abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56316682
Onze teckel lijkt totaal niet te reageren op tv beelden. Ook niet op soort genoten of andere dieren, hoe kan dat?
pi_56316690
't Is geen dolfijn.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_56316798
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:57:58 #4
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56316851
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:47 schreef Biancavia het volgende:
't Is geen dolfijn.

correct
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_56316865
Een hond heeft gewoon een te gering zelfbewustzijn om dergelijke beelden te kunnen interpreteren.
pi_56316899
hond is met een "d"
maar herkend in dit geval niet
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_56316945
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:00 schreef rudedeltadude het volgende:
hond is met een "d"
maar herkend in dit geval niet
TS heeft gewoon een te gering taalbewustzijn om dergelijke spellingsregels te kunnen interpreteren.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:10:47 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56317033
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:04 schreef Biancavia het volgende:

[..]

TS heeft gewoon een te gering taalbewustzijn om dergelijke spellingsregels te kunnen interpreteren.
Hoe kan dat?
The love you take is equal to the love you make.
pi_56317108
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe kan dat?
't Is geen dolfijn!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:16:01 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56317120
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:15 schreef Biancavia het volgende:

[..]

't Is geen dolfijn!
Dat is waar!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:17:39 #11
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56317137
Een hond is dermate intelligent dat ie zich nog steeds afvraagt wat er nu zo leuk is aan bewegende afbeeldingen achter een glazen plaat. Een échte bal is toch veel leuker?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56317178
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:17 schreef Yildiz het volgende:
Een hond is dermate intelligent dat ie zich nog steeds afvraagt wat er nu zo leuk is aan bewegende afbeeldingen achter een glazen plaat. Een échte bal is toch veel leuker?
Of vijf!!!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:20:58 #13
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_56317179
herkend -> herkent
soort genoten -> soortgenoten
tv beelden -> tv-beelden
pi_56317524
Volgens mij reageren honden veel sterker op geluiden en geuren dan op beelden. Dus ik denk dat honden vandaar
niet snel reageren op tv beelden tenzij er een geluid bij zit wat ze herkennen, zoals het geblaf van honden.

Honden reageren trouwens ook niet op hun eigen spiegelbeeld, ze gaan er niet aan snuffelen ofzo. Terwijl katten dit wel doen schijnt het. Of mischien verschilt dat ook weer per hond?
Zijn katten eigenlijk slimmer dan honden of niet?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:48:05 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56317589
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:43 schreef ELdudeness het volgende:
Volgens mij reageren honden veel sterker op geluiden en geuren dan op beelden. Dus ik denk dat honden vandaar
niet snel reageren op tv beelden tenzij er een geluid bij zit wat ze herkennen, zoals het geblaf van honden.

Honden reageren trouwens ook niet op hun eigen spiegelbeeld, ze gaan er niet aan snuffelen ofzo. Terwijl katten dit wel doen schijnt het. Of mischien verschilt dat ook weer per hond?
Hondenrassen verschillen onderling ook nogal in intelligentie. Ik denk dat de intelligentste honden slimmer zijn dan katten, maar dat katten wel slimmer zijn dan de domste honden.
pi_56317624
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hondenrassen verschillen onderling ook nogal in intelligentie. Ik denk dat de intelligentste honden slimmer zijn dan katten, maar dat katten wel slimmer zijn dan de domste honden.
Wat zijn dan de slimmere hondenrassen?
Zijn cairn terriers slim of dom?
pi_56317851
Honden (en katten) kijken wel ooit als er soortgenoten op tv komen,
Maar vaak kijken ze niet omdat het niet realistisch genoeg is

Zodra beelden beter, scherper, helderder etc.. worden zullen dieren steeds vaker tv kijken t moet natuurlijk wel echt lijken, niet pixelpoppetjes kijken
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_56318087
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:20 schreef Hi_flyer het volgende:
herkend -> herkent
soort genoten -> soortgenoten
tv beelden -> tv-beelden
God hoor, typ ik even heel snel een berichtje, heb ik gelijk weer een aantal spellingscontroleurs over de vloer. Misschien zou je inplaats daarvan inhoudelijk op mijn vraag kunnen reageren, hier vroeg ik immers niet om, bovendien zit het je dwars ofzo? Liever inhoudelijk op de vraag te beantwoorden, en anders gewoon niet.
pi_56318152
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:43 schreef ELdudeness het volgende:

Wat ik laatst wel in de Quest heb gelezen is dat dieren zich uberhaupt niet kunnen herkennen in de spiegel. Op volgens mij apen en eventueel olifanten na. Verder schijnt het dat een mensen baby de eerste paar maanden van zijn leven zichzelf ook niet herkend in de spiegel en zichzelf net als de dieren overigens zich intrepreteren als een vriendje (die ze dus in de spiegel zien).
pi_56318854
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat ik laatst wel in de Quest heb gelezen is dat dieren zich uberhaupt niet kunnen herkennen in de spiegel. Op volgens mij apen en eventueel olifanten na. Verder schijnt het dat een mensen baby de eerste paar maanden van zijn leven zichzelf ook niet herkend in de spiegel en zichzelf net als de dieren overigens zich intrepreteren als een vriendje (die ze dus in de spiegel zien).
Ja klopt inderdaad, als je op een aby's gezicht een stipje tekent dan gaat die baby dat in de spiegel proberen weg te vegen. Pas als hij besft dat hij dan bij zijn eigen gezicht moet zijn, is er een besf van een spiegelbeeld. Maar een baby reageerd wel op een spiegelbeeld, onze honden totaal niet.
Dat is wel vreem dan.
pi_56318939
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:15 schreef ELdudeness het volgende:

[..]

Ja klopt inderdaad, als je op een aby's gezicht een stipje tekent dan gaat die baby dat in de spiegel proberen weg te vegen. Pas als hij besft dat hij dan bij zijn eigen gezicht moet zijn, is er een besf van een spiegelbeeld. Maar een baby reageerd wel op een spiegelbeeld, onze honden totaal niet.
Dat is wel vreem dan.
Niet vreemd, alle andere dieren dan olifanten en apen (en mensen) herkennen zichzelf niet doordat ze een bepaald interlectuel vermogen missen. Bijvoorbeeld dat hun hersencapaciteit op herkenningsvlak te kort komt en bijvoorbeeld kleiner is wat betreft het aantal hersenkwabben.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 15:01:40 #22
105263 Litso
Interlectueel.
pi_56319660
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:23 schreef Apekoek het volgende:

[..]

God hoor, typ ik even heel snel een berichtje, heb ik gelijk weer een aantal spellingscontroleurs over de vloer. Misschien zou je inplaats daarvan inhoudelijk op mijn vraag kunnen reageren, hier vroeg ik immers niet om, bovendien zit het je dwars ofzo? Liever inhoudelijk op de vraag te beantwoorden, en anders gewoon niet.
Wat hij zegt inderdaad
Gewoon inhoudelijk reageren, zo moeilijk is het niet
quote:

[..]

Klopt, er zijn niet veel dieren die zelfbewust zijn, er zijn zat voorbeelden van kattenfilmpjes te vinden waar ze verwoed proberen die kat in de spiegel aan te vallen
Bij kinderen is het inderdaad ook zo, een bekende test om te kijken of een kind al zelfbvewust is is door stiekem een stipje op hun voorhoofd te zetten en ze voor de spiegel te zetten. Raken ze de spiegel aan dan weten ze nog niet dat ze het zelf zijn. Raken ze hun eigen voorhoofd aan zijn ze al wel zelfbewust

[ Bericht 43% gewijzigd door Litso op 26-01-2008 15:10:53 ]
"Dat is echt ontzettend zielig" Š
  zondag 27 januari 2008 @ 12:07:05 #23
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_56336727
Het verschilt per hond hoor.
Ik heb er drie die geen tv kijken en ik heb er een die echt verslaafd is aan Animal Planet.
En niet alleen honden vindt hij leuk om te zien.
Dat van die spiegel is ook niet waar volgens mij. Hier trapten ze er als pup allemaal in en vielen ze de hond in de spiegel een paar keer aan, daarna niet meer, dus mss dat ze dan toch doorhebben dat ze het zelf zijn?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_56336926
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Het verschilt per hond hoor.
Ik heb er drie die geen tv kijken en ik heb er een die echt verslaafd is aan Animal Planet.
En niet alleen honden vindt hij leuk om te zien.
Dat van die spiegel is ook niet waar volgens mij. Hier trapten ze er als pup allemaal in en vielen ze de hond in de spiegel een paar keer aan, daarna niet meer, dus mss dat ze dan toch doorhebben dat ze het zelf zijn?
Ik wil niet zeggen dat de Quest het altijd bij het juiste eind heeft, maar volgens mij is dit artikel toch echt wel waar. Ik denk dat ze uiteindelijk niets leuks meer in de spiegel zagen, toen zijn ze er gewoon mee gestopt, niet dat ze zichzelf herkennen.
pi_56337710
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:47 schreef Apekoek het volgende:
Onze teckel lijkt totaal niet te reageren op tv beelden. Ook niet op soort genoten of andere dieren, hoe kan dat?
Teckels (ik dacht dat ze uitgestorven waren?) zijn nogal eigenzinnige beesten en blijkbaar interesseert de TV de teckel niet. Wat mij betreft terecht, als je de hedendaagse pulp ziet langsflitsen.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_56340137
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:53 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Teckels (ik dacht dat ze uitgestorven waren?) zijn nogal eigenzinnige beesten en blijkbaar interesseert de TV de teckel niet. Wat mij betreft terecht, als je de hedendaagse pulp ziet langsflitsen.
:p met name gouden kooi wordt hij niet warm of koud van
  zondag 27 januari 2008 @ 22:08:17 #27
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_56350059
Mijn hond begint te blaffen als Geert Wilders en JP balkenende op TV zijn
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_56356636
quote:

[..]

En dolfijnen! Vergeet de dolfijnen niet!
  maandag 28 januari 2008 @ 10:10:31 #29
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_56356806
Honden zien ook geen kleuren dus we moeten even wachten op de geuren-tv en dan mike row - dirty jobs gaan kijken uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')