nee, kunst maken van gebruiksvoorwerpenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat is je roeping? De deuren uit mijn goede kast slopen?
O, het is dali!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar nu is het een Dali-style kast
Muts!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:50 schreef Jerruh het volgende:
poeh, ik begin een lees verslaving te ontwikkelen..... ik heb weer een boek van stephen king gekocht (the tommyknockers) en ik heb sinds gisteren avond bijna 380 bladzijden gelezen.... afgelopen week ook secret window en voor de 3de keer the langoliers gelezen... leve het weekend en 's avonds in je bed liggen lezen!
heeyj! daar zijn de weekendavonden niet voorquote:Op zondag 27 januari 2008 00:50 schreef Jerruh het volgende:
poeh, ik begin een lees verslaving te ontwikkelen..... ik heb weer een boek van stephen king gekocht (the tommyknockers) en ik heb sinds gisteren avond bijna 380 bladzijden gelezen.... afgelopen week ook secret window en voor de 3de keer the langoliers gelezen... leve het weekend en 's avonds in je bed liggen lezen!
ja was ik vergeten, ik zit nu ook al sinds gisteren bij mijn ouders, die ik al weken niet had gezienquote:Op zondag 27 januari 2008 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Muts!Moet jij niet meer de stad in met de Blonden of zo?
*LOL*quote:
Ook leukquote:ik zit nu ook al sinds gisteren bij mijn ouders, die ik al weken niet had gezien.
Hij ging wel. ben wel blij dat ik er geen 7.50 aan besteed hebquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Echt? Lijkt me echt geen ruk aan, eerlijk gezegd.
Ligt het aan mij of staan die deuren een beetje boel scheefquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l je kast heeft een 2de leven als kunstwerk gekregen
Ik geloof dat ik mijn roeping gevonden heb
[ afbeelding ]
dan mag Davind Baldacci al op mijn kussen liggen.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
heeyj! daar zijn de weekendavonden niet voorlezen in bed is voor doordeweeks
terry pratchett
dat ga ik nu niet meer zeggen.. voor je de verkeerde conclusies trektquote:
van een weekje niet geneukt ga je heus niet eraanquote:Op zondag 27 januari 2008 03:49 schreef Nuno_G het volgende:
he he eindelijk thuis of nou ja thuis, en alleen.
Ho 't zijn twee weken hequote:Op zondag 27 januari 2008 11:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
van een weekje niet geneukt ga je heus niet eraan.
Doe je mee aan dat tv programma van de EO???quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doe je mee aan dat tv programma van de EO???
Maybe sex addict?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet niet wat je bedoeld dus het antwoord is nee
valt wel mee toch ?quote:
alleen lelijke mensen en jij hebt gezoend mmmm dan moet je wel dronken zijn geweestquote:Op zondag 27 januari 2008 14:25 schreef hierissieweer het volgende:
BLHG, ik ben wakker, gelukkig zonder kater. Wij gisteren de homo kroeg maar eens checken in wageningen... Alleenmaar lelijke mannen, tzag er niet gezellig uit en als klap op de vuurpijl, er was een vrouwen populatie van 2 staat op 1. Snel weg dus!
Stroekie: ik ben braaf geweest hoor, maar ik had meer gekund(mits niet zo dronken) dus het bleef bleef bij zoenen.
Het ergste van de avond was nog dat ik na 2 bier al flink aangeschoten was (vergelijkbaar als met de consumptie van rode wijn) Dus ik heb een erg lollige avond gehad, maar in bed was ik blij dat ik in bed lag.
Ik ga nu maar ff wat drinken en mijn moet hoi zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |