abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57000927
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:27 schreef OVLOV het volgende:
1
Ik vloog van Brussel Airport naar Schiphol en bij het opstijgen was de startbaan te kort of ik kreeg hem niet op tijd omhoog...ik had de flaps op 33% en later zelfs hoger, ik had hem bijna op volle gas... weet iemand wat er fout ging of is die baan gewoon te kort?

2
Tijdens het vliegen toen ik 200-250knts vloog hing hij de heletijd schuin met de neus omhoog zo'n 10graden...waarom vliegt hij niet recht? Als ik de flaps uit heb vliegt hij wel een stuk rechter...

2
Toen ik bijna bij Schiphol aankwam en ik van 300knts op 200knts ging vliegen kreeg ik last van stall :S hoe hard moet ik dan de app. in komen vliegen?

3
Moet ik de feq van de baan op nav1 of nav2 invoeren en moet ik daarbij ook op ID drukken?
1
De baan kan inderdaad te kort zijn geweest, maar waarschijnlijk was je kist gewoon puur te zwaar beladen voor de baanlengte. Op internet kan je meerdere fuel calculators etc vinden, probeer zo min mogelijk, maar toch wel genoeg fuel mee te nemen want een 747 met 100% fuel is veels te veel naar schiphol aangezien je dan maar iets van 7 - 10% zal verbruiken.

2
200 - 250kts voor een 747 is nou niet echt snel. De cruise snelheid van een 747 ligt veel hoger, waardoor hij dus een veel lagere pitch heeft in cruise.

3
Ligt er aan wat voor kist het is. Als je een PMDG 747 hebt bijvoorbeeld, heb je meerdere opties. Alleen nav1 is dan gewoon ils established raken via de autopilot of op het handje, en zelf landen. Je moet m op nav1 en nav2 invoeren als je een autoland wilt maken.
pi_57001233
quote:
2
200 - 250kts voor een 747 is nou niet echt snel. De cruise snelheid van een 747 ligt veel hoger, waardoor hij dus een veel lagere pitch heeft in cruise.
Maar hoe snel moet je dan de app. vliegen? want je moet op gegeven moment toch zo'n 200knts vliegen voordat je de glideslope in gaat?
pi_57008136
Kijk eens in je kneeboard, daar staat het allemaal bij refrences. Je initial approach speed is 250, totdat je op de baseleg vliegt ga je zo hard. Op downwind reduce je naar 220kts, en op je baseleg reduce je naar 180. Op final zal je speed zo rond de 140 a 160 liggen.
  woensdag 27 februari 2008 @ 16:11:47 #94
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57013087
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:59 schreef OVLOV het volgende:

[..]

En hoe kan ik er voor zorgen dat hij die wel oppikt?
Nou lager vliegen natuurlijk.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:43:58 #95
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57015045
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nou lager vliegen natuurlijk.

ILS indraaien vanaf 2000 ft...

Tevens heeft niet elke baan een GS/LOC/DME....
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:44:42 #96
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57015057
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]

Sim : FS9
Scenery : Niet zichtbaar
Plane : IFDG McDonnell Douglas MD-11 - http://www.ifdg.net/moderndl.php
Paint : American Airlines paint at http://www.ifdg.net/moderndl.php

Other addons : Ground Enviroment, Real Enviroment, Flight Enviroment, Active Sky 6 real weather
pi_57019040
Even NL-2000 binnenhalen
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57020631
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nou lager vliegen natuurlijk.
Ik vlieg dan al op 2000 hoogte
pi_57020890
Ik heb zonet een vlucht van Amsterdam naar Heathrow gedaan met automatische piloot en ILS... Alleen daar begrijp ik nog niet alles van... Het ging wel goed, maar ik denk dat ik in het begin de frequenties verkeerd had staan en te laat goed had gezet want ik belandde net naast de baan

Nog even uitzoeken dus
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57025706
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb zonet een vlucht van Amsterdam naar Heathrow gedaan met automatische piloot en ILS... Alleen daar begrijp ik nog niet alles van... Het ging wel goed, maar ik denk dat ik in het begin de frequenties verkeerd had staan en te laat goed had gezet want ik belandde net naast de baan

Nog even uitzoeken dus
das wel een dompert dan
pi_57032978
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:53 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

das wel een dompert dan
Ja in een meertje
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57037262
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:01 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja in een meertje
een meer aanleggen naast een landingsbaan is ook niet slim
  donderdag 28 februari 2008 @ 16:39:43 #103
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57038473
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef OVLOV het volgende:

[..]

Ik vlieg dan al op 2000 hoogte
Mischien je Altimiter checken
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_57044591
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 15:46 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

een meer aanleggen naast een landingsbaan is ook niet slim
Naja hij lag er niet vlak naast maar het ging gewoon niet zo goed
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57051288
opgelost

[ Bericht 97% gewijzigd door OVLOV op 29-02-2008 00:56:09 ]
pi_57062135
Ik wil het graag wat drukker in de lucht en rond de vliegvelden hebben, wat moet ik hiervoor downloaden?

Ik heb al redelijk wat AI pakketten van luchtvaartmaatschappijen gedownload en traffic staat op 100% hoe kan ik het nu nog drukker in de lucht maken? zodat je bv bij het landen moet wachten op andere vliegtuigen.
pi_57066300

Heraklion (Kreta) - Milaan (Italië)
pi_57066749
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 18:38 schreef OVLOV het volgende:
[ afbeelding ]
Heraklion (Kreta) - Milaan (Italië)
Vet

Ik ben nu al een uur bezig met het installeren van NL2000
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57067024
k vind het zo jammer van nl2000 dat je geen niveaus hebt. Het is of een add-on die je FPS omlaag brengt naar maximaal 2, of je zit met de standard scenery die zuigt. Er zit niks tussenin
pi_57069494
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:12 schreef LoggedIn het volgende:
k vind het zo jammer van nl2000 dat je geen niveaus hebt. Het is of een add-on die je FPS omlaag brengt naar maximaal 2, of je zit met de standard scenery die zuigt. Er zit niks tussenin
NL2000 v2.9... dat valt wel mee en zelfs bij mij werkt 3.0 goed (EHGG in ieder geval) en ik heb een 3ghz intel pentium met 512mb werkgeheugen en een bager videokaart...dus mij dunkt...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 29 februari 2008 @ 22:39:54 #111
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_57072363
2.9 draait bij mij ook prima, ben nu bij ouders, als ik thuis ben zal ik ff linkje zoeken!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_57072907
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:42 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

NL2000 v2.9... dat valt wel mee en zelfs bij mij werkt 3.0 goed (EHGG in ieder geval) en ik heb een 3ghz intel pentium met 512mb werkgeheugen en een bager videokaart...dus mij dunkt...
heb je dezelfde config als mij mr zelfs met de standaard scenery haal ik op de grond maar ~20fps

net ff stukje gevlogen.. Kon wel zien dat het weer een paar maandjes terug was, kreeg de motoren niet aan de gang Voor de rest ging het wel goed, fmc was k gelukkig nog niet verleerd
pi_57074244
Als ik nu ga taxieën op schiphol dan gaat de roze lijn niet over de wegen maar vaak over het gras.
Andere vliegtuigen (heb verschillende AI geïnstalleerd rijden dan ook over het gras) hoe kan ik dit aanpassen?

Als ik een vlucht hebt gemaakt en het spel begint staan mijn motoren al aan, hoe kan ik instellen dat ik alles zelf moet starten?

  zaterdag 1 maart 2008 @ 09:18:36 #114
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_57076403
In het featurepanel van NL2000 even wat dingen aanvinken
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:25:59 #115
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57077816
NL 2000 V3
pi_57084110
Kan iemand mij de musthave add-ons geven voor FS2004, zowel betaald als gratis?

Gelieve meer Scenery en dingen waarmee het realistischer lijkt dan vliegtuigen, want die heb ik al heel veel :p
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57084285
Cloud9 amsterdam, heathrow 2008, activesky, ground enviroment, pmdg 737ng, wilco airbus volume 1, walk and follow, aerosoft AES.
pi_57086616
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Cloud9 amsterdam, heathrow 2008, activesky, ground enviroment, pmdg 737ng, wilco airbus volume 1, walk and follow, aerosoft AES.
wat doet GE nou precies? en die laatste paar?
pi_57086771
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 17:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Cloud9 amsterdam, heathrow 2008, activesky, ground enviroment, pmdg 737ng, wilco airbus volume 1, walk and follow, aerosoft AES.
Bedankt trouwens dit viel mij op

http://www.nl-2000.com/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1392

lol
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57134903
Hallo FS'ers:D
Morgen komt mijn Saitek pro flight yoke
Ik zal wel vertellen of het wat is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')