Wat ik wel goed zie is dat Mike ziekjes toont..neus snuiten, zakdoekjes bij de hand..zielig kijken..dikke sjaal om nek en zelfs keeltabletjes...aaaaaach gossie... ziek?Of komt maandag ( 1e werkdag voor Mike) iets te dichtbij?
(Fit aan het stagewerk beginnen?)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:10 schreef Dark het volgende:
Eet Mikey niet mee?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:10 schreef Mokum020 het volgende:
Waar?![]()
Ik zie alleen een spare-rib aan tafel met een roze overhemd aan....
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:55 schreef noekje het volgende:
Knappe meid die hier een OP van kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |