Dat heb ik allemaal al dusquote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
En 12 tomaten, en 3 wortels en 3 rooie pepers, en een struik bleekselderij, en een stuk of 9 uien, en kippenbouillon.......
Inderdaadquote:En succes, het gaat al heerlijk ruiken als de tomaten gewoon aan het koken zijn.
*uitprobeertquote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Goed zo!! En anders ga je gewoon even je sig zingen
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
En 12 tomaten, en 3 wortels en 3 rooie pepers, en een struik bleekselderij, en een stuk of 9 uien, en kippenbouillon.......
En succes, het gaat al heerlijk ruiken als de tomaten gewoon aan het koken zijn.
Het fascineert je echt hèquote:Op maandag 28 januari 2008 10:41 schreef Etcetera het volgende:
hey PR, om je lekkere trek even te stillenvind je de poepluiers van Eli nou stinken of niet? vroeg ik me een tijdje geleden af
Tools > Options > View > Show > Horizontal Scroll bar / Vertical scroll barquote:en wie weet hoe ik die scrollbalken in Word 2003 terug krijgze zijn weg
jaquote:Op maandag 28 januari 2008 10:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het fascineert je echt hè![]()
Nou, ik zal je uit je droom helpen. Ze stinken, ook voor mij. Voor zover ik ze kan ruiken want mijn reuk is niet zo goed ontwikkeld dankzij 30 jaar hooikoorts![]()
[..]
quote:Tools > Options > View > Show > Horizontal Scroll bar / Vertical scroll bar
graag gedaanquote:Op maandag 28 januari 2008 10:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jamaar bedankt voor de opheldering
[..]held
ligt niet aan jou ligt aan maandagquote:Op maandag 28 januari 2008 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is dat toch. Kom ik eens een keertje langs, vallen de AKQ topics stil
'Stille' hints misschienquote:Op maandag 28 januari 2008 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Mogge, alweer present op stage?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ligt niet aan jou ligt aan maandag
hey LB
De AKQ-SC is sowieso enorm stil sinds vorige week.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:07 schreef PhysicsRules het volgende:
jepquote:
die is WoW aan het spelenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Is soempie afwezig?
Die is WoW-junk gewordenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Is soempie afwezig?
oh da's wel jammerquote:Op maandag 28 januari 2008 11:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben bij mn moeder, die zou vandaag de sleutel van het nieuwe huis krijgen, maar ivm iets moeilijks met de overbruggingshypotheek wordt het pas donderdag![]()
Ik was gelukkig hier voor een verjaardag, anders was het wel erg vervelend geweest
Level 15quote:
doe je netjesquote:Op maandag 28 januari 2008 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Level 15![]()
Maar de rest van de dag geen WoW meer.Tentamens moet ik leren. Ik geloof dat je pas van een verslaving kunt spreken als je alles er voor aan de kant zet. Of als in elk geval 'andere delen van je leven' niet meer lopen, doordat je steeds bezig bent met dat ene.
Diagnose: niet verslaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |