Ik kan er ook wel om lachen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat hebben.
Maar misschien zitten we op een heel andere golflengte.
Hallo.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:09 schreef arneaux het volgende:
Hans Libreg? Wáárom komt die man op tv? Wie o wie zijn de mensen die hem leuk vinden. Ik geloof er niks van.
Aangenaam tong80quote:
Waar zijn zoon speelde, die waren slecht ja..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:59 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Wow, die band was écht slecht. Sorry meneer Liberg..
Zoveel verschillen Verdonk en Clinton niet van elkaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
Knap ironisch dat Rita Verdonk zegt Hillary Clinton te bewonderen. Zou ze beseffen dat Hillary zich aan de ándere kant van het politieke spectrum bevindt?![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Zoveel verschillen Verdonk en Clinton niet van elkaar.
Amerikaanse politieke verhoudingen zijn inderdaad totaal niet in op een te vertalen naar de Nederlandse situatie.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zoveel verschillen Verdonk en Clinton niet van elkaar.
Ik heb vannacht om 1 uur DWDD gekeken anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:40 schreef Astherushcomes het volgende:
Jammer dat er vrijdagnacht geen herhalingen zijn
Dan kun je onder asielzoekers en migranten tijdelijk een hoog emigratie-/sterftecijfer verwachten (direct vertrek en zelfmoord respectievelijk).quote:
Nou, wat links is in de VS is hier niet net zo links, hoor, bij lange na niet, dus ms valt er aan jouw kant juist wat te beseffen danquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
Knap ironisch dat Rita Verdonk zegt Hillary Clinton te bewonderen. Zou ze beseffen dat Hillary zich aan de ándere kant van het politieke spectrum bevindt?![]()
Ik persoonlijk ben voor een eigen Bunskoekkanaal.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Zou Bunskoek dan toch een talkshow krijgen op RTL 4!
misschien? Ga er maar vanuit dat hij het dubbele kan gaan vangen.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:33 schreef Dos37 het volgende:
Ja maar elke presentator van de publieke omroep moet toch aan de Balkenende norm voldoen. Dus misschien kan ie bij RTL veel meer verdienen
Mathijs was vanavond bij MWDL. Ik zie hopelijk dan hé, dat ie niet naar RTL gaat.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien? Ga er maar vanuit dat hij het dubbele kan gaan vangen.
Volgens de linkse Vara normen is dat het natuurlijk ookquote:Op maandag 11 februari 2008 14:00 schreef rubbereend het volgende:
sommige doen hier net alsof hij zijn ziel aan de duivel verkoopt als hij voor ''eén van de hoogst haalbare dingen gaat op de Nederlandse televisie, een toonaangevende latenight talkshow
Ow my god, wat een eindequote:Op maandag 11 februari 2008 20:20 schreef Zotheid het volgende:Zo blijkt maar weer dat Peter een hufter is.
Mathijs was wederom helemaal beduusd ervan.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ohh, wat laat je je hier kennen, Peter!!!
En het ging zo goed
Idd en moet je nagaan dat Peter en Matthijs ook nog vrienden zijn normaal. Wat een vieze hond toch ook.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:20 schreef Zotheid het volgende:Zo blijkt maar weer dat Peter een hufter is.
op kritische vragen heeft Peter telkens de zelfde onzin.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef snellejelle het volgende:
Mathijs mag best wat kritischer zijn.
Als dat echt zo is dat ze vrienden zijn die 2, dan is Peter echt een hufterquote:Op maandag 11 februari 2008 20:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Idd en moet je nagaan dat Peter en Matthijs ook nog vrienden zijn normaal. Wat een vieze hond toch ook.
Inderdaad, dat heb ik al vaker gezien bij Matthijs. Typisch dat iedereen hier Peter R uitlacht terwijl Matthijs zijn afspraken niet nakomt.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:24 schreef thettes het volgende:
Mwa dit gebeurt volgens mij vaker bij DWDD, dat mensen een minuutje over hun product onderhandelen en dat het dan "zogenaamd" vergeten wordt omdat het gesprek zo leuk is. In feite heeft PRDV gewoon gelijk.
Indruk maken door te zeggen dat je een meisje naar de zeep hebt geholpen? 'Criminelen' en gedetineerden hebben het niet zo op dat soort types.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:23 schreef roburt het volgende:
[..]
op kritische vragen heeft Peter telkens de zelfde onzin.
bv. dat joran wel tien keer bekend en niet 1 keer zegt dat het een grap is.
nee nogal logisch als je indruk wilt maken.
ze zwaaien altijd bij Ajaxquote:Op maandag 11 februari 2008 20:25 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Als dat echt zo is dat ze vrienden zijn die 2, dan is Peter echt een hufterIk bedoel, dan zeg je dit toch na de uitzending en zet je hem niet zo te kakken als je nu doet
Wordt gezellig vrijdagavond, ze zitten praktisch naast elkaar bij Ajax.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:25 schreef alwaysleft het volgende:
Als dat echt zo is dat ze vrienden zijn die 2, dan is Peter echt een hufter
Is dat zo? Dat maakt het nog zieliger. Maar goed, zo blijkt maar weer dat het bij Peter alleen maar om de centjes gaat.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Idd en moet je nagaan dat Peter en Matthijs ook nog vrienden zijn normaal. Wat een vieze hond toch ook.
psies... ik vind t wel een goeie actie van peter om matthijs er gewoon tijdens de uitzending op aan te sprekenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:24 schreef thettes het volgende:
Mwa dit gebeurt volgens mij vaker bij DWDD, dat mensen een minuutje over hun product onderhandelen en dat het dan "zogenaamd" vergeten wordt omdat het gesprek zo leuk is. In feite heeft PRDV gewoon gelijk.
goh... dat hele programma bestaat uit reclame, dat is de enige reden waarom ze gasten krijgenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:25 schreef honda1990 het volgende:
Dat eindeBlijkt dus toch dat DWDD reclame maakt
Je begrijpt toch wel dat 99% van de gasten die in DWDD langskomen, langskomen omdat ze iets te promoten hebben...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef TAV74 het volgende:
Peter kwam dus alleen even langs om zijn boekje te promoten in de hoop er 10 meer te verkopen. Beetje sneu wel... ..
Hij heeft ook wel gelijk, ervan uitgaande dat die afspraak inderdaad gemaakt is, maar dat kaart je dan toch na de uitzending aan? Nu zet hij zichzelf voor lul en Matthijs te kakken. Onnodig en onhandig.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:24 schreef thettes het volgende:
is Peter Ajacied? en Matthijs dus ook... ahaquote:Op maandag 11 februari 2008 20:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Wordt gezellig vrijdagavond, ze zitten praktisch naast elkaar bij Ajax.
dat is het woord ja, tenenkrommend..quote:Op maandag 11 februari 2008 20:25 schreef =HellFire= het volgende:
Whahahaha dat einde! Tenenkrommend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |