Vandaag een sample van de paarse Joop! gekregen, dit ga ik nevernooit dragenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De paarse originele Joop Homme wordt op Basenotes altijd enorm afgekraakt. Raar, want volgens mij is het gewoon een heel normaal sandelhout geurtje. Maar op Basenotes heerst er af en toe wel wat groupthink, dus...
Ohhooohooo W1ZZ gaat jou slaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:30 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Vandaag een sample van de paarse Joop! gekregen, ruikt lekker, veel beter dan die Creed geurtjes
Ofja ik herzie mijn mening, toch nietquote:
Ooit is in een ver verleden gehadquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je:
ACQUA DI GIO
... al geprobeerd?
Original Santal afschrijven omdat er een houtachtige geur aan zitquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:40 schreef Soldier2000 het volgende:
Vooral de 'houtachtige geur' die je soms ruikt staat me niet echt aan
Maar wel op een hele andere manier dan de paarse Joop!. Sandelhout heeft een zachtige crèmige houtgeur, terwijl Gucci pour Homme tropisch hardhout is, bij wijze van. En M7 vind ik niet in het rijtje hout passen, maar het rijtje kruiden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:58 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Soldier, als houtige geuren niet je ding zijn hoef je M7 of Gucci PH niet te proberen. Beiden zijn behoorlijk houtachtig en krachtig.
Heeft geen haast.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:07 schreef W1ZZ het volgende:
Stereo ik heb je samples pas vandaag op de bus kunnen doen, sorry! Morgen moet je ze hebben!
Klopt, er zijn heel veel soorten hout natuurlijk. M7 heeft 'oud' (afkomstig uit bepaalde zieke bomen die een soort hars afscheiden) wat voor dat exotische/medicijnachtige tintje zorgt. Moet je van houdenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wel op een hele andere manier dan de paarse Joop!. Sandelhout heeft een zachtige crèmige houtgeur, terwijl Gucci pour Homme tropisch hardhout is, bij wijze van. En M7 vind ik niet in het rijtje hout passen, maar het rijtje kruiden.
sjaaaaaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:03 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Original Santal afschrijven omdat er een houtachtige geur aan zit
quote:Cereus No.5 was designed by Fragrance Resources house. It is brings the notes of dill, cardamom, orchid, licorice, vetiver and coral amber.
quote:al02
Eau de Parfum
by biehl parfumkunstwerke
the scoop
Arturetto Landi’s al02 is full of Italian drama and makes a beautifully stylish entrance, striding in with fresh fruits and gorgeous spices that call to mind fire lit rooms and something exotic simmering nearby. On a marble table is a vase of new blooms of jasmine, carnation and roses, while the undercurrent of simmering cinnamon and vanilla are never far away. Super soft and enveloping, this spicy concoction is positively squishy yet has an undeniable aphrodisiac quality with its sexy and spicy exterior and warm vanilla, sandalwood and tonka bean interior.
al02 notes
Mandarin, lemon, bergamot, peach, plum, jasmine, rose, carnation, cardamom, cinnamon, incense, labdanum, tonka bean, vanilla, vetiver, patchouli, sandalwood, white musk
Vertel eens hoe die ruiktquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
Feest
Kijk eens wat ik net binnen heb gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die gast die de Aqua Marine als 'Artificial Flower Gift' aan heeft gegeven bij de douane
De Aqua Marine? Die mag ik van mezelf nog niet uitpakken. Eerst studeren.quote:
Wat heb je hem nog nooit gerokenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Aqua Marine? Die mag ik van mezelf nog niet uitpakken. Eerst studeren.
Jawel, op het vliegveld van Barcelona.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:58 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wat heb je hem nog nooit geroken
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:29 schreef W1ZZ het volgende:
Ik vind die Black toch behoorlijk sterk, sterk genoeg om de beide Mona di Orio's te overschaduwen.
Not even closequote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben, is die Hammam Bouquet, wat voor geur is dat? Ik associeer die naam vooral met een stevige olijfzeep & eucalyptusgeur
heb - helaas voor jou - net al m'n samples ervan aan Stereotomy opgestuurd.quote:www.penhaligons.co.uk:
Head Notes
Lavender and Bergamot
Heart Notes
Rose Otto, Cedarwood, Orris and Jasmine
Base Notes
Amber, Musk and Sandalwood
In de winkel? Da's keiduur.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, door jou geinspireerd heb ik weer eens The Vert aangeschaft![]()
Wat is er uitgeproken aan rubber, rook en vanille en gebrande zwarte theequote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:59 schreef W1ZZ het volgende:
Nee moest vandaag werken dus dan draag ik nooit zo'n uitgesproken geur. Had GIT op, lekker veilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |