Die instructeur is gek. Niet naar luisterenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb maar 120 gig
Moet toch eens wat meer oefneen, bij de basic fligt solo flight les 7, liep de instructeur te blaten dat ik zn bevel negeerde
dat was wel echt een boutlandingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Oefenen, oefenen, oefenenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat was wel echt een boutlanding
Hier is de Nederlanduitbreiding met traffic op alle vliegvelden, wel 21 GBquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:10 schreef OVLOV het volgende:
Even een vraagje aan Vonkenboer, hoe krijg jij het zo druk bij de vliegvelden?
Ik heb zelf de traffic al op 100% gehad maar dan nog is het vrij rustig.
Waar kan ik die addons downloaden?
Alvast bedankt!
Ik heb veel pakketen van word of ai, project ai en Adobe's traffic pack 4.4 geinstallerd en heb mijn trafic slider op 70 % staanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:10 schreef OVLOV het volgende:
Even een vraagje aan Vonkenboer, hoe krijg jij het zo druk bij de vliegvelden?
Ik heb zelf de traffic al op 100% gehad maar dan nog is het vrij rustig.
Waar kan ik die addons downloaden?
Alvast bedankt!
Rechtermuisknop op de kikkers, afbeelding bekijken. Dan op de terug knop van je venter drukken en voila de afbeeldingen staan op fokquote:Op zondag 24 februari 2008 12:30 schreef TC_Artemis het volgende:
We pakken vandaag de KLM1001 vanaf schiphol naar London Heathrow. Even mijn post in het Engels want ik ben te lui om het ook nog een keer te gaan vertalen, dus gewoon de post van mijn VA-forum.
EHAM - EGLL
Route: GORLO UL980 LOGAN
FL240
At 10:00 we had the briefing at the crew center, thereafter the walk around would be done directly, since we were already a bit late, and time is money so hurry cap'n!
Walk around..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pitot inspection..
[ afbeelding ]
After a rumbling start of the engines, on our way to runway 24 for departure
[ afbeelding ]
In the climb!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A nice shot @ FL240
[ afbeelding ]
Already in the decent, notice that heathrow isn't very popular in the morning :lol: .
[ afbeelding ]
Short final runway 27R
[ afbeelding ]
At the gate, shutting down bye bye.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:57 schreef maniack28 het volgende:
Zo, even een vlucht met ene Cessna van Juliana Airport (St.Maarten) naar Wallblake (Anguilla) en daarna terug naar Sint Maarten en landen op Grand Case...
Pfoe... dat was dus mn eerste echte vlucht met verkeer. Stond hier te wachten achter een Boeing 747:
[ afbeelding ]
Learjet achter me, ik denk, wat gaat die gast dichtbij staan op de runway, dat mag toch helemaal niet?
[ afbeelding ]
Dus ik opstijgen, maar ik was vergeten te vragen voor clearance he, helemaal geen radiocontact, dus die Learjet kwam gewoon lekker achte rme aanGing net goe dgelukkig:
[ afbeelding ]
Stukje St. Maarten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Landen op Wallblake, moet lukken toch?
[ afbeelding ]
Toch wat scheef, met als gevolg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een doorstart dus hehe... rondje draaien en nogmaals proberen, gelukt!
[ afbeelding ]
Daarna weer (iets te enthousiast) opstijgen
[ afbeelding ]
Richting St.Maarten Grand Case, mjah... ik heb altijd de neiging te hard de sturen enzo, dus weer niet recht voor de baan
[ afbeelding ]
Manouvreren enzo...
[ afbeelding ]
En tjsa... als je nog zo hoog boven de baan zit, dan zit je aan het eind van de baan in de achtertuin van de lokale bevolking
[ afbeelding ]
Dus, radiocontact ging late rwel goed, alleen hoe zet je die mooie landingshokjes aan? Of hebben niet alle vliegvelden dat?
In NL2000 bij Featurepanel bij Misc geloof ik even het dik met hoogte aanvinken, alle hoogtes worden dan 0 gesteld op basis van de Ned. vliegvelden (had het ookquote:Op zondag 24 februari 2008 19:56 schreef OVLOV het volgende:
Even een vraagje,
Ik heb een scenery gedownload van Nederland die hier ergens boven staat. En ik heb ook een AI pakket voor KLM gedownload bij AVSIM alleen zitten alle andere vliegtuigen voor de heflt onder de grond.
Ook zie ik mijn progressive taxi hulp niet meer...
Hoe kan dit?
trimmen!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:27 schreef OVLOV het volgende:
Oke even wat vragen over vliegen met Boeing 747
Ik vloog van Brussel Airport naar Schiphol en bij het opstijgen was de startbaan te kort of ik kreeg hem niet op tijd omhoog...ik had de flaps op 33% en later zelfs hoger, ik had hem bijna op volle gas... weet iemand wat er fout ging of is die baan gewoon te kort?
Tijdens het vliegen toen ik 200-250knts vloog hing hij de heletijd schuin met de neus omhoog zo'n 10graden...waarom vliegt hij niet recht? Als ik de flaps uit heb vliegt hij wel een stuk rechter...
Toen ik bijna bij Schiphol aankwam en ik van 300knts op 200knts ging vliegen kreeg ik last van stall :S hoe hard moet ik dan de app. in komen vliegen?
Moet ik de feq van de baan op nav1 of nav2 invoeren en moet ik daarbij ook op ID drukken?
Alvast bedankt!
Ik stel meerdere verschillende vragen dus zou graag weten op welke vraag je antwoord gaf.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:05 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
trimmen!
En je flaps gebruiken.
En hoe kan ik er voor zorgen dat hij die wel oppikt?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:40 schreef GoodGawd het volgende:
Mischien heeft hij alleen de localizer opgepikt en niet de glidescope
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |