Klopt, maar er wordt 2 keer achter elkaar iets over dezelfde persoon gevraagd.....quote:Op zondag 27 januari 2008 18:53 schreef ChrisJX het volgende:
Je kan nog steeds weten wie er op een foto staat, zonder te weten voor welke krant iemand schrijft
Al helpen de foto's in de Metro wel voor de herkenning, moet ik zeggen.
Theo van Gogh is iig goed.
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:14 schreef starla het volgende:
lars boom
Kan ik niet fout rekenen...ik zocht eigenlijk Malamute, net zoals een Husky een poolhond.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:35 schreef tomtomaat het volgende:
Poolhond?
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:12 schreef ChrisJX het volgende:
Ban Ki Moon
Wat isquote:is de gezamenlijke inzamelingsactie ten behoeve van kerken in Nederland. Elk jaar zetten meer dan een half miljoen vrijwilligers zich in voor het behoud van de plaatselijke parochie, gemeente en kerk.
In 2008 wordtgehouden in de periode van 13 - 27 januari, met als titel: "Een kerk is van blijvende waarde".
tomtomaat +1quote:Op zondag 27 januari 2008 20:20 schreef tomtomaat het volgende:
Kerkbalans?
die bedoelde ikquote:Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef ChrisJX het volgende:
Dijon
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef ChrisJX het volgende:
Dijon
Wat isquote:is a sweetener made from the sap of
trees. In the U.S. and Canada it is most often eaten with pancakes, waffles, cornbread or french toast. It is sometimes used as an ingredient in baking, the making of candy (confection), preparing desserts, or as a sugar source and flavoring agent in making beer. Sucrose is the most prevalent sugar in
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |