Echte kerels doen aan rugby ipv american football met hun helmpjes en schoudervullingen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We hebben hier niet veel van die sterke kerelsAllemaal slappe armpjes hebben ze hier
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik ga maar een beetje in mijn eentje een goed heumer hebben!
Daag
Hmmm, toch verkeerd onthouden dan... wel omgeving rotterdam toch?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schiedam sowieso niet..moet nog even verder het trappetje af
Maar ben onlangs teruggekomen uit Engeland en Las Vegas en er staat wel weer meer op de planning
Mij was het wel opgevallen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:36 schreef Supersheep het volgende:
Wij posten hier wel steeds tegelijk!
Zou het iemand opvallen?
Neequote:
Nu je het zegt....quote:Op zondag 27 januari 2008 23:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wij posten hier wel steeds tegelijk!
Zou het iemand opvallen?
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mij was het wel opgevallen.
Doe niet zo eng!
Wel mooi je weekend benut.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:41 schreef Soempie het volgende:
Gister naar de dierentuin geweest en naar Technopolis en ook nog in Mechelen uit eten geweest. Vervolgens naar de bios in Antwerpen en vandaag zijn we gaan zwemmen.![]()
A la, je wilt iets doen? Nou, dan zul je het krijgen ook!
Ga eens heel snel lui doen!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee![]()
Gister naar de dierentuin geweest en naar Technopolis en ook nog in Mechelen uit eten geweest. Vervolgens naar de bios in Antwerpen en vandaag zijn we gaan zwemmen.![]()
A la, je wilt iets doen? Nou, dan zul je het krijgen ook!
Ik ben nooit in Nemo geweest, maar volgens mij welquote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel mooi je weekend benut.
Is Technopolis zoiets als Nemo?
Die van Mechelen.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:46 schreef Supersheep het volgende:
En welke dierentuin?
Jaquote:
Leuk koosnaampjequote:Op zondag 27 januari 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat is dus inderdaad een flosssmiley.
Maf ding.
De nieuwe layout is ook een baggerdingquote:Op zondag 27 januari 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik niet een verticaal lijntje naast het tekstvak heb in de nieuwe lay out.
Kan er nog niet echt aan wennen.
En ik ga maar naar bed. Mooie tijd.
quote:
Madrugadaquote:Op maandag 28 januari 2008 08:24 schreef Nembrionic het volgende:
Jij hebt email.
ja maar dan ben je hier nooit meerquote:Op maandag 28 januari 2008 09:45 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik m'n Fok! verslaving in ga ruilen voor WoW, dan is er niks aan de hand.
Ja, bijzonderquote:Op maandag 28 januari 2008 09:13 schreef Etcetera het volgende:
hey ER
voel jij je ook al zo positief en opgewekt en vrolijk
Die was heerlijk!! En er is nog over ook. Het recept was voor een litertje of 8, en ik had dan ook twee enorme pannen. Zaterdag de eerste soldaat gemaakt met een lekkere chiabata erbij, en gisteren de helft van de tweede.quote:
Goed he? Ik vind het echt een geweldig sitequote:Op maandag 28 januari 2008 10:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die was heerlijk!! En er is nog over ook. Het recept was voor een litertje of 8, en ik had dan ook twee enorme pannen. Zaterdag de eerste soldaat gemaakt met een lekkere chiabata erbij, en gisteren de helft van de tweede.
Ik moet zeggen, ik heb zelden lekkerder soep op. Het was enorm veel werk, maar zeer de moeite waard.
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed he? Ik vind het echt een geweldig site![]()
En 12 tomaten, en 3 wortels en 3 rooie pepers, en een struik bleekselderij, en een stuk of 9 uien, en kippenbouillon.......quote:Ik ga nu even kip halen en de soep ook maken. Had ik voor het weekend al willen doen maar het kwam er niet van
Goed zo!! En anders ga je gewoon even je sig zingenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef Etcetera het volgende:
mijn humeur klaar op. in elk geval een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |