Kijk dan hier even, kan je mooi je R/T oefenen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:48 schreef OVLOV het volgende:
Mooie foto's!
Ik ben nu bezig met het zo goed mogelijk besturen van een Cessna met alle regels erop en eraan.
Over een paar jaar wil ik voor mijn vliegbrevet gaan dus is alle basiskennis mooi meegenomen.
Dat is wel gaaf! Ik heb nog nooit online gevlogen, misschien een keertje doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:03 schreef GoodGawd het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Aae6RHt8rpQ
Check
Ik zit in die rood wit blauwe F-16 en in de Extra 300, en in de rechts cessna van de cessna formatie
Microsoft Flight Simulator X Demoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:42 schreef Piles het volgende:
Er zitten vlieglessen in het spel ingebouwd, en er zijn meerdere boeken te koop
Welke versie heb je?
ja er zitten hele coole lessen in deze spel, deze spel is trouwens wel wat realisme betreft trouwens erg goed. Ik heb deze spel nu een jaar, FSX dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:37 schreef armeenio het volgende:
Ik speel deze spel op een laptop ..
Ik begrijp helemaal niks van deze spel.
Ik weet niet waar de knopjes allemaal betekenen of voor dienen ..
Ik heb geen verstand van vliegtuigen etc. etc.
maar lijkt me toch mooi om een vlucht te maken,te landen etc. etc.
Hoe kan ik het beste deze spel leren??
heeft iemand een gids ofzo iets?
Ik vlieg zelf heel veel op IVAO. Het is vaak druk (voorals 's avonds) en er zijn elke dag wel events. Bij het member departement kun je je registreren en dan wordt alles vanzelf uitgelegd. Succes ermeequote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:59 schreef OVLOV het volgende:
Kan iemand mij helpen bij het regelen van online vliegen?
Wat moet ik allemaal downloaden?
Bij welke site kan ik het beste gaan?
het is me niet helemaal duidelijk.
Same here.. Het is leuk, maar ik heb geen tijd om 4u lang naar mn scherm te gaan zitten staren terwijl het vliegtuig zich op lnav voortbeweegt en ik af en toe de radiofrequentie moet wijzigen..quote:Op maandag 24 maart 2008 16:41 schreef Oldbie het volgende:
Voor het eerst een `hele lange afstand vlucht gemaakt: Amsterdam - Johannesburg. Hier een beeldverslag:
Nooit weer een lange vlucht. Leuk, maar duurt te lang. Ook met 16x simulation rate.
werkt wel als je met school bezig moetquote:Op maandag 24 maart 2008 16:53 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Same here.. Het is leuk, maar ik heb geen tijd om 4u lang naar mn scherm te gaan zitten staren terwijl het vliegtuig zich op lnav voortbeweegt en ik af en toe de radiofrequentie moet wijzigen..
Net aangemeld: er zijn twee servers in de lucht, zonder dat er iemand is. Heeft iemand een serveradres waar wel regelmatig mensen rondvliegen? Ik zou nl graag wat in formatie willen proberen met een Extra 300quote:Op maandag 24 maart 2008 14:41 schreef Halvor het volgende:
[..]
Ik vlieg zelf heel veel op IVAO. Het is vaak druk (voorals 's avonds) en er zijn elke dag wel events. Bij het member departement kun je je registreren en dan wordt alles vanzelf uitgelegd. Succes ermee
Waar heb je het over gast, volgens mij weet je nog niet wat IVAO isquote:Op maandag 24 maart 2008 19:49 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Net aangemeld: er zijn twee servers in de lucht, zonder dat er iemand is. Heeft iemand een serveradres waar wel regelmatig mensen rondvliegen? Ik zou nl graag wat in formatie willen proberen met een Extra 300
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |