Niet te teveel eisen gaan stellen he

Maar vooruit, zal ietwat grotere teksten pakken ipv korte citaten. Verder dan dit ga ik niet, want halve of hele pagina's op internet plaatsen vind ik iets teveel van het goede ( of kwade, als in plagiaat en dergelijke )
"Volgens mij ben ik op een cactus gevallen, want mijn ogen prikken als een naaldenkussen. Het zal wel aan die zonnestralen liggen welke mijn gezichtsveld teisteren. Ik kan niet wachten op de eerstvolgende zonsverduistering, mocht ik die nog meemaken. Door een geniale ingeving ben ik erachter gekomen dat ik een doel moet stellen in mijn nietszeggende leven. Vandaag denk ik dat je zonder doel verdwaald bent op deze planeet en uiteindelijk ergens tegen een muur slaat zoals dronken automobilisten ook wel eens doen. Ik ben enkel niet dronken, maar te nuchter voor woorden. Genoeg reden om bij deze een doel te stellen."
"Wat te doen als de magere yoghurt op is en je wilt hoe dan ook een bak cruesli? Dan pak je een pak aardbeienyoghurt en flikker je daar de cruesli door. Alsof je cruesli door vaginaal vocht gooit. Mijn kokhalsreflexen begonnen meteen als een wortelkanaalbehandeling op te spelen. Eens maar nooit weer. De volgende keer neem ik gewoon een tong pindakaas.
Je zal maar een duif zijn. Je kop die constant op en neer deinst als een schip die een ijsschots raakt. Nee, dan liever een poes die bij elke mogelijkheid een haarbal uitspuugt als een lama. Af en toe je haren likken als een maagd die voor het eerst zijn neus tussen twee vrouwelijke lippen werpt. Wat heb ik toch voor weerzinwekkende erotisch getinte waanideeën? Het begin van een lesbisch tijdperk of het einde van het heterowezen? In feite pure absurditeit wat ik weer inhaleer. Het papier absorbeert iedere druppel onzin van onmetelijke kwaliteiten.
Waar blijft mijn trein? Zou hij zich verborgen houden achter een, met kaugum besmeurde, stoeptegel? Waarom gooien mensen het afval uit hun mond op straat? De eerstvolgende zot die het waagt zijn afval op straat te gooien zal ik bewerken met een homp kaugum in zijn haar. Ik ga maar eens op zoek naar mijn verdwaalde trein."
Tot zover alle vluchtige blikken.. Denk dat je hieruit wel prima kunt afleiden of het qua stijl je smaak is of niet
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..