Same here...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:12 schreef Mark het volgende:
Opgezocht, nooit van gehoord
Dat kun je wel stellen, ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:13 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Same here...
Lijkt me toch wel een groot sportman;
McEnroe is geboren in Duitsland.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:57 schreef Leatherface het volgende:
Was McEnroe niet geboren in Zwitserland?
Of was het nou Duitsland?
nee, nog wat verder terug in de tijd.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:45 schreef Mark het volgende:
Belevenis: de Hindenburg?
ja wel een ohjatjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:23 schreef Leatherface het volgende:
Jaroslav Drobny.
Ah, dat verhaal heb ik eens gehoord ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:44 schreef sportfreak het volgende:
Nee.
Ik zal het antwoord geven, het was Richard Norris Williams II. Geboren in Zwitserland, winnaar van de US Open in 1914 en 1916. De bekende gebeurtenis die hij meemaakte was in 1912, toen hij passagier was van de Titanic, het cruiseschip dat verging op zijn eerste reis.
natuurlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:55 schreef Leatherface het volgende:
Taeke Taekema?
Nederland, Duitsland, Spanje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:51 schreef Appeltjesmoes het volgende:
In de geschiedenis zijn er slechts 3 landen EK Hockey bij mannen geworden, welke? (eitje) En hoe vaak? (iets pittiger, in totaal 11 Eks in 1970)
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:49 schreef Szura het volgende:
Nog een keer dan:
Spanje 2x
Nederland 3x
Duitsland 6x
Yep, weet je ook op welke onderdelen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:15 schreef Leatherface het volgende:
Anthony Nesty.
Yep, won goud in Seoul op de 100m vlinder en brons 4 jaar later op hezelfde onderdeel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:31 schreef Mark het volgende:
Vlinderslag
Pardonquote:Op woensdag 30 januari 2008 07:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik word gek van die kwissen van Tong![]()
Hier mag je dus wel het antwoord geven?
Het is idd voetbalquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:27 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Voetbal...
Heb eigenlijk geen idee, maar voetbal en tennis zijn toch de meest voor de hand liggende antwoorden. Tennis zit wel meer in dezelfde hoek als tennis, qua slagbeweging etc. Maarja voetbal heeft zo ongeveer elke jongen wel gedaan. Zal je zien dat het curling oid is
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:35 schreef Leatherface het volgende:
Hongarije soms?
Denemarken, Duitsland en Zweden zijn correct.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:39 schreef Szura het volgende:
denemarken van de week, duitsland, zweden, noorwegen, oostenrijk, italie.
allemaal goedquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:51 schreef Leatherface het volgende:
Italie, Nederland, Brazilie, VS, Polen, Sovjetunie, Joegoslavie
en Japan? (die weet ik niet zeker)
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:56 schreef Szura het volgende:
Zwitserland, Nederland, Duitsland, VS, Rusland, Australie, Frankrijk, Spanje, Servie, Tsjechie, Zweden, Oostenrijk
5 goed.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:07 schreef Szura het volgende:
Kenny Roberts, Rossi, Stoner, Hayden
Biaggi? meer weet ik er echt niet, mss Kenny Roberts Sr? Capirossi?
net ff opgezocht; Biaggi is helemaal bizar: in 8 jaar 500cc/MotoGP wordt hij 2x 2de, 4x 3de, 4de en 5de... Denk dattie die al die ereplaatsen graag zou inruilen voor één wereldtitelquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:31 schreef Szura het volgende:
bizar trouwens dat Biaggi of Capirossi nooit won
hehe, wat denk jezelfquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:59 schreef Szura het volgende:
Zijn dat nou echt motorracers of noem je nou maar de meest voorkomende Nederlandse voornamen en achternamen
das een grapje neem ik aan?quote:
wat een prutserquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:21 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Nope, Merckx won de RvV 2x en P-R 3x, maar nooit in hetzelfde jaar...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:18 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
das een grapje neem ik aan?
Edit: niet dus![]()
nou, dan zal ik nooit meer klagen of mijn gokkwaliteiten of geluk
Os du Randt is correct.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:08 schreef Appeltjesmoes het volgende:
ja, er komt ergens achter uit mijn hoofd een lichtje opzetten... Volgens mij had die Engelse commentator het bij de WK-finale over "Os du Rent" oid... Dus op z'n Nederlands/Zuid-Afrikaans iets van Os de Rand ofzo?
Nu maar hopen dat je 'os van een vent' zo bedoelde...
Ah den Andrej Tchmil natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:00 schreef Leatherface het volgende:
En nog een andere reed voor een heleboel verschillende landen.
Maar da's een Argentijn en die won nooit Wimbledon.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:36 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ook geen idee hier... kan eigenlijk alleen Guillermo Vilas bedenken als potentiele kandidaat.
Ja goedquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:43 schreef sportfreak het volgende:
Juan-Manuel Fangio
Die trouwens ook het antwoord had kunnen zijn op die rechts-extremistische vraag.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:22 schreef Leatherface het volgende:
Tinus Osendarp.
Correctquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:54 schreef Bruce117 het volgende:
Honkbal: van het Klooster ?
En dat zijn allemaal goede antwoorden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:56 schreef Mark het volgende:
Volgens mij had Joost het juist van Urbanus overgenomen. Van 't Klooster zou kunnen. Hockey zou Delmee kunnen zijn, dat is dan wel de opvolger van Brinkman, want die heeft het heel lang gehad.
Gok op 1 van de Minkes dan maar: Smabers?
Volleyballdames: Ingrid Visser?
Fout. Seve staat gedeeld 2e met die 3 keer samen met nog twee andere golfers. Eraan koppelen dan maar: wie staan er met Ballesteros gedeeld tweede.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:20 schreef Mark het volgende:
Hm, gokje op Ballesteros. 3 keer?
Monty op 1 met 4 keer is correct. Langer gedeeld tweede klopt ook, maar Olazabal niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
Colin Montgomery op 1 met 4 keer ?
Bernhard Langer op 2 ? Samen met Jose Maria Olazabal ?
Allemaal correct.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:42 schreef TheArt het volgende:
Eens even graven hoor: Cobo, Gomez Marchante, Aitor Osa, Zülle, Rominger, Kelly en Ocaña. Die laatste twee zijn gokken, maar het kan niet anders dan dat zij het ook eens hebben gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |