Ik weet nog niet wat ik ermee moet doenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn too loud for granny sticker is van m'n fiets afgerukt.
zet hem als tatoo op je voorhoofd, das geilquote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ermee moet doen
Tips?
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
zet hem als tatoo op je voorhoofd, das geil
broeder luipaardquote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]broeder zwemmend beertje
We kunnen het ook op onze kont laten tatoeeren
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
broeder luipaard
dat kan niet, ik heb die vol laten zetten met rozen
zodat ik altijd op rozen zit_!
die heb ik er dus vet pienter er niet op laten tatooëren hehquote:
op ons kloppend lid danquote:
quote:Bagger is an unofficial title given to courtesy clerks at supermarkets. The primary duties of a bagger revolve around putting groceries into a bag and then into a shopping cart. Upon requests, baggers may take the groceries out to a customer's car or supply other forms of service. Some baggers in stores will do this unless the customer refuses and wishes to bring their own groceries out.
lekkerquote:
zo hehequote:Op maandag 28 januari 2008 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo hoo heeee
M'n internet was paar dagen dood
En het draadloos netwerk van de buren zuigt
Maar het werkt weer![]()
Zo op je kont plakken.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ermee moet doen
Tips?
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gaan ze nu ineens zeggen dat ik vrijdag naar de open dag van m'n school moet komen op te orkesten.Prutsers!
Maar ik ga gewoon naar too loud for granny.Ik heb m'n ticket toch al.
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]en je tickets zijn ook zaterdag binnengekomen
Als ik in Utrecht kan slapen, mag jij wel in mijn bedquote:Op maandag 28 januari 2008 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ook een slaap adres, waar in nederland maakt niet uit als ik maar tegen je aan mag kruipen
Zou je het anders vrijwillig doen dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moeten we ook op commando klappen?
Nee daarom.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zou je het anders vrijwillig doen dan?
Misschien krijgen we onze entreegeld terug van dribble_ als we voor hem gaan klappen ipv voor de concurrentenquote:
We kunnen best een dealtje sluiten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Misschien krijgen we onze entreegeld terug van dribble_ als we voor hem gaan klappen ipv voor de concurrenten![]()
BOOOEE, BOEEEE, we maken je kapotquote:
HIJGquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
BOOOEE, BOEEEE, we maken je kapot
Echte Hooligan Fans
Dat hoort bij de act?quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef MissHobje het volgende:
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Yes yes yes post gehad![]()
Thanksie
| Forum Opties | |