had het over wycciequote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:38 schreef MadMaster het volgende:, geen van allen...
Ik neem nu wel een onderwatercameraatje mee, dus misschien kan ik later wat beelden op YouTube zetten van de onderwaterwereld daar...
Hoeveel miljoen heb je gestort gekregen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu trouwens hartstikke rijk, ik hoop dat het geen foutje van de IB-groep is.
Als ik zeg dat ķk rijk ben, dan betekent dat voor een ander 'niet rood' (ik ben een arm studentje). En ik sta nu behoorlijk niet rood.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel miljoen heb je gestort gekregen?
quote:
Ah, had even visioenen van veel nullen op een bankafschrift, maar dat schijnt bij jou dus standaard te zijn in een iets ander opzicht...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef wyccie het volgende:
Als ik zeg dat ķk rijk ben, dan betekent dat voor een ander 'niet rood' (ik ben een arm studentje). En ik sta nu behoorlijk niet rood.
Maandag toch maar even bellen. Ik wil het niet uitgeven voordat ik zeker weet dat het ook echt voor mij is.
Duimen jullie mee?
Komt goed MMquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, had even visioenen van veel nullen op een bankafschrift, maar dat schijnt bij jou dus standaard te zijn in een iets ander opzicht...
OK, duim jij dan voor mijn MacBook dat ik nog steeds niet ontvangen heb en waarover het muisstil is geworden...?![]()
![]()
Tim, kan jij mij een PM sturen als jij iets gehoord hebt over dat ding of over terugstortingen of zo?
Ik zal aankomende weken niet zo veel hier aanwezig zijn en ben benieuwd naar eventueel nieuws over dat apparaat...
Net nog even gecheckt, en ik heb nog niets teruggestort gekregenquote:
Bono estente. Tottera mia kentessera Chris Waddle. Poko pokolo whiskas, fulla meaty goodnessquote:Op zondag 27 januari 2008 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Bon nochi ķ mira abo siguiente tempu fo'i Aruba....
Of zoiets...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |