Mogguh prulquote:Op zondag 27 januari 2008 14:45 schreef Ang3l het volgende:Mogguh. *kijkt op horloge*
Sooow, ik zal de slaap wel nodig gehad hebben of zo
En aangezien ik de hele week moet werken om jullie ICC rotzooi op te ruimen zal ik noooooit knap wordenquote:Op zondag 27 januari 2008 14:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mogguh prulsja.. een schoonheidsslaapje kan soms wat tijd vergen hè? *duck*
Zoenen was in het Gat, dus niet in de gaykroeg, op de een of andere manier ben ik best wel gay als ik uit ga...(en bobling met mijn fag-hag is leuk vooral als zij de man speeltquote:Op zondag 27 januari 2008 14:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen lelijke mensen en jij hebt gezoend mmmm dan moet je wel dronken zijn geweest
wat voor een rotzooi?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Je weelderige krullen zijn het daar anders niet mee eens Ang3l!
leuk toch houvast enzoquote:Op zondag 27 januari 2008 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Gisteravond wou ook al iedereen ze vastgrijpen!
Maar goed, ik ben U93 kijken. Dus over zo'n 1,5u kunnen jullie me opvegen![]()
Paul Greengrass
I dont know.quote:
jij kan Russisch?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
I dont know.
http://www.youtube.com/watch?v=6ErF1ZjViDY&feature=related
echt een trannentrekker tenzij je de woorden begrijpt.
en deze![]()
http://www.youtube.com/watch?v=X_fBw-z1SQ4![]()
ga je verhuizen, waarheen? En wanneer komen de foto's? owja dit is K&W niet, maar doe toch maar foto'squote:Op zondag 27 januari 2008 16:33 schreef Cairon het volgende:
Ik ben bek af.
Verhuizen is echt geen grappige bezigheid, je ontdekt hoeveel crap je wel niet hebt verzameld de afgelopen jaren, hoeveel boeken je in huis hebt gehaald, hoeveel kleren je wel niet in je kast hebt hangen. En hoe fokking irritant het wel niet is om alles in dozen en kisten te doen en mee te zeulen, hoe irritant het wel niet is om mensen instructies te geven die ze niet opvolgen.
"Nee dat hoort daar niet!"
"Niet oppakken! NEE NIET OPPAKKEN! LAAT LIGGEN!"
"Godverdomme ik zeg net dat je daar voorzichtig mee moet zijn!"
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En aangezien ik de hele week moet werken om jullie ICC rotzooi op te ruimen zal ik noooooit knap worden
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:58 schreef hierissieweer het volgende:
ik kijk net in mijn fotoboek, ben ik een vrouw, ok, hmz, nou okè dan...
de mijnequote:
Ja, ik snap het. En het feit dat je jezelf dit afvraagt zegt genoeg denk ik.. Daarmee geef je je eigen antwoord alquote:Op zondag 27 januari 2008 17:23 schreef MisterO het volgende:
Ik zit met een probleempje, misschien dat jullie het mij uit kunnen leggen:
Hoe weet je of je echt gevoelens voor iemand hebt, of dat je het gewoon fijn vindt om een relatie te hebben, waarbij je eigenlijk diegene wel heel leuk vindt, maar dat je geen gevoelens voor diegene hebt.
Ik hoop dat jullie mn vraag snappen
Daar heb je wel een punt mee. ach ik heb echt geen idee, ik ben een twijfelende MrO op dit moment...quote:Op zondag 27 januari 2008 17:28 schreef wonderer het volgende:
Maakt het uit? Als jullie je allebei prettig voelen in die relatie, maakt de aard van je gevoelens toch niet uit? Of vind je dat je gevoelens "hoort" te hebben omdat "iedereen" die heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |