En hoeveel uitstapjes naar het andere geslacht zaten tussen de uitstapjes naar hetzelfde geslachtquote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was altijd hetero met uitstapjes naar hetzelfde geslacht.
Ik ben net zo bi als Caironquote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Tot 22.15 gok ik, dan is hij bi tot uiterlijk 22:30..
Moet-ie zichzelf ook meetellen?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoeveel uitstapjes naar het andere geslacht zaten tussen de uitstapjes naar hetzelfde geslacht?
GODVERDOMME VIEZE HOMO SEKS BAH LEUKE MEID A LA JLO YEAHquote:Op zondag 27 januari 2008 22:08 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Moet-ie zichzelf ook meetellen?.
sorry sam maar zoals je weet heb ik er nooit over gelogen, daar ging het me om het liegen en niet of je af en toe met iemand in bed duiktquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
sorry maar uit jouw mond is het minder geloofwaardig omdat je met jan en allemaal het bed in duikt en pas recentelijk sinds 2 weken doet wat je eigenlijk al behoorde te doen.
The wonders haven't left the world I seequote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist. MIsschien dat jullie dit niet van mij denken maat de enige waar je van houdt daar hoef je niet tegen te liegen, daar ben je altijd op je gemak en op zijn plaats. Angel heeft gelijk ik zou ook nooit consessies doen om een relatie te hebben. Je bent alles of niets en er is geen tussenweg en geloof me ik weet het
Elke week met iemand anders is niet af en toequote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry sam maar zoals je weet heb ik er nooit over gelogen, daar ging het me om het liegen en niet of je af en toe met iemand in bed duikt
Alleen als je mijn vriendje wordtquote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet je niet je make-up te removen?
Heerlijk uitwaaien. hou alleen van het strand en de zee als het wat koeler is en er een lekker briesje/windje staat, lekker nadenken enzo je kop leeg. Heerlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 21:48 schreef Bartjebart het volgende:![]()
Vanuit een saai en waaierig Zandvoort...
Idd een andere qwestie, neuken met een ander terwijl je in een relatie zit is nog niet het zelfde als een relatie aangaan terwijl je niets voor de desbetreffende persoon voelt...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry sam maar zoals je weet heb ik er nooit over gelogen, daar ging het me om het liegen en niet of je af en toe met iemand in bed duikt
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The wonders haven't left the world I see
Wat is Eyes wide shut toch eigenlijk een g....gggg...ge..... gezellige familie-film!
Of hij heeft andere bezigheden...quote:Op zondag 27 januari 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:
Na al die verwelkomingen aan Henri, waar ik mij graag bij aansluit, hebben we hem toch blijkbaar angst aan gejaagd dat hij nu nog op een volgende reaktie aan het broeden is. Want zo lastig is het invullen van het lijstje uit de H toch ook weer niet
Jaquote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heerlijk uitwaaien. hou alleen van het strand en de zee als het wat koeler is en er een lekker briesje/windje staat, lekker nadenken enzo je kop leeg. Heerlijk
dan wachten we geduldig daar zijn verslag over afquote:Op zondag 27 januari 2008 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Of hij heeft andere bezigheden...
nou zo fijn vind ik het niet om daar gezandstraald te wordenquote:
Ik heb juist een hekel aan het strand als het koud is, het komt dan zo treurig op me over, zo verlaten, zo doods. Geef mij dan maar het strand op een warme zomerdag, vrolijke mensen, bedrijvigheid , strandtenten zijn open en je kunt heerlijk zonnebaden/zwemmenquote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Heerlijk uitwaaien. hou alleen van het strand en de zee als het wat koeler is en er een lekker briesje/windje staat, lekker nadenken enzo je kop leeg. Heerlijk
in eerste instantie klikt bovenstaand verhaal alsof ze wel heel regelmatig een hypo aanval heeftquote:Op zondag 27 januari 2008 23:17 schreef hierissieweer het volgende:
Volgens mij word mijn moeder dement ofzo...
Ze heeft diabetes en gebruikt sinds 3 weken andere insuline. Maar nu verkondigd ze elke halve week dat ze weer andere insuline spuit. En dan vraag je wat er verandert is dan klinkt het ook alsof het weer net iets anders is. Maar wat blijkt nu, ze spuit al 3 weken gewoon hetzelfde en niet elke halve week wat anders...
Echt heel raar...
Maar ze doet wel vaker heel raar, zo weet ze bijv nog steeds niet dat ik nog op school zit, of als ze het zich herinnerd welke opleiding.
Daarnaast onthoud ze niets van wat ik vertel, en word ze boos als ik na 3x vertellen zeg dat ik geen zin heb het niet nog een keer te vertellen omdat ze het toch niet onthoud. Met de overtuiging dat ik het echt niet verteld heb.
Hele rare stemmingswisselingen heeft ze zo af en toe, heel egocentrisch en onverdraagzaam naar opeens heel bemoederend. Waarbij ze elk van dit gedrag nog nooit heeft vertoond...
Ik mak me zorgen
LOLquote:Op zondag 27 januari 2008 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The wonders haven't left the world I see
Wat is Eyes wide shut toch eigenlijk een g....gggg...ge..... gezellige familie-film!
a-romanticus! moet ik je soms een keer meenemen?quote:Op zondag 27 januari 2008 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou zo fijn vind ik het niet om daar gezandstraald te worden
bovendien moet ik dan nog mijn ogen dichtknijpen ook omdat die contactlenzen anders wegtranen
ik begin je warempel nog te mogen!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |