abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56382286
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef BabblingBrook het volgende:
Oké, na een ochtendje research doen en onpartijdige (Hollandse) docu's kijken.

WTC 1+2, ik geloof nu wel dat die door een verzwakte conctructie door de impact van de vliegtuigen zijn ingestort. Alleen WTC 7, Shanksville en het Pentagonverhaal, daar ben ik nog niet helemaal uit voor mezelf.
Mag ik vragen wat je nog dwars zit aan het Pentagon verhaal?
An unstable system is a system that is not stable
pi_56382481
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:10 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat je nog dwars zit aan het Pentagon verhaal?
Dat de beelden waarop waarschijnlijk duidelijker is te zien wat er het Pentagon invloog, nog steeds niet zijn vrijgegeven. Verder gaat het hele "Terroristen/Osama Bin Laden" verhaal er nog niet in bij me.

Over een jaar of 50 is iedereen dood die er mee te maken heeft gehad, ik hoop dat er dan eens wat duidelijkheid/wat meer beelden worden vrijgegeven. Want zoiets uitgebreids en ingewikkels daar moeten toch aanwijzingen voor zijn geweest, want de Taliban en Al Qaida zijn niet 3 weken voor 911 opgericht.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:20:19 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56382591
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Dat de beelden waarop waarschijnlijk duidelijker is te zien wat er het Pentagon invloog, nog steeds niet zijn vrijgegeven. Verder gaat het hele "Terroristen/Osama Bin Laden" verhaal er nog niet in bij me.

Over een jaar of 50 is iedereen dood die er mee te maken heeft gehad, ik hoop dat er dan eens wat duidelijkheid/wat meer beelden worden vrijgegeven. Want zoiets uitgebreids en ingewikkels daar moeten toch aanwijzingen voor zijn geweest, want de Taliban en Al Qaida zijn niet 3 weken voor 911 opgericht.
Waarom verwacht je dat daar duidelijke beelden van zijn? Er zijn ondertussen een aantal beelden vrijgegeven. Waarom voldoen die niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_56382828
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ik vraag me af of op die beelden wel duidelijker te zien is wat er het Pentagon invloog. De beveiligingscamera's waren niet echt bedoeld om dat soort beelden op te nemen
quote:
Er waren aanwijzingen. Alleen (imo) niet concreet genoeg om de aanslagen tegen te houden (hoewel daar de meningen over verschillen).
pi_56382846
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom verwacht je dat daar duidelijke beelden van zijn? Er zijn ondertussen een aantal beelden vrijgegeven. Waarom voldoen die niet?
Eerlijk gezegd is naar mijn idee op de beelden die tot nog toe zijn vrijgegeven ook niet zo heel duidelijk iets op te zien.
pi_56382939
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik ken 3 filmpjes.

- Van een hotel (waar je niets ziet)
- Beveiligingscamera's van het Pentagon zelf (erg slecht materiaal)
- Van een benzinestation (ook erg waardeloos materiaal)

Verder vind ik het aantal brokstukken nogal klein voor een vliegtuig van het formaat van een Boeing 757. En erg veel "vliegtuig" lag er ook niet in Shanksville.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:00:23 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56383561
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:35 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ik ken 3 filmpjes.

- Van een hotel (waar je niets ziet)
- Beveiligingscamera's van het Pentagon zelf (erg slecht materiaal)
- Van een benzinestation (ook erg waardeloos materiaal)
Jup. Die ken ik ook. En ben er mee eens dat die nou niet echt hoog van kwaliteit zijn. Maar waarom verwacht je dat die er zouden moeten zijn?
quote:
Verder vind ik het aantal brokstukken nogal klein voor een vliegtuig van het formaat van een Boeing 757. En erg veel "vliegtuig" lag er ook niet in Shanksville.
Tsja, dat is een logisch gevolg van de klap en de omstandigheden van die klap. Ken je dat filmpje van een straaljager die op volle snelheid een betonnen muur in gejaagd wordt? Blijft niet veel meer dan een wolk gruis van over.
Onikaan ni ov dovah
pi_56383598
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)mbla/bb.20060911.asf

Dit is best een interessante aflevering van Zembla. Alle kanten worden belicht.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:28:25 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56384365
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:02 schreef BabblingBrook het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)mbla/bb.20060911.asf

Dit is best een interessante aflevering van Zembla. Alle kanten worden belicht.
Vind je? Ik vind het niet echt goed beginnen. Dat x % vind dat er een nieuw onderzoek moet komen en er dus miljoenen mensen zijn die het als een complot zien. Die conclusie kan je daar helemaal niet uit maken.
Onikaan ni ov dovah
pi_56384549
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vind je? Ik vind het niet echt goed beginnen. Dat x % vind dat er een nieuw onderzoek moet komen en er dus miljoenen mensen zijn die het als een complot zien. Die conclusie kan je daar helemaal niet uit maken.
Is dat die uitzending waarin Jowenko zegt dat WTC7 is neergehaald?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:36:37 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56384606
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Is dat die uitzending waarin Jowenko zegt dat WTC7 is neergehaald?
Ben nog niet zo ver maar daar lijkt het wel op ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_56384699
Ja, complottheorieen worden weerlegt, en Jowenko analyseert het instorten van WTC 1, 2 en 7. Ik vind het best een interessante docu, er wordt niet subjectief gekeken naar mijn idee. Er wordt gevraagd om meningen van experts en mensen die er onderzoek naar hebben gedaan.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:45:58 #113
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56384858
Dat zapruder een toonaangevende site is voor de complotdenkers ben ik iig wel met ze eens
Onikaan ni ov dovah
pi_56384990
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:45 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat zapruder een toonaangevende site is voor de complotdenkers ben ik iig wel met ze eens
Niet fokken met Zapruder he

Het valt me alleen op dat bijna niemand graag zn mening wil veranderen en dan gaat het uiteraard niet alleen over 911. Wat als er ooit keihard bewijs is dat het echt op een bepaalde manier is gegaan of dat het fundament van iedere religie wordt afgebroken, zullen mensen dan ook meteen van hun geloof worden gebracht?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:52:01 #115
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56385013
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:40 schreef BabblingBrook het volgende:
Ja, complottheorieen worden weerlegt, en Jowenko analyseert het instorten van WTC 1, 2 en 7. Ik vind het best een interessante docu, er wordt niet subjectief gekeken naar mijn idee. Er wordt gevraagd om meningen van experts en mensen die er onderzoek naar hebben gedaan.
Weet je toevallig een antwoord op mijn vragen van een paar post's geleden?
Onikaan ni ov dovah
pi_56385257
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Weet je toevallig een antwoord op mijn vragen van een paar post's geleden?
Dat van dat filmpje van die straaljager? Of moet ik nog verder graven?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:05:29 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56385334
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:02 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Dat van dat filmpje van die straaljager? Of moet ik nog verder graven?
Dat en waarom je duidelijke beelden en grote vliegtuigonderdelen verwacht.
Onikaan ni ov dovah
pi_56385415
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:35 schreef BabblingBrook het volgende:
Oké, na een ochtendje research doen en onpartijdige (Hollandse) docu's kijken.

WTC 1+2, ik geloof nu wel dat die door een verzwakte conctructie door de impact van de vliegtuigen zijn ingestort. Alleen WTC 7, Shanksville en het Pentagonverhaal, daar ben ik nog niet helemaal uit voor mezelf.
Welke verklaring vind jij aannemelijk voor de hotspots ? OOK onder wtc 6 !

De kraters ?

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_56385469
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat en waarom je duidelijke beelden en grote vliegtuigonderdelen verwacht.
Ik kwam het filmpje tegen in die documentaire van Zembla. Best aannemelijk als iets met 800 km/h in gebouw vliegt. Maar toch zijn er ook grote brokstukken gevonden aldus die docu, vliegtuigmotoren, landingsgestel en de velgen van de wielen.

Maar hoe hebben ze dan toch nog slachtoffers kunnen identificeren als het vliegtuig werd verpulverd tot stof.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:12:16 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56385483
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:51 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Niet fokken met Zapruder he
Ik neem die niet echt zo serieus Daar hebben ze te veel onzin voor geplaatst.
quote:
Het valt me alleen op dat bijna niemand graag zn mening wil veranderen en dan gaat het uiteraard niet alleen over 911. Wat als er ooit keihard bewijs is dat het echt op een bepaalde manier is gegaan of dat het fundament van iedere religie wordt afgebroken, zullen mensen dan ook meteen van hun geloof worden gebracht?
Daar heb je meerdere goede punten De gelovers van de complot theorieën doen dit vaak zonder dat keiharde bewijs. De meeste 'onbeantwoorde vragen' komen helaas voor uit onwetendheid.
Onikaan ni ov dovah
pi_56385502
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:08 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Welke verklaring vind jij aannemelijk voor de hotspots ? OOK onder wtc 6 !

[ afbeelding ]

De kraters ?

[ afbeelding ]
Gesmolten staal zou dat zijn, volgens de mensen die geloven in een complottheorie. Wat zijn andere verklaringen?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:16:37 #122
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56385574
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:11 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ik kwam het filmpje tegen in die documentaire van Zembla. Best aannemelijk als iets met 800 km/h in gebouw vliegt. Maar toch zijn er ook grote brokstukken gevonden aldus die docu, vliegtuigmotoren, landingsgestel en de velgen van de wielen.

Maar hoe hebben ze dan toch nog slachtoffers kunnen identificeren als het vliegtuig werd verpulverd tot stof.
http://massfatality.dna.gov/

Zo bijvoorbeeld.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 januari 2008 @ 14:17:31 #123
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56385594
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:13 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Gesmolten staal zou dat zijn, volgens de mensen die geloven in een complottheorie. Wat zijn andere verklaringen?
Andere metalen dan staal bijvoorbeeld, zoals het aluminium van de vliegtuigen.
Onikaan ni ov dovah
pi_56385621
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Andere metalen dan staal bijvoorbeeld, zoals het aluminium van de vliegtuigen.
En de goudvoorraad?
pi_56385630
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:13 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Hotspots hoeven niet per se door gesmolten metaal te komen. Iets anders kan ook heet zijn.
Het is zelfs vrij gebruikelijk volgens mij dat in zo'n situatie met veel puin en een brand, de (smeulende) brand onder het puin erg heet kan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')