quote:
Madrugadaquote:Op maandag 28 januari 2008 08:24 schreef Nembrionic het volgende:
Jij hebt email.
ja maar dan ben je hier nooit meerquote:Op maandag 28 januari 2008 09:45 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat ik m'n Fok! verslaving in ga ruilen voor WoW, dan is er niks aan de hand.
Ja, bijzonderquote:Op maandag 28 januari 2008 09:13 schreef Etcetera het volgende:
hey ER
voel jij je ook al zo positief en opgewekt en vrolijk
Die was heerlijk!! En er is nog over ook. Het recept was voor een litertje of 8, en ik had dan ook twee enorme pannen. Zaterdag de eerste soldaat gemaakt met een lekkere chiabata erbij, en gisteren de helft van de tweede.quote:
Goed he? Ik vind het echt een geweldig sitequote:Op maandag 28 januari 2008 10:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die was heerlijk!! En er is nog over ook. Het recept was voor een litertje of 8, en ik had dan ook twee enorme pannen. Zaterdag de eerste soldaat gemaakt met een lekkere chiabata erbij, en gisteren de helft van de tweede.
Ik moet zeggen, ik heb zelden lekkerder soep op. Het was enorm veel werk, maar zeer de moeite waard.
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed he? Ik vind het echt een geweldig site![]()
En 12 tomaten, en 3 wortels en 3 rooie pepers, en een struik bleekselderij, en een stuk of 9 uien, en kippenbouillon.......quote:Ik ga nu even kip halen en de soep ook maken. Had ik voor het weekend al willen doen maar het kwam er niet van
Goed zo!! En anders ga je gewoon even je sig zingenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:21 schreef Etcetera het volgende:
mijn humeur klaar op. in elk geval een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |