Ja!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hoe kansloos, TS verveelde zich?
En het is masturberen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:19 schreef OssieMan het volgende:
Het is Aardbei, potdimme!
Geile kassa-meisjesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMFG..waar denkt TS dan tijdens het boodschapen doen....![]()
![]()
Doe het nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:22 schreef deepart het volgende:
Toenik nog bij de jumbo werkte jare trug hadde we ook leuke, kzal eens wat uploade
ik heb de img tags verwijderd, anders was je post te langquote:
Nieuwe regel?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb de img tags verwijderd, anders was je post te lang
Volgens mij is dat een onbeschreven regel, heeft iets met layoutverneuking te maken, deze is danwel niet zo erg danwat ik in deze maand al eens heb gezien, maar toch, het was iets te langquote:
Ook al mijn topics dichtgooien....slecht geslape vanacht fso?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb de img tags verwijderd, anders was je post te lang
Kom op...Kom..Kom op ko....ko..konijn...konijntje..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Ook al mijn topics dichtgooien....slecht geslape vanacht fso?
Sure.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een onbeschreven regel, heeft iets met layoutverneuking te maken, deze is danwel niet zo erg danwat ik in deze maand al eens heb gezien, maar toch, het was iets te lang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |