quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sinds wanneer, en waar
Ik wil dat ook
Bij de Aldi?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sinds wanneer, en waar
Ik wil dat ook
echt wel bij de appiequote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij de Aldi?![]()
iig niet bij Appie.
Toedels
Nou, niet altijd al.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
sinds altijd
super de boer, ah, plus![]()
zo lekker
Hmmquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt wel bij de appie
http://webwinkel.ah.nl/process?search_parameter=orangina&catalog=AH&action=albert_noscript.modules.build
drink ht hier in nl toch zo'n 20 jaarquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, niet altijd al.
Ik ken het uit frankrijk, en toen was het hier niet verkrijgbaar.
Dalijk eens bij ap kijken dan
jazeker avec pulpquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm
Ik ben alleen bang dat het hier anders is dan in Frankrijk
Zit er vruchtvlees in?
Kijk, dat is alvast gunstig.quote:
Dan was het gewoon nooit verkrijgbaar in onze supermarkt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
drink ht hier in nl toch zo'n 20 jaar
die reclame met die flesje die van de glijbaan afgaan en dan roepen oranginaaaaaaaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan was het gewoon nooit verkrijgbaar in onze supermarkt.
Ik heb daar zelf nog jaren de fris gevuld, weeet iig 100% zeker dat wij het niet hadden.
Ik heb blikkies bier voor na de wedstrijd gehaald, maar meer bier zal ik niet echt drinkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:36 schreef eer-ik het volgende:
Ik betwijfel ten zeerste of ik ga zuipen vanavond.
Paar blikkies zou ik ook nog wel trekkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb blikkies bier voor na de wedstrijd gehaald, maar meer bier zal ik niet echt drinken
Doe je broeder de groeten en feliciteer hem van mequote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:55 schreef OA het volgende:
Mijn broeder viert zijn verjaardag vanavond, dus ik ga iig taart eten en koffie zuipen!
Doe ik!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe je broeder de groeten en feliciteer hem van me
En neem effe stuk taert voor me mee
Gefeliciteerd met je broeder, en veel plezier met taart drinken en koffie etenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:55 schreef OA het volgende:
Mijn broeder viert zijn verjaardag vanavond, dus ik ga iig taart eten en koffie zuipen!
Gezellig, feliciteer je broer enne..........vergeet de taart nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:55 schreef OA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |