Michiel komt ook even langs zei hij.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
That's Live met Gerard Ekdom en The Wombats.
Mutz!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:23 schreef MutZ het volgende:
* MutZ heeft morgen nog wat na te luisteren merkt ze al
Ik had de radio ff wat harder gezet hierdoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:20 schreef purplerose het volgende:
wat een mixen maakt die dude toch
brucie
i second thatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
F*ck wat een gruwelijk goede mix deze keer.
Soms hoor je wel es Gerard de lijst met artikelen opnoemen dat je denkt, How the fuck heeft die dat aan mekaar gefrutst en dan hoor je hem en is zo gruwelijk goedquote:
quote:
quote:
Ik krijg het nog drukquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:23 schreef MutZ het volgende:
* MutZ heeft morgen nog wat na te luisteren merkt ze al
Ik denk dat dat een gave is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Soms hoor je wel es Gerard de lijst met artikelen opnoemen dat je denkt, How the fuck heeft die dat aan mekaar gefrutst en dan hoor je hem en is zo gruwelijk goed
whehehehequote:
Echt heel knap inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:26 schreef purplerose het volgende:
Soms hoor je wel es Gerard de lijst met artikelen opnoemen dat je denkt, How the fuck heeft die dat aan mekaar gefrutst en dan hoor je hem en is zo gruwelijk goed
ja sandstorm weet zich elke week weer te bewijzenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een gave is.
De EkdomGave, ik heb net te horen gekregen dat er met heel veel personen die dat hebben gehad nooit meer wat gehoord is. (Wat een damn lange zin!)
PINKPOPPINKPOPPINKPOPquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:29 schreef Feivel1 het volgende:
MIKAMIKAMIKA!
te nixenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat doet Domien in de studio eigenlijk?
Rondhangen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Wat doet Domien in de studio eigenlijk?
Sandstorm gebruikt echt wel es nrs dat ik denk, dat kan toch niet goed en leuk gemixt worden maar elke keer sta ik weer zoquote:
Ik dacht dat dat Annemieke wasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rondhangen.
Ik plaats van uitgaan met z'n vriendin gaat 'ie samen met haar in de 3FM-studio hangen...
Dat is om in te drinkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rondhangen.
Ik plaats van uitgaan met z'n vriendin gaat 'ie samen met haar in de 3FM-studio hangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |