Silva Heitinga Kuffour Vermaelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Liever Vermaelen of Verthongen hoor. Kuffour mag lekker als back of back up gaan voetballen dan.

Maar het is een roddel van een Italiaanse website, echt betrouwbaar is het niet.
 Maar het is een roddel van een Italiaanse website, echt betrouwbaar is het niet.  

Luque was bij Depor ook altijd redelijk sterkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:04 schreef navigator het volgende:
Ik vond hem bij Bayern wel redelijk sterk altijd

quote:Ajax doet ultieme poging voor Engelaar
Orlando Engelaar is nog niet uit beeld bij Ajax. Ondanks tegenstribbelingen van zijn club FC Twente zijn de Amsterdammers nog zeer geïnteresseerd in de middenvelder.
Ajax gaat zodoende een laatste, ultieme poging ondernemen om de slungelige spelverdeler naar de hoofdstad te halen, meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. Morgen, na de wedstrijd tussen Vitesse en Ajax, gaan de partijen weer om de tafel zitten.
Het is niet uitgelosten dat de Amsterdammers heel ver willen gaan voor Engelaar. FC Twente vraagt vooralsnog een astronomisch hoog bedrag van vijftien miljoen euro. Dat Ajax daaraan wil toegeven, lijkt onwaarschijnlijk.

Tenminste een grote brede verdediger.
 Tenminste een grote brede verdediger. 

Partizan Belgrado kon hem toen gratis overnemen via 1 jaar huur en daarna transfervrij vanwege einde contract. Kuffour wilde alleen niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:35 schreef BigKahuna het volgende:
Ach, voor een beetje geld zou Kuffour toch wel welkom zijnTenminste een grote brede verdediger.
En ik verwacht niet dat Roma veel geld voor 'm wilt.

Mits niet te groot salaris mag ie best komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Partizan Belgrado kon hem toen gratis overnemen via 1 jaar huur en daarna transfervrij vanwege einde contract. Kuffour wilde alleen niet.

Ik ben het met je eens navigator, maar waarom moest je nou een foto van mij hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:04 schreef navigator het volgende:
Kuffour brengt power en ervaring mee, mening eredivisiepspitsje zal hier niet blij mee zijn
Of hij ook de capaciteiten heeft om de verdediging goed neer te zetten waag ik te betwijfelen.
Maar ja, waarschijnlijk heeft van Geel daar niet eens aan gedacht
Ik vond hem bij Bayern wel redelijk sterk altijd
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |