hoofdend en voetenend zijn niet dichtquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:11 schreef OooLizaooO het volgende:
Hey Anitra, is diktad niet voorloper van leksvik ofzo? Lijkt het er erg op? Heb je soms foto's? Commode heb ik zelf al, ben op zoek naar het bedje (en de kast eventueel). Ik wil graag die gesloten voor- en achterkant bij het bedje
.
Pm me maar!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:37 schreef lady-wrb het volgende:
ooooo mag ik die oililly blouse en dat hello kitty jurkje/romper?
mijn pop is wel weer aan wat nieuws toe
weet je het nog niet dan?? of wil je dat niet?quote:Op donderdag 10 april 2008 15:35 schreef OooLizaooO het volgende:
Gatver Ticootje, moest ik nu weten dat ik een meisje kreeg, ik sloeg heel die handel aan! Wat 'n mooie spulletjes!
Fijn!quote:Op donderdag 10 april 2008 15:12 schreef Hork het volgende:
Lois, jurkjes zijn inmiddels ontvangen. Ze vallen erg in de smaak, bedankt
dan hoor ik wel of ik wat moet opsturen...quote:Op donderdag 10 april 2008 20:07 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik wil het heel graag weten, maar ik ben volgende week pas 20 weken en heb dan maandag 21 april mijn 20 weken echo, waar ze -hopelijk- kunnen zien wat het is...
Helaas, die gaat niet passen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
marktplaatsadvertentienummer 158211452
Ik heb er alleen andere bekleding in zitten
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
oooh wat jammer dat dat hellokitty jurkje al weg is.en dat voor een pop.
![]()
't leek me echt iets voor 't kindje van een vriendin van me (ik gok dat 't een meisje wordt.
). maar ticootje, die truitjes van nijntje en een paar bijpassende broekjes zou ik dan wel van je over willen nemen. zijn ze er nog?
jazeker, pm me even..quote:Op donderdag 10 april 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
oooh wat jammer dat dat hellokitty jurkje al weg is.en dat voor een pop.
![]()
't leek me echt iets voor 't kindje van een vriendin van me (ik gok dat 't een meisje wordt.
). maar ticootje, die truitjes van nijntje en een paar bijpassende broekjes zou ik dan wel van je over willen nemen. zijn ze er nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |