abonnement Unibet Coolblue
pi_56316932
quote:
Vanaf zaterdag 26 januari is het eindelijk zover! Het nu al meest spraakmakende programma van 2008, De Nieuwe Uri Geller, gaat dan van start! In De Nieuwe Uri Geller gaan tien kandidaten met bijzondere gaven elke week de strijd met elkaar aan om te bepalen wie zich de Uri Geller van Nederland mag noemen. Wie de uitverkoren Nederlandse mentalisten zijn, wordt op 26 januari in de eerste live show bekend gemaakt. Het programma wordt gepresenteerd door Tooske Ragas en Henkjan Smits.

Uri Geller zelf vervult een grote en speciale rol in het programma en is bij elke live uitzending aanwezig. De kijkers thuis bepalen uiteindelijk welke kandidaat het in zich heeft de ultieme mentalist van Nederland te worden. De wekelijkse live show staat garant voor spektakel in de studio én thuis. De kijkers moeten zich opmaken voor onverklaarbare dingen die bij hen thuis kunnen gebeuren. Uri Geller zal er vanuit de studio namelijk voor zorgen dat onder meer kapotte horloges weer op gang zullen komen en lepels van de tv af zullen springen. De mensen thuis kunnen dan ook gaan doorgeven wat er bij hen in de huiskamer gebeurd.

Kortom een show die je niet mag missen!
Vanavond dus vanaf 20:00 uur op SBS 6, ik ben benieuwd of het wat word. Ik kijk het morgen wel terug via de website van SBS ofzo. Maar goed, ik geloof sowieso niet in Uri's "gaven" (vooral na gisteravond waar hij vertelt dat hij zijn gaven heeft dankzij een lasterstraal die uit de ruimte kwam ) maar ik ben benieuwd wat de nieuwe "Uri's" kunnen naast het buigen van lepels

Links:
Website show: http://urigeller.sbs6.nl/
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:10:14 #2
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_56317022
Whehe, gaat onze oplichter het weer proberen.

Is hij nog niet genoeg door de mand gevallen?

http://nl.youtube.com/watch?v=-9FjjrbQabw
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:12:12 #3
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_56317057
Hoe hij het met die tekeningen flikt snap ik alleen nog steeds niet
pi_56317236
Wat mij altijd dwars zit is dat hij het nooit met iets belangrijks kan doen.. Zoals de gedachten lezen van Joran van der Sloot ofzo.. of meedoen met lotto weekend miljonairs en dan de gedachten lezen van robert ten brink, die heeft de antwoorden toch voor zich.
Je kan waarschijnlijk nog veel betere dingen verzinnen die em nooit lukt :p
Ik vraag mij ook af bijvoorbeeld, als pauw of witteman gister gewoon een lepel uit de kantine had gehaald en hem die had voorgeschoteld tijdens de uitzending, had ie t dan nog zen kunstje geflikt.. No way imo
pi_56317252
Hij is een bijzonder gewiekste illusionist.
Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 januari 2008 @ 12:27:56 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56317280
Ik zap misschien ler angs alleen ga ik wegzappen zodra Henk Jan in beeld komt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56317327
Hij is gewoon een alien.
pi_56317386
misschien kijk ik wel ff, ik ben wel benieuwd
gr gr
pi_56317413
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat SBS6 hier ook maar 1 casus geeft die wetenschappelijk verantwoord in elkaar zit. Ik kan nu al zeggen dat de getrokken conclusies straks onverantwoord zijn. Het is niets meer dan amusement.
pi_56317420
Ik heb nog wel ergens een oud horloge liggen, als hij dat aan de praat krijgt stort ik 1000 euro op een willekeurige rekening!
pi_56317460
Dat er nog mensen zijn die die lui geloven prachtig
pi_56317499
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:37 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog wel ergens een oud horloge liggen, als hij dat aan de praat krijgt stort ik 1000 euro op een willekeurige rekening!
Pas op met wat je zegt, want stilstaande horloges schijnen namelijk opeens weer heel even te kunnen gaan tikken als je ze tevoorschijn haalt.
quote:
Het laten lopen van stilstaande klokken:
Deze truc werkt niet bij digitale klokken zoals Geller zelf al verteld voordat hij begint met het beoefenen van zijn ‘gaven’. Wat ook logisch is als je begrijpt dat klokken die niet digitaal zijn tandwielen hebben die gesmeerd zijn met olie om ze soepel te laten lopen. Naarmate het horloge ouder wordt vertoont het natuurlijk slijtage en kunnen de tandwielen steeds minder soepel gaan lopen en uiteindelijk stilstaan. Door het horloge een poosje in je hand te houden wordt het warm, de olie wordt warm en de tandwielen gaan daardoor weer lopen.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/spiritueel/13902-uri-geller-bedrieger-of-niet.html
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:48:07 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56317590
Lepels buiten is niet moeilijk of wel dan, zelfs een konijn kan een lepel buigen, dat je daar beroempt mee kunt worden snap ik niet he.. ik kan ook wel messen buigen, dat is een stuk moeilijker.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_56317790
Ik heb mijn horloge toen hij kapotging op de verwarming gelegd... en daar ging hij ook niet van lopen
(hij bleef gewoon liggen, snap er niks van)
pi_56317794
Willen we wel een nieuwe Geller? DIe gast mag Nederland zo , omdat wij hier met zijn allen zo goed gelovig zijn.
Gewoon een eerste klas oplichter die op sbs 6 ook nog een programma krijgt aangeboden om een opvolger uit te kiezen. Gekker moet het niet worden.
pi_56317812
Als je die exposed filmpjes ziet. Dan zie je altijd weer hoe makkelijk mensen het geloven.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:13:17 #17
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56317939
je kunt gewoon je kabel abbonement opzeggen hoor mensen, dat ga ik ook doen.
Kijk toch nooit tv. Scheelt me weer wat onzin kosten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_56317966
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:10 schreef Bayswater het volgende:
Whehe, gaat onze oplichter het weer proberen.

Is hij nog niet genoeg door de mand gevallen?

http://nl.youtube.com/watch?v=-9FjjrbQabw
Ik begrijp het ook niet, de vorige serie hier in nederland (jaaaaaren terug) werd hij uiteindelijk uitgekotst omdat hij op alle fronten de boel zat te belazeren, en nu halen ze die oplichter weer terug.

Die lepeltjes die hij zogenaamd boog, waren bij nader onderzoek geprepareerd, waardoor ze als ze verwarmd werden krom bogen.
Dus zelfs hetgeen waarmee hij "beroemd" geworden is, was pure oplichterij.

Echt onbegrijpelijk dat ze die oplichter weer terug uit de stront gehaald hebben.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_56318065
Dit is ook een gouden
http://nl.youtube.com/watch?v=V1Y7QR314xA&NR=1

Let heel goed op zijn duimen, en het magneetje wat hij er op een gegeven moment op plakt om dat kompas te laten bewegen
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_56318416
Echt, deze charlatan is al ZO vaak ontmasterd, elke beginnende goochelaar kan zijn truukjes nadoen.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  zaterdag 26 januari 2008 @ 14:47:00 #22
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_56319391
Maar je hebt nog steeds idioten die in Uri's tricks trappen.

BTW: forum-en-beeldbuisvervuilingalert.
pi_56319697
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:27 schreef borisz het volgende:
Ik zap misschien ler angs alleen ga ik wegzappen zodra Henk Jan in beeld komt.
Same here. Maar ik ga wel kijken vanavond. Ben toch wel benieuwd. Hoewel ik geen fuck geloof van die zogenaamde gaves ben ik toch wel nieuwsgierig wat voor mensen hier aan mee doen en wat ze zogenaamd kunnen.
pi_56319825
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:15 schreef Sakura het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet, de vorige serie hier in nederland (jaaaaaren terug) werd hij uiteindelijk uitgekotst omdat hij op alle fronten de boel zat te belazeren, en nu halen ze die oplichter weer terug.

Die lepeltjes die hij zogenaamd boog, waren bij nader onderzoek geprepareerd, waardoor ze als ze verwarmd werden krom bogen.
Dus zelfs hetgeen waarmee hij "beroemd" geworden is, was pure oplichterij.

Echt onbegrijpelijk dat ze die oplichter weer terug uit de stront gehaald hebben.
Waar kan je zulke lepels kopen. Leuk als je mensen meeneemt voor het eten
pi_56322937
Ik ga vanavond zeker kijken. Ben benieuwd of er mensen zijn die twijvelen of het echt is of niet. Tis gewoon nep. Een paar uren geleden was nog zo'n programma er op "wie is uri geller" ofzo. Krijg je enkele kritiek te zien terwijl de kritiek veel groter is. Hij is vaak genoeg door de mand gevallen.
pi_56323871
Die horloges gaat meestal trouwens werken doordat z'n warme hand de olie weer laat smelten in de horloge.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 26 januari 2008 @ 19:11:16 #27
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_56324083
Mijn god. Echt ongelofelijk, ik snap niet dat mensen hier naar willen kijken. Maargoed.. Het zal wel, blijkbaar is er vraag naar? Ik heb iig wel wat beters te doen.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_56325537
Hm heb geen zin om hiervoor speciaal te gaan zitten kijken. Maar is het ook op internet terug te zien? Of lopen ze daarmee bij SBS6 nog achter?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56325928
Jezus wat erg:

Henk-Jan Smit
Die Ambulance
Die vertaalster
Patty Brard
Uri Geller
SBS volk...

SBS
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:32:45 #30
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56325966
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van Patty's geacteerde ontzetting.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_56326021
Haha, jeetje zeg. Dit valt wel onder: zó fout dat het amusant is.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:34:40 #32
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_56326028
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van Patty's geacteerde ontzetting.
Haha verschrikkelijk zeg. Gewoon lachwekkend.
Gourmetten of steengrillen?
pi_56326071
Ah, Matt Parkman nu.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56326083
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg plaatsvervangende schaamte van Patty's geacteerde ontzetting.
Kan Patty acteren dan?
woef
pi_56326089
Wél fijn dat er gewoon even gezegd werd dat ze niet claimen dat het écht is.
Ik vreesde een beetje een SBS-versie van het wanstaltige 'Op zoek naar het zesde zintuig', maar het is meer Holland's Next Goochelaar.
pi_56326137
Waar is Dooske???
pi_56326151
Tooske is ziek!
pi_56326174
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:36 schreef minilotje het volgende:
Wél fijn dat er gewoon even gezegd werd dat ze niet claimen dat het écht is.
Ik vreesde een beetje een SBS-versie van het wanstaltige 'Op zoek naar het zesde zintuig', maar het is meer Holland's Next Goochelaar.
Ja dat viel me nog mee. Het zesde zintuig was gewoon treurig met al dat gokwerk.
pi_56326223
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:39 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Ja dat viel me nog mee. Het zesde zintuig was gewoon treurig met al dat gokwerk.
En heel vervelend voor al die goedgelovige nabestaanden.

Dít programma is moreel gezien niet storend. Het is alleen verbazingwekkend kitscherig.
pi_56326313
In Amerika hebben ze op een of andere zender het programma phenomenon, ongeveer vergelijkbaar met dit.. maar dat is gewoon niet om aan te zien.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:46:09 #41
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_56326336
Ze zeiden dat die messentruuk ook ergens een keer is mis gegaan. Waar was dat? En op welke zender? Dan ga ik even kijken of dat fragment is te vinden. Ik geloof het namelijk niet dat het ooit is misgegaan.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56326360
Patty en Floortje

Dit is zo fout, dat het best grappig is
pi_56326369
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:46 schreef Klopkoek het volgende:
Ze zeiden dat die messentruuk ook ergens een keer is mis gegaan. Waar was dat? En op welke zender? Dan ga ik even kijken of dat fragment is te vinden. Ik geloof het namelijk niet dat het ooit is misgegaan.
Volgens mij zag je het bij het intro.
woef
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:48:27 #44
130755 Kinga
versier hier
pi_56326409
Ik zit het zo te kijken en kan alleen maar heel erg kwaad worden. Misschien omdat ik psychologie studeer, maar wát een bullshit.... En 'for the record' ff zeggen dat niks is besproken vooraf bla bla bla... Het zijn redelijke illusionisten die wat basis kennis psychologie hebben, niets meer niets minder.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:50:39 #45
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_56326489
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:47 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Volgens mij zag je het bij het intro.
Nee, maar ze zeiden erbij dat het ergens op een buitenlandse zender is geweest. Welke was dat? Ik kan er niets over vinden over internet. En in dat fragment dat SBS liet zien zag ik nou niet direct dat het fout ging. Heb dus m'n scepsis.

Als het een keer is fout gegaan dan maakt dat die act wel geloofwaardiger denk ik.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_56326500
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:48 schreef Kinga het volgende:
Ik zit het zo te kijken en kan alleen maar heel erg kwaad worden. Misschien omdat ik psychologie studeer, maar wát een bullshit.... En 'for the record' ff zeggen dat niks is besproken vooraf bla bla bla... Het zijn redelijke illusionisten die wat basis kennis psychologie hebben, niets meer niets minder.
Er werd vooraf ook duidelijk gezegd dat ze niet claimen dat dit echt is. Dat scheelt wat mij betreft nogal in de hoeveelheid irritatie die het programma bij me oproept.

Eerlijk zeggen mensen, wie heeft z'n lepel klaarliggen?
pi_56326516
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:46 schreef Klopkoek het volgende:
Ze zeiden dat die messentruuk ook ergens een keer is mis gegaan. Waar was dat? En op welke zender? Dan ga ik even kijken of dat fragment is te vinden. Ik geloof het namelijk niet dat het ooit is misgegaan.
Deze truc is meerdere malen misgegaan, ik weet alleen niet of dat in dit programma gewwest is.
Je kunt de missers (en nog vele andere "leuke") zien in de film: When magic tricks go wrong
http://www.imdb.com/title/tt0811157/
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:51:59 #48
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_56326541
Ongelofelijk, de ondertitels verschijnen eerder dan dat hij spreekt! Echt live! Wow!
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_56326607
Dit is toch kktriest voor woorden dit programma! Wat een stelletje falers hee!
Met zo een programma wordt je domheidsfactor op de proef gesteld!
Stelletje acteurs man, alsof patty niet genoeg gezonken is!

ALles wat je ziet is gewoon nep! dat gedoe met die messen... patty tikte gewoon op zijn hand toen zijn hand 10 cm boven de koker met mes was

En die gast die net deed alsof hij serieus gedachte kon lezen! OP KK MET DEZE NEPGODSDIENST!!!! stelletje pauperacteurs!!
The Hunter Will Be The Hunted
pi_56326611
Diegene die de ondertitels schrijft is ook een mentalist waarschijnlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')