Dag mensjesquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ja ik zit in een redelijk normaal ritme
Even voorstellen.
Mensen: BBQ-Kip
BBQ-Kip: mensen
Slaapse dan maarquote:Op zondag 27 januari 2008 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dag mensjes![]()
Ik ga nu ook maar eens slapen om weer een normaal ritme te krijgen, was even mijn nieuwe notebook aan het uitproberen, maar moet maandag weer vroeg werken dus is het niet echt handig om morgen weer tot een uur of 3 uit te slapen![]()
Zit jij nou trouwens in Schiedam of buitenland op dit moment/de laatste tijd?
Nou, ik ga maar eens slapen, trusten allen en tot laters Nemb!
vraag maar aan MMquote:Op zondag 27 januari 2008 09:16 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgenvreemd, waarom is dat andere SC topic halverwege gesloten?
ja, ben er nu al mee bezigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ík rijk ben, dan betekent dat voor een ander 'niet rood' (ik ben een arm studentje). En ik sta nu behoorlijk niet rood.
Maandag toch maar even bellen. Ik wil het niet uitgeven voordat ik zeker weet dat het ook echt voor mij is.
Duimen jullie mee?
Okay...een vriend van me waar ik mee naar het feestje reed had ook nog 12 bieren gekocht en de feestgever bleek ook een goede voorraad te hebben die zeker zo groot was.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
De bierlijst:
4 Triple Karmeliet
3 Zatte van 't IJ
2 Saison Dupont
2 Maredsous 10
2 Pauwel Kwak
2 Westvleteren 12 (¤10 p/s!)
2 Westvleten 8
2 Rocheforte 8
1 Ename Blond
1 Aves Les Bons Vouxs
1 Witte Trappist
Straffe Hendrik kon ik voor de jarige helaas niet meer verkrijgen
Hoe was de soep?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:27 schreef ElizabethR het volgende:
Gooios maar in mijn pettos
Veul plezier MM, en een goeie reis.
Schiedam sowieso niet..moet nog even verder het trappetje afquote:Op zondag 27 januari 2008 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dag mensjes![]()
Ik ga nu ook maar eens slapen om weer een normaal ritme te krijgen, was even mijn nieuwe notebook aan het uitproberen, maar moet maandag weer vroeg werken dus is het niet echt handig om morgen weer tot een uur of 3 uit te slapen![]()
Zit jij nou trouwens in Schiedam of buitenland op dit moment/de laatste tijd?
Nou, ik ga maar eens slapen, trusten allen en tot laters Nemb!
Ik niet maar ik heb, zoals je wellicht weet, het boek gelezen. Ik heb begrepen van mensen die het boek ook gelezen hebben de film hebben gezien dat de film redelijke abominabel was. Hij schijnt best kijkbaar te zijn als je het niet gelezen hebt.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:15 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er nog meer mensen die "The Golden Compass" hebben gezien? Gisteravond met m'n vrouw geweest, vond hem erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |