En ikquote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja er lopen er hier een paar rond. Zoals ik.
Even het programma verwijderen, dan met een registery cleaner even alles uit de registery halen, opnieuw installeren en tadaquote:Op maandag 11 februari 2008 17:04 schreef Piaf het volgende:
Ik heb trouwens FS Ultimate Traffic liggen, maar er is iets niet goed gegaan met installeren
waar kan ik de licence veranderen / waar in de registry kan ik de key veranderen?
www.ivao.aeroquote:Op maandag 18 februari 2008 14:36 schreef OVLOV het volgende:
Ik wil graag online vliegen, hoe en waar kan ik dat het beste doen?
Het is wel heel nederland gedetaileerd, met ook alle kleine vliegvelden en de nodige AI. Het is veel ruimte; maar ach mijn internetverbinding kon het zat aan zonder dagen te wachten; en 20 gb op een 500 gb schijf mis ik niet directquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:04 schreef maniack28 het volgende:
Die NL2000 versie 3 pack is toch iets van 20GB? Ik vinda echt een beetje veel
Leuke platenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Om dit topic toch even met wat screenshots op te vrolijken![]()
1. Taxien to the runway behind a 737-300
[ afbeelding ]
2. Klm's as far as the eye can see :lol:
[ afbeelding ]
3. Taxien to the runway
[ afbeelding ]
4. Waiting third in line for take-off
[ afbeelding ]
5. Ready for take off - taking up speed
[ afbeelding ]
6. Positive rate of climb; gear going up
[ afbeelding ]
7. Bye, Bye schiphol - Switching radio to schiphol departure
[ afbeelding ]
8. Climbing to 15.000 feet
[ afbeelding ]
9. Somewhere above the Netherlands
[ afbeelding ]
10. Allmost at 15.000 feet
[ afbeelding ]
11. I have the moon in sight 8)
[ afbeelding ]
12. Cruising above Germany #1
[ afbeelding ]
13. Cruising above Germany #2
[ afbeelding ]
14. Contacting Frankfurt Tower - ILS Approach runway 7 L
[ afbeelding ]
15. Descending to our destination
[ afbeelding ]
16. On final - have the runway in sight
[ afbeelding ]
17. Short final - a little to high and a bit to fast![]()
[ afbeelding ]
18. A very very very hard touch down
[ afbeelding ]
19. Automatic brake
[ afbeelding ]
20. Roll out
[ afbeelding ]
Simulator= Flight Simulator 2004
Add-on scenery= NL2000 V3
Add-on airplane= KLM IFDG MD11
Repaint airplane= KLM PH-KCD zit er standaard bij
Other Addons: Ground Enviornment, Real Enviornment, Active Sky 6, F1 view
Die instructeur is gek. Niet naar luisterenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb maar 120 gig
Moet toch eens wat meer oefneen, bij de basic fligt solo flight les 7, liep de instructeur te blaten dat ik zn bevel negeerde
dat was wel echt een boutlandingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Oefenen, oefenen, oefenenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat was wel echt een boutlanding
Hier is de Nederlanduitbreiding met traffic op alle vliegvelden, wel 21 GBquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:10 schreef OVLOV het volgende:
Even een vraagje aan Vonkenboer, hoe krijg jij het zo druk bij de vliegvelden?
Ik heb zelf de traffic al op 100% gehad maar dan nog is het vrij rustig.
Waar kan ik die addons downloaden?
Alvast bedankt!
Ik heb veel pakketen van word of ai, project ai en Adobe's traffic pack 4.4 geinstallerd en heb mijn trafic slider op 70 % staanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:10 schreef OVLOV het volgende:
Even een vraagje aan Vonkenboer, hoe krijg jij het zo druk bij de vliegvelden?
Ik heb zelf de traffic al op 100% gehad maar dan nog is het vrij rustig.
Waar kan ik die addons downloaden?
Alvast bedankt!
Rechtermuisknop op de kikkers, afbeelding bekijken. Dan op de terug knop van je venter drukken en voila de afbeeldingen staan op fokquote:Op zondag 24 februari 2008 12:30 schreef TC_Artemis het volgende:
We pakken vandaag de KLM1001 vanaf schiphol naar London Heathrow. Even mijn post in het Engels want ik ben te lui om het ook nog een keer te gaan vertalen, dus gewoon de post van mijn VA-forum.
EHAM - EGLL
Route: GORLO UL980 LOGAN
FL240
At 10:00 we had the briefing at the crew center, thereafter the walk around would be done directly, since we were already a bit late, and time is money so hurry cap'n!
Walk around..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pitot inspection..
[ afbeelding ]
After a rumbling start of the engines, on our way to runway 24 for departure
[ afbeelding ]
In the climb!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A nice shot @ FL240
[ afbeelding ]
Already in the decent, notice that heathrow isn't very popular in the morning :lol: .
[ afbeelding ]
Short final runway 27R
[ afbeelding ]
At the gate, shutting down bye bye.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:57 schreef maniack28 het volgende:
Zo, even een vlucht met ene Cessna van Juliana Airport (St.Maarten) naar Wallblake (Anguilla) en daarna terug naar Sint Maarten en landen op Grand Case...
Pfoe... dat was dus mn eerste echte vlucht met verkeer. Stond hier te wachten achter een Boeing 747:
[ afbeelding ]
Learjet achter me, ik denk, wat gaat die gast dichtbij staan op de runway, dat mag toch helemaal niet?
[ afbeelding ]
Dus ik opstijgen, maar ik was vergeten te vragen voor clearance he, helemaal geen radiocontact, dus die Learjet kwam gewoon lekker achte rme aanGing net goe dgelukkig:
[ afbeelding ]
Stukje St. Maarten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Landen op Wallblake, moet lukken toch?
[ afbeelding ]
Toch wat scheef, met als gevolg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een doorstart dus hehe... rondje draaien en nogmaals proberen, gelukt!
[ afbeelding ]
Daarna weer (iets te enthousiast) opstijgen
[ afbeelding ]
Richting St.Maarten Grand Case, mjah... ik heb altijd de neiging te hard de sturen enzo, dus weer niet recht voor de baan
[ afbeelding ]
Manouvreren enzo...
[ afbeelding ]
En tjsa... als je nog zo hoog boven de baan zit, dan zit je aan het eind van de baan in de achtertuin van de lokale bevolking
[ afbeelding ]
Dus, radiocontact ging late rwel goed, alleen hoe zet je die mooie landingshokjes aan? Of hebben niet alle vliegvelden dat?
In NL2000 bij Featurepanel bij Misc geloof ik even het dik met hoogte aanvinken, alle hoogtes worden dan 0 gesteld op basis van de Ned. vliegvelden (had het ookquote:Op zondag 24 februari 2008 19:56 schreef OVLOV het volgende:
Even een vraagje,
Ik heb een scenery gedownload van Nederland die hier ergens boven staat. En ik heb ook een AI pakket voor KLM gedownload bij AVSIM alleen zitten alle andere vliegtuigen voor de heflt onder de grond.
Ook zie ik mijn progressive taxi hulp niet meer...
Hoe kan dit?
trimmen!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:27 schreef OVLOV het volgende:
Oke even wat vragen over vliegen met Boeing 747
Ik vloog van Brussel Airport naar Schiphol en bij het opstijgen was de startbaan te kort of ik kreeg hem niet op tijd omhoog...ik had de flaps op 33% en later zelfs hoger, ik had hem bijna op volle gas... weet iemand wat er fout ging of is die baan gewoon te kort?
Tijdens het vliegen toen ik 200-250knts vloog hing hij de heletijd schuin met de neus omhoog zo'n 10graden...waarom vliegt hij niet recht? Als ik de flaps uit heb vliegt hij wel een stuk rechter...
Toen ik bijna bij Schiphol aankwam en ik van 300knts op 200knts ging vliegen kreeg ik last van stall :S hoe hard moet ik dan de app. in komen vliegen?
Moet ik de feq van de baan op nav1 of nav2 invoeren en moet ik daarbij ook op ID drukken?
Alvast bedankt!
Ik stel meerdere verschillende vragen dus zou graag weten op welke vraag je antwoord gaf.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:05 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
trimmen!
En je flaps gebruiken.
En hoe kan ik er voor zorgen dat hij die wel oppikt?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:40 schreef GoodGawd het volgende:
Mischien heeft hij alleen de localizer opgepikt en niet de glidescope
1quote:Op maandag 25 februari 2008 20:27 schreef OVLOV het volgende:
1
Ik vloog van Brussel Airport naar Schiphol en bij het opstijgen was de startbaan te kort of ik kreeg hem niet op tijd omhoog...ik had de flaps op 33% en later zelfs hoger, ik had hem bijna op volle gas... weet iemand wat er fout ging of is die baan gewoon te kort?
2
Tijdens het vliegen toen ik 200-250knts vloog hing hij de heletijd schuin met de neus omhoog zo'n 10graden...waarom vliegt hij niet recht? Als ik de flaps uit heb vliegt hij wel een stuk rechter...
2
Toen ik bijna bij Schiphol aankwam en ik van 300knts op 200knts ging vliegen kreeg ik last van stall :S hoe hard moet ik dan de app. in komen vliegen?
3
Moet ik de feq van de baan op nav1 of nav2 invoeren en moet ik daarbij ook op ID drukken?
Maar hoe snel moet je dan de app. vliegen? want je moet op gegeven moment toch zo'n 200knts vliegen voordat je de glideslope in gaat?quote:2
200 - 250kts voor een 747 is nou niet echt snel. De cruise snelheid van een 747 ligt veel hoger, waardoor hij dus een veel lagere pitch heeft in cruise.
Nou lager vliegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:59 schreef OVLOV het volgende:
[..]
En hoe kan ik er voor zorgen dat hij die wel oppikt?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Sim : FS9
Scenery : Niet zichtbaar
Plane : IFDG McDonnell Douglas MD-11 - http://www.ifdg.net/moderndl.php
Paint : American Airlines paint at http://www.ifdg.net/moderndl.php
Other addons : Ground Enviroment, Real Enviroment, Flight Enviroment, Active Sky 6 real weather
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb zonet een vlucht van Amsterdam naar Heathrow gedaan met automatische piloot en ILS... Alleen daar begrijp ik nog niet alles van... Het ging wel goed, maar ik denk dat ik in het begin de frequenties verkeerd had staan en te laat goed had gezet want ik belandde net naast de baan![]()
Nog even uitzoeken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |