Ik voel me het lekkerst, als ik het gevoel heb "alleen/verlaten" te zijn, dat geeft mij goede moet om weer van mijn leven te genietenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan het strand als het koud is, het komt dan zo treurig op me over, zo verlaten, zo doods. Geef mij dan maar het strand op een warme zomerdag, vrolijke mensen, bedrijvigheid , strandtenten zijn open en je kunt heerlijk zonnebaden/zwemmen.
vraag me af wat je van mij vind dan....?quote:
Ja lekker met je gucci zonnebril en een geurig zonnebrandje liggen bakken op je roze handdoek!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:19 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan het strand als het koud is, het komt dan zo treurig op me over, zo verlaten, zo doods. Geef mij dan maar het strand op een warme zomerdag, vrolijke mensen, bedrijvigheid , strandtenten zijn open en je kunt heerlijk zonnebaden/zwemmen.
een soort van stiekem toch wel kunnen genieten van het zwelgen in zelfmedelijden ?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik voel me het lekkerst, als ik het gevoel heb "alleen/verlaten" te zijn, dat geeft mij goede moet om weer van mijn leven te genieten
tegenwoordig kun je met digitale tv de uitzendig toch opnemen/stopzetten??of loop ik op de zaken vooruit?quote:
japquote:Op zondag 27 januari 2008 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een soort van stiekem toch wel kunnen genieten van het zwelgen in zelfmedelijden ?
jaja. klierquote:
Oeh dat ken ikquote:Op zondag 27 januari 2008 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een soort van stiekem toch wel kunnen genieten van het zwelgen in zelfmedelijden ?
geen flauw idee!?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch zo dat bepaalde diabetes de kans op dementie wel vergroot?
een bosrit op de rug van een paard is een stuk ronantischer hoor, en dan heb ik het nog niet eens gehad over het berenvel voor een loeiende open haardquote:Op zondag 27 januari 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
a-romanticus! moet ik je soms een keer meenemen?
haar suiker is wat verhoogt een hyper, maar niet te hoog zeg maar... Ik zal het denk maar eens aankaarten bij de dokter...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in eerste instantie klikt bovenstaand verhaal alsof ze wel heel regelmatig een hypo aanval heeft
altzheimer en dabetis is wel een moeilijke combinatie als ze zelf moet spuiten
niet iedereen in nederland gebruikt die UPC machine alquote:Op zondag 27 januari 2008 23:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
tegenwoordig kun je met digitale tv de uitzendig toch opnemen/stopzetten??of loop ik op de zaken vooruit?
trouwen!?quote:
Dat lijkt me het verstandigst. Die hebben er immers voor gestudeerd enzo.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
haar suiker is wat verhoogt een hyper, maar niet te hoog zeg maar... Ik zal het denk maar eens aankaarten bij de dokter...
Jij nog vroegerquote:Op zondag 27 januari 2008 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jaja. klier
Moet jij niet naar bed? Morgen vroeg beginnen
Niet meteen hoorquote:
vind "hoe heet ie ook al weer" vervelend op die reclame voor upc-digitaal op het upc kanaal. Irriteer me aan zijn presentatie kwaliteiten, dat gefriemel in zijn handenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet iedereen in nederland gebruikt die UPC machine al
Hmm, zal ik vrijdag tilburg maar in de fik steken dan?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een bosrit op de rug van een paard is een stuk ronantischer hoor, en dan heb ik het nog niet eens gehad over het berenvel voor een loeiende open haard![]()
want wie houdt er nu niet van fikkie stoken ?
bij mijn moeder is afgelopen voorjaar de diagnose altzheimer gesteldquote:Op zondag 27 januari 2008 23:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
haar suiker is wat verhoogt een hyper, maar niet te hoog zeg maar... Ik zal het denk maar eens aankaarten bij de dokter...
ok, wel mee eens das ook leuk afgezien van het fijt dat ik te houterig ben voor op het paardquote:Op zondag 27 januari 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een bosrit op de rug van een paard is een stuk ronantischer hoor, en dan heb ik het nog niet eens gehad over het berenvel voor een loeiende open haard![]()
want wie houdt er nu niet van fikkie stoken ?
Dan moet je op zo'n houten stokpaard!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ok, wel mee eens das ook leuk afgezien van het fijt dat ik te houterig ben voor op het paard
mag wachten tot na parijs, wil kijken of ik nog met een fransman in de koffer kan duiken... Daarna kunnen we trouwenquote:
*handen op moterkap* Ohh buurman... wat doet u nu?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Buurman? Ik hier?
waar moest die stok ook al weer in?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan moet je op zo'n houten stokpaard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |