Och, het is ook weer niet zo dat ik nu al op zoek ben naar een relatie voor het leven, dat doe ik wel als ik richting de 30 ga, voorlopig ben ik nog zo jong en fris, en jaag ik mijn eigen geluk wel achterna. En wie weet, een vliegende kraai vangt altijd wel watquote:Op zondag 27 januari 2008 20:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
met alle liefde en respect: Sneu
ik denk dat ie al een tijdje meelurkt en heeft lopen twijfelen of ie de [HOMO]-reeks in zijn AT durfde te hebben.quote:
gisteren nacht werd ik "een te snel bezopen wordend maar wel lachen homo vriendje genoemd" over het algemeen is het "homo vriendje" maar weet niet of er een speciale naam is...?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat ben jij eigenlijk van mij als ik jouw fag hag ben?is daar ook een naam voor?
Ik leer bij mij op de opleiding dat ik nooit iemands beweegredenen mag invullenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik denk dat ie al een tijdje meelurkt en heeft lopen twijfelen of ie de [HOMO]-reeks in zijn AT durfde te hebben.
@Henri: goed van je dat je deze drempel overwonnen hebt hoor!
Ik ging ervan uit dat hij niet verliefd was (met vlinders en niet kunnen eten en weet ik wat). Dat ben ik ook nooit geweest. Lijkt me ook helemaal niet praktisch. Maar ik hou wel heel veel van Brad en hij van mij en ik zou hem echt niet in willen ruilen om maar in een relatie te zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is dat ook wat je zegt:
[..]
[..]
Het maakt dus niet uit of je van diegene houdt, als je'm maar leuk vind. In mijn ogen kun je da beter vrienden worden i.p.v. een relatie aan te gaan. Je gaat toch ook niet met iemand trouwen omdat ie "aardig" is of "leuk"? Ik mag hope dat dat bij jullie om andere redenen is gebeurd!
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gisteren nacht werd ik "een te snel bezopen wordend maar wel lachen homo vriendje genoemd" over het algemeen is het "homo vriendje" maar weet niet of er een speciale naam is...?
mooie foto's Henri, ik zie dat je al net zo'n kijkerd bent als ikquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik leer bij mij op de opleiding dat ik nooit iemands beweegredenen mag invullen(vooroordelen)
Maar goed: Hoi Henri, vertel eens wat over jezelf
hoe weet je dat nou weer?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]en je hebt nog gelijk ook in deze...
Juist. MIsschien dat jullie dit niet van mij denken maat de enige waar je van houdt daar hoef je niet tegen te liegen, daar ben je altijd op je gemak en op zijn plaats. Angel heeft gelijk ik zou ook nooit consessies doen om een relatie te hebben. Je bent alles of niets en er is geen tussenweg en geloof me ik weet hetquote:Op zondag 27 januari 2008 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exactly. Want het is niet de persoon waar hij aan verbonden is maar de situatie. Zoals Erik al zei: de ander is volstrekt inwisselbaar. En als mensen vinden dat dat niet uitmaakt want je bent beiden gelukkig, dan vind ik dat ze heel kortzichtig denken. Want ja, je bent beide gelukkig op dat moment, maar de ene stort heel zijn ziel en zaligheid en tijd in de relatie omdat hij voor die persoon gaat, terwijl de ander het slechts momenteel erg leuk vindt bij je te zijn vanwege het feit dat ie dan niet alleen is. Kun je menen dat ie dat niet hoeft te weten, maar dan vind ik je een heel erg egocentrisch egoïstisch figuur.
Welkom.quote:
Wie danquote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Welkom..
Maar pas op voor de oude mannetjes die zich als wolven op al het verse vleesch beneden de 18 storten wat zich hier in dit topic meldt..
sorry maar uit jouw mond is het minder geloofwaardig omdat je met jan en allemaal het bed in duikt en pas recentelijk sinds 2 weken doet wat je eigenlijk al behoorde te doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist. MIsschien dat jullie dit niet van mij denken maat de enige waar je van houdt daar hoef je niet tegen te liegen, daar ben je altijd op je gemak en op zijn plaats. Angel heeft gelijk ik zou ook nooit consessies doen om een relatie te hebben. Je bent alles of niets en er is geen tussenweg en geloof me ik weet het
@zakje ik hoop dat je het ooit ook vindt
Ik was altijd hetero met uitstapjes naar hetzelfde geslachtquote:
Kut, nu al bi? Dat is 9 minuten eerder dan verwacht.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was altijd hetero met uitstapjes naar hetzelfde geslacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |