ik zat zoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:54 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Flinke WTF! inderdaad toen ik het nieuws las.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dat zie je goed.
Die wilde vast persé mee om Domien te bewaken, straks gaat 'ie wéér aan de champagne...
Ik kijk geen Boer Zoekt Vrouw, maar het zou idd zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:55 schreef IedeK. het volgende:
Yvon Jaspers!
DB Clifford - Titel kwijt inderdaad.....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:56 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb het gepresteerd om de titel te missen
Of aangerandquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie de kranten kop al.
Michiel Veenstra aangevallen door collega
[ link | afbeelding ]
Dan ben je niet alleenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:56 schreef Glacier het volgende:
[..]
DB Clifford - Simple thingsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:56 schreef Glacier het volgende:
[..]
Yvon Jaspers, fragment komt uit Boer Zoekt Vrouw.quote:
Is 't zo druk daar?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:58 schreef IedeK. het volgende:
Zeg Domien/Tjitse als je dit leest:
Op de Ekstra Weekend Hyves kan nu niet gekrabbeld worden.
Zoiets inderdaad: Apart....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, ik vind die manier waarop Gerard platen afbreekt nog steeds... ehm... apart.
Wou vorige week al een krabbel zetten, maar toen kon het ook al niet.quote:
This post is useless without pics.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad: Apart....
Gerard had trouwens bij mij op het werk moeten zijn vandaag: Allemaal een rok en laarzen aan
(De vrouwen dan..)
Nou kan ik wel gaan bellen, maar dan zou ik het verprutsen voor mensen die het wel eerlijk wisten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Yvon Jaspers, fragment komt uit Boer Zoekt Vrouw.
Trouwens, ik vind die manier waarop Gerard platen afbreekt nog steeds... ehm... apart.
Nee, die hyve is gewoon uitgezet door de beheerder. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:02 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Wou vorige week al een krabbel zetten, maar toen kon het ook al niet.
Misschien omdat de onderste krabbel een Youtube-filmpje bevat.
Gelukkig alleen de vrouwen iddquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad: Apart....
Gerard had trouwens bij mij op het werk moeten zijn vandaag: Allemaal een rok en laarzen aan
(De vrouwen dan..)
Weirdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, die hyve is gewoon uitgezet door de beheerder. Geen idee waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |