abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 17:24:55 #52
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_56667998
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ja er lopen er hier een paar rond. Zoals ik.
En ik
  maandag 11 februari 2008 @ 17:25:46 #53
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_56668017
quote:
Op maandag 11 februari 2008 17:04 schreef Piaf het volgende:
Ik heb trouwens FS Ultimate Traffic liggen, maar er is iets niet goed gegaan met installeren

waar kan ik de licence veranderen / waar in de registry kan ik de key veranderen?
Even het programma verwijderen, dan met een registery cleaner even alles uit de registery halen, opnieuw installeren en tada
pi_56814783
Ik wil graag online vliegen, hoe en waar kan ik dat het beste doen?
  maandag 18 februari 2008 @ 15:52:57 #55
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_56816186
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:36 schreef OVLOV het volgende:
Ik wil graag online vliegen, hoe en waar kan ik dat het beste doen?
www.ivao.aero
www.vatsimm.net
www.globalsim.org
  Moderator zaterdag 23 februari 2008 @ 12:33:15 #56
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_56923565
Om dit topic toch even met wat screenshots op te vrolijken

1. Taxien to the runway behind a 737-300


2. Klm's as far as the eye can see :lol:


3. Taxien to the runway


4. Waiting third in line for take-off


5. Ready for take off - taking up speed


6. Positive rate of climb; gear going up


7. Bye, Bye schiphol - Switching radio to schiphol departure


8. Climbing to 15.000 feet


9. Somewhere above the Netherlands


10. Allmost at 15.000 feet


11. I have the moon in sight 8)


12. Cruising above Germany #1


13. Cruising above Germany #2


14. Contacting Frankfurt Tower - ILS Approach runway 7 L


15. Descending to our destination


16. On final - have the runway in sight


17. Short final - a little to high and a bit to fast


18. A very very very hard touch down


19. Automatic brake


20. Roll out


Simulator= Flight Simulator 2004
Add-on scenery= NL2000 V3
Add-on airplane= KLM IFDG MD11
Repaint airplane= KLM PH-KCD zit er standaard bij
Other Addons: Ground Enviornment, Real Enviornment, Active Sky 6, F1 view

  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:04:48 #57
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_56924067
Die NL2000 versie 3 pack is toch iets van 20GB? Ik vinda echt een beetje veel
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator zaterdag 23 februari 2008 @ 13:14:25 #58
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_56924226
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:04 schreef maniack28 het volgende:
Die NL2000 versie 3 pack is toch iets van 20GB? Ik vinda echt een beetje veel
Het is wel heel nederland gedetaileerd, met ook alle kleine vliegvelden en de nodige AI. Het is veel ruimte; maar ach mijn internetverbinding kon het zat aan zonder dagen te wachten; en 20 gb op een 500 gb schijf mis ik niet direct
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:15:38 #59
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_56925114
Ik heb maar 120 gig

Moet toch eens wat meer oefneen, bij de basic fligt solo flight les 7, liep de instructeur te blaten dat ik zn bevel negeerde
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 15:15:38 #60
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_56926155
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Om dit topic toch even met wat screenshots op te vrolijken

1. Taxien to the runway behind a 737-300
[ afbeelding ]

2. Klm's as far as the eye can see :lol:
[ afbeelding ]

3. Taxien to the runway
[ afbeelding ]

4. Waiting third in line for take-off
[ afbeelding ]

5. Ready for take off - taking up speed
[ afbeelding ]

6. Positive rate of climb; gear going up
[ afbeelding ]

7. Bye, Bye schiphol - Switching radio to schiphol departure
[ afbeelding ]

8. Climbing to 15.000 feet
[ afbeelding ]

9. Somewhere above the Netherlands
[ afbeelding ]

10. Allmost at 15.000 feet
[ afbeelding ]

11. I have the moon in sight 8)
[ afbeelding ]

12. Cruising above Germany #1
[ afbeelding ]

13. Cruising above Germany #2
[ afbeelding ]

14. Contacting Frankfurt Tower - ILS Approach runway 7 L
[ afbeelding ]

15. Descending to our destination
[ afbeelding ]

16. On final - have the runway in sight
[ afbeelding ]

17. Short final - a little to high and a bit to fast
[ afbeelding ]

18. A very very very hard touch down
[ afbeelding ]

19. Automatic brake
[ afbeelding ]

20. Roll out
[ afbeelding ]

Simulator= Flight Simulator 2004
Add-on scenery= NL2000 V3
Add-on airplane= KLM IFDG MD11
Repaint airplane= KLM PH-KCD zit er standaard bij
Other Addons: Ground Enviornment, Real Enviornment, Active Sky 6, F1 view

Leuke platen Ik zal binnenkort ook weer eens wat posten
  zaterdag 23 februari 2008 @ 15:55:06 #61
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56926815
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:15 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb maar 120 gig

Moet toch eens wat meer oefneen, bij de basic fligt solo flight les 7, liep de instructeur te blaten dat ik zn bevel negeerde
Die instructeur is gek. Niet naar luisteren
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zaterdag 23 februari 2008 @ 16:01:54 #62
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_56926943
Ja hij wil teveel tegelijk, en draaien, en hoogte en dit end at... aaaaaaaaaaaaaargh...

Rustig en alles op zn tijd... maar het komt wel goed, ik heb de 2.9 versie van Netherlands 2000, die is maar 300mb, ook leuk
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_56927526
Flight simulator 10 hehe
Het landen is wel een precies werkje je moet ook alle keys wel weten maar het is wel leuk vermaak.
  Moderator zaterdag 23 februari 2008 @ 17:21:20 #65
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_56928479
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:34 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

dat was wel echt een boutlanding
Oefenen, oefenen, oefenen
Normaal vlieg ik ook veel meer met general aviation vliegtuigen en niet met dit soort grote jongens
pi_56929357
Even een vraagje aan Vonkenboer, hoe krijg jij het zo druk bij de vliegvelden?
Ik heb zelf de traffic al op 100% gehad maar dan nog is het vrij rustig.

Waar kan ik die addons downloaden?

Alvast bedankt!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 18:45:19 #67
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_56930166
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 18:10 schreef OVLOV het volgende:
Even een vraagje aan Vonkenboer, hoe krijg jij het zo druk bij de vliegvelden?
Ik heb zelf de traffic al op 100% gehad maar dan nog is het vrij rustig.

Waar kan ik die addons downloaden?

Alvast bedankt!
Hier is de Nederlanduitbreiding met traffic op alle vliegvelden, wel 21 GB

http://www.nl-2000.com/

De v2.9 versie is 300 mb, die had ik hier vandaan:

http://www.wspilots.com/index.php?page=4&action=file&file_id=332
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator zondag 24 februari 2008 @ 10:23:32 #68
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_56942014
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 18:10 schreef OVLOV het volgende:
Even een vraagje aan Vonkenboer, hoe krijg jij het zo druk bij de vliegvelden?
Ik heb zelf de traffic al op 100% gehad maar dan nog is het vrij rustig.

Waar kan ik die addons downloaden?

Alvast bedankt!
Ik heb veel pakketen van word of ai, project ai en Adobe's traffic pack 4.4 geinstallerd en heb mijn trafic slider op 70 % staan

Als ik hem op 100 % gaat alles veel trager, veel meer go arounds en ai vliegtuigen die soms zomaar verdwijnen omdat er geen plaats voor is.
pi_56943716
We pakken vandaag de KLM1001 vanaf schiphol naar London Heathrow. Even mijn post in het Engels want ik ben te lui om het ook nog een keer te gaan vertalen, dus gewoon de post van mijn VA-forum.

EHAM - EGLL
Route: GORLO UL980 LOGAN
FL240

At 10:00 we had the briefing at the crew center, thereafter the walk around would be done directly, since we were already a bit late, and time is money so hurry cap'n!

Walk around..



Pitot inspection..


After a rumbling start of the engines, on our way to runway 24 for departure


In the climb!



A nice shot @ FL240


Already in the decent, notice that heathrow isn't very popular in the morning :lol: .



Short final runway 27R


At the gate, shutting down bye bye.
pi_56943761
Allemaal gele kikkers
pi_56943853
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:32 schreef Piles het volgende:
Allemaal gele kikkers
Ow, heul niet aan gedacht!
Balen
  zondag 24 februari 2008 @ 13:23:25 #72
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56944865
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:30 schreef TC_Artemis het volgende:
We pakken vandaag de KLM1001 vanaf schiphol naar London Heathrow. Even mijn post in het Engels want ik ben te lui om het ook nog een keer te gaan vertalen, dus gewoon de post van mijn VA-forum.

EHAM - EGLL
Route: GORLO UL980 LOGAN
FL240

At 10:00 we had the briefing at the crew center, thereafter the walk around would be done directly, since we were already a bit late, and time is money so hurry cap'n!

Walk around..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Pitot inspection..
[ afbeelding ]

After a rumbling start of the engines, on our way to runway 24 for departure
[ afbeelding ]

In the climb!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

A nice shot @ FL240
[ afbeelding ]

Already in the decent, notice that heathrow isn't very popular in the morning :lol: .

[ afbeelding ]

Short final runway 27R
[ afbeelding ]

At the gate, shutting down bye bye.
[ afbeelding ]
Rechtermuisknop op de kikkers, afbeelding bekijken. Dan op de terug knop van je venter drukken en voila de afbeeldingen staan op fok
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 24 februari 2008 @ 13:56:34 #73
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_56945695
Ik ga eens proberen wat KLM vliegtuigen te installeren, maar dat zal me wel niet lukken
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 24 februari 2008 @ 14:39:34 #74
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_56947063
Argh... wat doe ik fout?

Ik heb hier bijv deze: PROJECT OPENSKY BOEING 747-400 Cargo V4 for FS2004 ONLY

Install:
Just unzip the file and send the Aircrafts folder to the FS2004 AIRCRAFT FOLDER.
The contents of the "747-effects" folder needs to be copied into the main EFFECTS folder. The aircraft will show up under the BOEING manufacturer.


Ik copy paste de hele folder genaamd: Posky 747-406ERF KLM Cargo in de Aircraft folder van FS2004, daarna kopieer ik de effecten naar de main effects folder, mar nee, geen vliegtuig
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 24 februari 2008 @ 16:57:38 #75
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_56950214
Zo, even een vlucht met ene Cessna van Juliana Airport (St.Maarten) naar Wallblake (Anguilla) en daarna terug naar Sint Maarten en landen op Grand Case...

Pfoe... dat was dus mn eerste echte vlucht met verkeer. Stond hier te wachten achter een Boeing 747:



Learjet achter me, ik denk, wat gaat die gast dichtbij staan op de runway, dat mag toch helemaal niet?



Dus ik opstijgen, maar ik was vergeten te vragen voor clearance he, helemaal geen radiocontact, dus die Learjet kwam gewoon lekker achte rme aan Ging net goe dgelukkig:



Stukje St. Maarten





Landen op Wallblake, moet lukken toch?



Toch wat scheef, met als gevolg:





Een doorstart dus hehe... rondje draaien en nogmaals proberen, gelukt!



Daarna weer (iets te enthousiast) opstijgen



Richting St.Maarten Grand Case, mjah... ik heb altijd de neiging te hard de sturen enzo, dus weer niet recht voor de baan



Manouvreren enzo...



En tjsa... als je nog zo hoog boven de baan zit, dan zit je aan het eind van de baan in de achtertuin van de lokale bevolking




Dus, radiocontact ging late rwel goed, alleen hoe zet je die mooie landingshokjes aan? Of hebben niet alle vliegvelden dat?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_56950456
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:57 schreef maniack28 het volgende:
Zo, even een vlucht met ene Cessna van Juliana Airport (St.Maarten) naar Wallblake (Anguilla) en daarna terug naar Sint Maarten en landen op Grand Case...

Pfoe... dat was dus mn eerste echte vlucht met verkeer. Stond hier te wachten achter een Boeing 747:

[ afbeelding ]

Learjet achter me, ik denk, wat gaat die gast dichtbij staan op de runway, dat mag toch helemaal niet?

[ afbeelding ]

Dus ik opstijgen, maar ik was vergeten te vragen voor clearance he, helemaal geen radiocontact, dus die Learjet kwam gewoon lekker achte rme aan Ging net goe dgelukkig:

[ afbeelding ]

Stukje St. Maarten

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Landen op Wallblake, moet lukken toch?

[ afbeelding ]

Toch wat scheef, met als gevolg:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Een doorstart dus hehe... rondje draaien en nogmaals proberen, gelukt!

[ afbeelding ]

Daarna weer (iets te enthousiast) opstijgen

[ afbeelding ]

Richting St.Maarten Grand Case, mjah... ik heb altijd de neiging te hard de sturen enzo, dus weer niet recht voor de baan

[ afbeelding ]

Manouvreren enzo...

[ afbeelding ]

En tjsa... als je nog zo hoog boven de baan zit, dan zit je aan het eind van de baan in de achtertuin van de lokale bevolking

[ afbeelding ]


Dus, radiocontact ging late rwel goed, alleen hoe zet je die mooie landingshokjes aan? Of hebben niet alle vliegvelden dat?
Цой жив
pi_56953628
Even een vraagje,
Ik heb een scenery gedownload van Nederland die hier ergens boven staat. En ik heb ook een AI pakket voor KLM gedownload bij AVSIM alleen zitten alle andere vliegtuigen voor de heflt onder de grond.
Ook zie ik mijn progressive taxi hulp niet meer...

Hoe kan dit?
pi_56957856
Als ik een bestand wil uitpakken met World of AI installer krijg ik regelmatig deze foutmelding:



Weet iemand wat het is en wat ik er aan kan doen?
  zondag 24 februari 2008 @ 23:03:22 #79
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_56958234
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:56 schreef OVLOV het volgende:
Even een vraagje,
Ik heb een scenery gedownload van Nederland die hier ergens boven staat. En ik heb ook een AI pakket voor KLM gedownload bij AVSIM alleen zitten alle andere vliegtuigen voor de heflt onder de grond.
Ook zie ik mijn progressive taxi hulp niet meer...

Hoe kan dit?
In NL2000 bij Featurepanel bij Misc geloof ik even het dik met hoogte aanvinken, alle hoogtes worden dan 0 gesteld op basis van de Ned. vliegvelden (had het ook )
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_56968623
Free Track i.c.m. FS2004 is
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_56971684
Oke even wat vragen over vliegen met Boeing 747

Ik vloog van Brussel Airport naar Schiphol en bij het opstijgen was de startbaan te kort of ik kreeg hem niet op tijd omhoog...ik had de flaps op 33% en later zelfs hoger, ik had hem bijna op volle gas... weet iemand wat er fout ging of is die baan gewoon te kort?

Tijdens het vliegen toen ik 200-250knts vloog hing hij de heletijd schuin met de neus omhoog zo'n 10graden...waarom vliegt hij niet recht? Als ik de flaps uit heb vliegt hij wel een stuk rechter...

Toen ik bijna bij Schiphol aankwam en ik van 300knts op 200knts ging vliegen kreeg ik last van stall :S hoe hard moet ik dan de app. in komen vliegen?

Moet ik de feq van de baan op nav1 of nav2 invoeren en moet ik daarbij ook op ID drukken?

Alvast bedankt!

[ Bericht 3% gewijzigd door OVLOV op 25-02-2008 20:59:59 ]
pi_56973447
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_56974002
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:27 schreef OVLOV het volgende:
Oke even wat vragen over vliegen met Boeing 747

Ik vloog van Brussel Airport naar Schiphol en bij het opstijgen was de startbaan te kort of ik kreeg hem niet op tijd omhoog...ik had de flaps op 33% en later zelfs hoger, ik had hem bijna op volle gas... weet iemand wat er fout ging of is die baan gewoon te kort?

Tijdens het vliegen toen ik 200-250knts vloog hing hij de heletijd schuin met de neus omhoog zo'n 10graden...waarom vliegt hij niet recht? Als ik de flaps uit heb vliegt hij wel een stuk rechter...

Toen ik bijna bij Schiphol aankwam en ik van 300knts op 200knts ging vliegen kreeg ik last van stall :S hoe hard moet ik dan de app. in komen vliegen?

Moet ik de feq van de baan op nav1 of nav2 invoeren en moet ik daarbij ook op ID drukken?

Alvast bedankt!
trimmen!
En je flaps gebruiken.
pi_56974095
quote:
Op maandag 25 februari 2008 22:05 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

trimmen!
En je flaps gebruiken.
Ik stel meerdere verschillende vragen dus zou graag weten op welke vraag je antwoord gaf.
pi_56984338
Ik vlieg met een 747 van Brussel naar Schiphol.

Op een gegeven moment zit ik nog op zo'n 10 miles van de landingsbaan en druk ik de app. knop in.
Ik heb de feq en crs goed gezet en hij draait recht voor de baan, alleen verliest hij dan hoogte en land eigenlijk op zo'n 5 miles voor de baan in het weiland.

Wat doe ik verkeerd?
  dinsdag 26 februari 2008 @ 17:40:34 #86
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_56991432
Mischien heeft hij alleen de localizer opgepikt en niet de glidescope
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 18:07:03 #87
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_56993280
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 17:40 schreef GoodGawd het volgende:
Mischien heeft hij alleen de localizer opgepikt en niet de glidescope
En hoe kan ik er voor zorgen dat hij die wel oppikt?
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 20:08:24 #89
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_56995401


Sim : FS9
Scenery : Niet zichtbaar
Plane : IFDG McDonnell Douglas MD-11 - http://www.ifdg.net/moderndl.php
Paint : American Airlines paint at http://www.ifdg.net/moderndl.php

Other addons : Ground Enviroment, Real Enviroment, Flight Enviroment, Active Sky 6 real weather
pi_56996111
Kan je misschien mijn vragen beantwoorden Vonkenboer?
pi_57000927
quote:
Op maandag 25 februari 2008 20:27 schreef OVLOV het volgende:
1
Ik vloog van Brussel Airport naar Schiphol en bij het opstijgen was de startbaan te kort of ik kreeg hem niet op tijd omhoog...ik had de flaps op 33% en later zelfs hoger, ik had hem bijna op volle gas... weet iemand wat er fout ging of is die baan gewoon te kort?

2
Tijdens het vliegen toen ik 200-250knts vloog hing hij de heletijd schuin met de neus omhoog zo'n 10graden...waarom vliegt hij niet recht? Als ik de flaps uit heb vliegt hij wel een stuk rechter...

2
Toen ik bijna bij Schiphol aankwam en ik van 300knts op 200knts ging vliegen kreeg ik last van stall :S hoe hard moet ik dan de app. in komen vliegen?

3
Moet ik de feq van de baan op nav1 of nav2 invoeren en moet ik daarbij ook op ID drukken?
1
De baan kan inderdaad te kort zijn geweest, maar waarschijnlijk was je kist gewoon puur te zwaar beladen voor de baanlengte. Op internet kan je meerdere fuel calculators etc vinden, probeer zo min mogelijk, maar toch wel genoeg fuel mee te nemen want een 747 met 100% fuel is veels te veel naar schiphol aangezien je dan maar iets van 7 - 10% zal verbruiken.

2
200 - 250kts voor een 747 is nou niet echt snel. De cruise snelheid van een 747 ligt veel hoger, waardoor hij dus een veel lagere pitch heeft in cruise.

3
Ligt er aan wat voor kist het is. Als je een PMDG 747 hebt bijvoorbeeld, heb je meerdere opties. Alleen nav1 is dan gewoon ils established raken via de autopilot of op het handje, en zelf landen. Je moet m op nav1 en nav2 invoeren als je een autoland wilt maken.
pi_57001233
quote:
2
200 - 250kts voor een 747 is nou niet echt snel. De cruise snelheid van een 747 ligt veel hoger, waardoor hij dus een veel lagere pitch heeft in cruise.
Maar hoe snel moet je dan de app. vliegen? want je moet op gegeven moment toch zo'n 200knts vliegen voordat je de glideslope in gaat?
pi_57008136
Kijk eens in je kneeboard, daar staat het allemaal bij refrences. Je initial approach speed is 250, totdat je op de baseleg vliegt ga je zo hard. Op downwind reduce je naar 220kts, en op je baseleg reduce je naar 180. Op final zal je speed zo rond de 140 a 160 liggen.
  woensdag 27 februari 2008 @ 16:11:47 #94
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_57013087
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 18:59 schreef OVLOV het volgende:

[..]

En hoe kan ik er voor zorgen dat hij die wel oppikt?
Nou lager vliegen natuurlijk.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:43:58 #95
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57015045
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nou lager vliegen natuurlijk.

ILS indraaien vanaf 2000 ft...

Tevens heeft niet elke baan een GS/LOC/DME....
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:44:42 #96
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57015057
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:08 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]

Sim : FS9
Scenery : Niet zichtbaar
Plane : IFDG McDonnell Douglas MD-11 - http://www.ifdg.net/moderndl.php
Paint : American Airlines paint at http://www.ifdg.net/moderndl.php

Other addons : Ground Enviroment, Real Enviroment, Flight Enviroment, Active Sky 6 real weather
pi_57019040
Even NL-2000 binnenhalen
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57020631
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nou lager vliegen natuurlijk.
Ik vlieg dan al op 2000 hoogte
pi_57020890
Ik heb zonet een vlucht van Amsterdam naar Heathrow gedaan met automatische piloot en ILS... Alleen daar begrijp ik nog niet alles van... Het ging wel goed, maar ik denk dat ik in het begin de frequenties verkeerd had staan en te laat goed had gezet want ik belandde net naast de baan

Nog even uitzoeken dus
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57025706
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb zonet een vlucht van Amsterdam naar Heathrow gedaan met automatische piloot en ILS... Alleen daar begrijp ik nog niet alles van... Het ging wel goed, maar ik denk dat ik in het begin de frequenties verkeerd had staan en te laat goed had gezet want ik belandde net naast de baan

Nog even uitzoeken dus
das wel een dompert dan
pi_57032978
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:53 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

das wel een dompert dan
Ja in een meertje
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57037262
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:01 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja in een meertje
een meer aanleggen naast een landingsbaan is ook niet slim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')