Bij een saaie wedstrijd is zo`n droogkloot wel handig. Valt er soms nog wat te lachen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:50 schreef vingerplant het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom die Driessen wedstrijden mag blijven verslaan, altijd een drama.
Inderdaad, hij krijgt altijd de mooie potjes op Tele2. Net als die Poelmann die je altijd in slaap wiegt tijdens de topwedstrijden op Sport1. Gelukkig kan je daar nog van taal switchenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij zat van de week nota bene bij Ajax-Feyenoord of Ajax-PSV bij Tele2
Leeft Eddy nogquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:53 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Inderdaad, hij krijgt altijd de mooie potjes op Tele2. Net als die Poelmann die je altijd in slaap wiegt tijdens de topwedstrijden op Sport1. Gelukkig kan je daar nog van taal switchen
Ik vind hem totaal ongrappig en irriteer me er alleen maar aan. Zal wel kwestie van smaak zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:52 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Bij een saaie wedstrijd is zo`n droogkloot wel handig. Valt er soms nog wat te lachen.
'en... daaarrrrr... zit ie erin'quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Leeft Eddy nog
Ook zo oersaai idd.
2e keer al dat er countermogelijkheden liggen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:57 schreef venomsnake het volgende:
Jeumig, daar zat meer in..
quote:
Wat een lompe overtreding ook..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
Maas met zn traditionele gele kaart.
Ik zag het ook staanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:07 schreef Damzkieee het volgende:
7e gele kaart - mist volgende gele kaart
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:07 schreef rudedeltadude het volgende:
Wat een grafkeeper toch die Pieckenhagen
Maas is gewoon te oud.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een lompe overtreding ook..
Mooi veldje. Gewoon gejank van alle clubs!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:17 schreef Damzkieee het volgende:
Dat veld is trouwens spiegeltjeglad.
En dan lullen over dat van ons
Triest ventje. Als de weg naar boven weer is ingeslagen sta je vooraan te juichenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:18 schreef Eduard37 het volgende:
Heracles gaat dit potje winnen als het geluk heeft met 0-1
Anders wordt het een dooie en saaie 0-0.
Gefeliciteerd vast met dat punt!
Nee, hoor plezierig ventje! Hoe kom je daarbij. Misschien zijn dat je eigen gedachten?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Triest ventje. Als de weg naar boven weer is ingeslagen sta je vooraan te juichen
Een paar weken geleden was je nog zo trots en postte je nog dat Twente zo geweldig wasquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:22 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Nee, hoor plezierig ventje! Hoe kom je daarbij. Misschien zijn dat je eigen gedachten?
Niet goed gelezen ventje! Of misschien verkeerd beoordeeld? Zeg het hele seizoen al dat het allemaal wel meevalt!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:23 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was je nog zo trots en postte je nog dat Twente zo geweldig was
Goed kereltje, als jij het zegt... Ik zal het wel mis hebben danquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:25 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Niet goed gelezen ventje! Of misschien verkeerd beoordeeld? Zeg het hele seizoen al dat het allemaal wel meevalt!
Sta je nog op de wachtlijst of is je kaart voor volgend seizoen al besteld?quote:
Je mag ook gelijk hebben hoor als je je dan beter voelt. Nu weer verder met de actualiteiten en minder op de man spelen? Graag, dank je!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:27 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Goed kereltje, als jij het zegt... Ik zal het wel mis hebben dan
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:28 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Je mag ook gelijk hebben hoor als je je dan beter voelt. Nu weer verder met de actualiteiten en minder op de man spelen? Graag, dank je!
Dat laatste, 2de ring heuuyyyquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:28 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Sta je nog op de wachtlijst of is je kaart voor volgend seizoen al besteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |