Mag ik vragen wat je nog dwars zit aan het Pentagon verhaal?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef BabblingBrook het volgende:
Oké, na een ochtendje research doen en onpartijdige (Hollandse) docu's kijken.
WTC 1+2, ik geloof nu wel dat die door een verzwakte conctructie door de impact van de vliegtuigen zijn ingestort. Alleen WTC 7, Shanksville en het Pentagonverhaal, daar ben ik nog niet helemaal uit voor mezelf.
Dat de beelden waarop waarschijnlijk duidelijker is te zien wat er het Pentagon invloog, nog steeds niet zijn vrijgegeven. Verder gaat het hele "Terroristen/Osama Bin Laden" verhaal er nog niet in bij me.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:10 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je nog dwars zit aan het Pentagon verhaal?
Waarom verwacht je dat daar duidelijke beelden van zijn? Er zijn ondertussen een aantal beelden vrijgegeven. Waarom voldoen die niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dat de beelden waarop waarschijnlijk duidelijker is te zien wat er het Pentagon invloog, nog steeds niet zijn vrijgegeven. Verder gaat het hele "Terroristen/Osama Bin Laden" verhaal er nog niet in bij me.
Over een jaar of 50 is iedereen dood die er mee te maken heeft gehad, ik hoop dat er dan eens wat duidelijkheid/wat meer beelden worden vrijgegeven. Want zoiets uitgebreids en ingewikkels daar moeten toch aanwijzingen voor zijn geweest, want de Taliban en Al Qaida zijn niet 3 weken voor 911 opgericht.
Ik vraag me af of op die beelden wel duidelijker te zien is wat er het Pentagon invloog. De beveiligingscamera's waren niet echt bedoeld om dat soort beelden op te nemenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dat de beelden waarop waarschijnlijk duidelijker is te zien wat er het Pentagon invloog, nog steeds niet zijn vrijgegeven. Verder gaat het hele "Terroristen/Osama Bin Laden" verhaal er nog niet in bij me.
Er waren aanwijzingen. Alleen (imo) niet concreet genoeg om de aanslagen tegen te houden (hoewel daar de meningen over verschillen).quote:Over een jaar of 50 is iedereen dood die er mee te maken heeft gehad, ik hoop dat er dan eens wat duidelijkheid/wat meer beelden worden vrijgegeven. Want zoiets uitgebreids en ingewikkels daar moeten toch aanwijzingen voor zijn geweest, want de Taliban en Al Qaida zijn niet 3 weken voor 911 opgericht.
Eerlijk gezegd is naar mijn idee op de beelden die tot nog toe zijn vrijgegeven ook niet zo heel duidelijk iets op te zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat daar duidelijke beelden van zijn? Er zijn ondertussen een aantal beelden vrijgegeven. Waarom voldoen die niet?
Ik ken 3 filmpjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat daar duidelijke beelden van zijn? Er zijn ondertussen een aantal beelden vrijgegeven. Waarom voldoen die niet?
Jup. Die ken ik ook. En ben er mee eens dat die nou niet echt hoog van kwaliteit zijn. Maar waarom verwacht je dat die er zouden moeten zijn?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:35 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik ken 3 filmpjes.
- Van een hotel (waar je niets ziet)
- Beveiligingscamera's van het Pentagon zelf (erg slecht materiaal)
- Van een benzinestation (ook erg waardeloos materiaal)
Tsja, dat is een logisch gevolg van de klap en de omstandigheden van die klap. Ken je dat filmpje van een straaljager die op volle snelheid een betonnen muur in gejaagd wordt? Blijft niet veel meer dan een wolk gruis van over.quote:Verder vind ik het aantal brokstukken nogal klein voor een vliegtuig van het formaat van een Boeing 757. En erg veel "vliegtuig" lag er ook niet in Shanksville.
Vind je? Ik vind het niet echt goed beginnen. Dat x % vind dat er een nieuw onderzoek moet komen en er dus miljoenen mensen zijn die het als een complot zien. Die conclusie kan je daar helemaal niet uit maken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:02 schreef BabblingBrook het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)mbla/bb.20060911.asf
Dit is best een interessante aflevering van Zembla. Alle kanten worden belicht.
Is dat die uitzending waarin Jowenko zegt dat WTC7 is neergehaald?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het niet echt goed beginnen. Dat x % vind dat er een nieuw onderzoek moet komen en er dus miljoenen mensen zijn die het als een complot zien. Die conclusie kan je daar helemaal niet uit maken.
Ben nog niet zo ver maar daar lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dat die uitzending waarin Jowenko zegt dat WTC7 is neergehaald?
Niet fokken met Zapruder hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:45 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat zapruder een toonaangevende site is voor de complotdenkers ben ik iig wel met ze eens
Weet je toevallig een antwoord op mijn vragen van een paar post's geleden?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:40 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja, complottheorieen worden weerlegt, en Jowenko analyseert het instorten van WTC 1, 2 en 7. Ik vind het best een interessante docu, er wordt niet subjectief gekeken naar mijn idee. Er wordt gevraagd om meningen van experts en mensen die er onderzoek naar hebben gedaan.
Dat van dat filmpje van die straaljager? Of moet ik nog verder graven?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weet je toevallig een antwoord op mijn vragen van een paar post's geleden?
Dat en waarom je duidelijke beelden en grote vliegtuigonderdelen verwacht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:02 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dat van dat filmpje van die straaljager? Of moet ik nog verder graven?
Welke verklaring vind jij aannemelijk voor de hotspots ? OOK onder wtc 6 !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef BabblingBrook het volgende:
Oké, na een ochtendje research doen en onpartijdige (Hollandse) docu's kijken.
WTC 1+2, ik geloof nu wel dat die door een verzwakte conctructie door de impact van de vliegtuigen zijn ingestort. Alleen WTC 7, Shanksville en het Pentagonverhaal, daar ben ik nog niet helemaal uit voor mezelf.
Ik kwam het filmpje tegen in die documentaire van Zembla. Best aannemelijk als iets met 800 km/h in gebouw vliegt. Maar toch zijn er ook grote brokstukken gevonden aldus die docu, vliegtuigmotoren, landingsgestel en de velgen van de wielen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat en waarom je duidelijke beelden en grote vliegtuigonderdelen verwacht.
Ik neem die niet echt zo serieusquote:
Daar heb je meerdere goede puntenquote:Het valt me alleen op dat bijna niemand graag zn mening wil veranderen en dan gaat het uiteraard niet alleen over 911. Wat als er ooit keihard bewijs is dat het echt op een bepaalde manier is gegaan of dat het fundament van iedere religie wordt afgebroken, zullen mensen dan ook meteen van hun geloof worden gebracht?
Gesmolten staal zou dat zijn, volgens de mensen die geloven in een complottheorie. Wat zijn andere verklaringen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Welke verklaring vind jij aannemelijk voor de hotspots ? OOK onder wtc 6 !
[ afbeelding ]
De kraters ?
[ afbeelding ]
http://massfatality.dna.gov/quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik kwam het filmpje tegen in die documentaire van Zembla. Best aannemelijk als iets met 800 km/h in gebouw vliegt. Maar toch zijn er ook grote brokstukken gevonden aldus die docu, vliegtuigmotoren, landingsgestel en de velgen van de wielen.
Maar hoe hebben ze dan toch nog slachtoffers kunnen identificeren als het vliegtuig werd verpulverd tot stof.
Andere metalen dan staal bijvoorbeeld, zoals het aluminium van de vliegtuigen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:13 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Gesmolten staal zou dat zijn, volgens de mensen die geloven in een complottheorie. Wat zijn andere verklaringen?
En de goudvoorraad?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Andere metalen dan staal bijvoorbeeld, zoals het aluminium van de vliegtuigen.
Hotspots hoeven niet per se door gesmolten metaal te komen. Iets anders kan ook heet zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:13 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Gesmolten staal zou dat zijn, volgens de mensen die geloven in een complottheorie. Wat zijn andere verklaringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |