Ja!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hoe kansloos, TS verveelde zich?
En het is masturberen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef OssieMan het volgende:
Het is Aardbei, potdimme!
Geile kassa-meisjesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG..waar denkt TS dan tijdens het boodschapen doen....![]()
![]()
Doe het nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:22 schreef deepart het volgende:
Toenik nog bij de jumbo werkte jare trug hadde we ook leuke, kzal eens wat uploade
ik heb de img tags verwijderd, anders was je post te langquote:
Nieuwe regel?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb de img tags verwijderd, anders was je post te lang
Volgens mij is dat een onbeschreven regel, heeft iets met layoutverneuking te maken, deze is danwel niet zo erg danwat ik in deze maand al eens heb gezien, maar toch, het was iets te langquote:
Ook al mijn topics dichtgooien....slecht geslape vanacht fso?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb de img tags verwijderd, anders was je post te lang
Kom op...Kom..Kom op ko....ko..konijn...konijntje..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Ook al mijn topics dichtgooien....slecht geslape vanacht fso?
Sure.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een onbeschreven regel, heeft iets met layoutverneuking te maken, deze is danwel niet zo erg danwat ik in deze maand al eens heb gezien, maar toch, het was iets te lang
Ga eens wieberen... of open er zelf een.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kom op...Kom..Kom op ko....ko..konijn...konijntje..
je wil toch neit zeggen dat dat topicwaardig was?
hint: er is nog geen nachtbagger open
Nee maar je had op zijn minst nog een leuke konijnengrap kunnen maken voor je slotjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kom op...Kom..Kom op ko....ko..konijn...konijntje..
je wil toch neit zeggen dat dat topicwaardig was?
hint: er is nog geen nachtbagger open
Vond jij het anders prettig on die hele hap naar beneden te scrollen voor steeds een nieuw plaatje, met die ads ertussendoor?quote:
jaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Vond jij het anders prettig on die hele hap naar beneden te scrollen voor steeds een nieuw plaatje, met die ads ertussendoor?
ads er tussendoor?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Vond jij het anders prettig on die hele hap naar beneden te scrollen voor steeds een nieuw plaatje, met die ads ertussendoor?
Het kan natuurlijk ook aan je layout liggen, ik gebruik de baggerlayout(nieuwe dusquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
ads er tussendoor?
Verder vond ik het niet bepaald storend. Het was een constructieve bijdrage aan dit topic die het topic er wel leuker op maakte.
Aldus mijn 11 guldencent.
dus ik zet de img tags er weer even voor...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook aan je layout liggen, ik gebruik de baggerlayout(nieuwe dus) en elk plaatje nam bijan een hele pagina qua lengte in beslag.
Kijk eens goed naar je post van daarnetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:52 schreef deepart het volgende:
[..]
dus ik zet de img tags er weer even voor, meeste stemmen gelden
Kheb mij post direct geedit sgatjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je post van daarnet
Wat zijn wij toch een schatjes hé?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Kheb mij post direct geedit sgatjeIk was te snel met mijn oordeel
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch een schatboutjes hé?
OMG OMG!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja!
Ze hadden hem verkeerd omgezet in het rek, Perzik, Aardbij, Framboos. Dus heb ik het maar even goed gezet!
een aarbei is een roosquote:
nee echtquote:
Nee jou hoofdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:50 schreef vdvorst het volgende:
Die OP is nog wel leuk,
maar die chocoladeletters is zo STANDAART.. ofzoiets
Bessen!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:33 schreef cerror het volgende:
Wat moest je in de Super?
Je hebt toch een c1000 vlakbij?
Bij de weg; zometeen nog even bij Linda biertje drinken.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:31 schreef deepart het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |