quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat was die brandwonden kop van een Makaay toch al?
Hij komt graag opscheppen over landzaat aankoop, laat ze toch blij zijn joh!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:52 schreef Pritt het volgende:
Flikker eens op je Feyenoord gelul, dat hoef ik hier niet te horen.
ja tering vertel mij wat.. Stond ik daar weer voor de zoveelste keer..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:07 schreef Jasza het volgende:
Kaart Roda uit binnen, was wel om 5 over 10 al uitverkocht ofzo
[..]
Ik ben er wel bijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ja tering vertel mij wat.. Stond ik daar weer voor de zoveelste keer..
-Sorry.. het is helaas al uitverkocht..
fokkers..
Ajax.nl pas je info eens aan man..![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:25 schreef Silenus het volgende:
Ik heb om 14.15u nog gewoon twee kaarten gehaald voor Roda-uit hoor.
Volgens mij worden jullie gewoon gepwnd door de TB-dame.
Serieus? Wat een hoer!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:25 schreef Silenus het volgende:
Ik heb om 14.15u nog gewoon twee kaarten gehaald voor Roda-uit hoor.
Volgens mij worden jullie gewoon gepwnd door de TB-dame.
Soms lijk het alsof jij pizza in je koppo hebt zitten!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met de verlosser ja, die ons naar de coolsingel zal gaan leiden
Ik weet zeker dat je maat tot 18u nog gewoon wel kaarten kunt halen, vorig jaar was het ook niet zo snel uitverkocht.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Naja die maat van mij stond er om 10 uur en had kaarten en iemand om 10.05 had geen kaarten meer
Nou als ik geholpen wordt door een TB-dame klopt er vaak niks vanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Serieus? Wat een hoer!
(hoe wist je dat het een dame was?)
Jas.. pas je sig eens aan man![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dat komt allemaal door Feyenoord, daardoor hebben jullie landzaat niet die jullie wel wilden halen
Ja fuck zeg.. nogmaals.. vertel mij wat! Ik spring zo ff in de auto naar een andere TBquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je maat tot 18u nog gewoon wel kaarten kunt halen, vorig jaar was het ook niet zo snel uitverkocht.
Als CSI_Miami dat nou ook es doet, die heeft al 10 van de 11 wedstrijden voor jan leuter bij de Ticketbox gestaan terwijl ie minimaal de helft mee had kunnen pakken.![]()
koop tele 2quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ja tering vertel mij wat.. Stond ik daar weer voor de zoveelste keer..
-Sorry.. het is helaas al uitverkocht..
fokkers..
Ajax.nl pas je info eens aan man..![]()
Ja thuisblijven is leuker he met een lekker pizzatje erbijquote:
Had het idd anders moeten zeggen:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:15 schreef ASroma het volgende:
zo'n opmerking van denthe geweldig vindenkom op zeg
Hehe klopt wel dat sommige sigarenboeren gewoon altijd klote, wss heeft dat wijf op reserveren ja gedrukt ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je maat tot 18u nog gewoon wel kaarten kunt halen, vorig jaar was het ook niet zo snel uitverkocht.
Als CSI_Miami dat nou ook es doet, die heeft al 10 van de 11 wedstrijden voor jan leuter bij de Ticketbox gestaan terwijl ie minimaal de helft mee had kunnen pakken.![]()
U vraagt, Jasza draaitquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Serieus? Wat een hoer!
(hoe wist je dat het een dame was?)
Jas.. pas je sig eens aan man![]()
kunt zeggen wat je wilt maarquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Had het idd anders moeten zeggen:
Honden kop opv brandwonden kop
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |