Nee vertel hoe werkt het?quote:Op zondag 3 februari 2008 12:59 schreef Spaarzegel het volgende:
Is iemand trouwens al bezig geweest met FSnightingale? (gratis, showt je instrumenten op een andere pc (laptop bijvoorbeeld) door middel van het lan netwerk).
Bij je settings kan je het aantal AI traffic instellen..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:53 schreef Zwoerd het volgende:
Vraagje;
Als ik aan het vliegen ben zie ik amper andere vliegtuigen, af en toe zie ik er wel eentje bij een vliegveld in de buurt, maar verder heb ik het luchtruim practisch voor mij alleen, moet ik ergens instellen hoeveel ander verkeer er is ofzo??
Ik heb fsx
ok bedanktquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:59 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Bij je settings kan je het aantal AI traffic instellen..
Zo te lezen kun je nog steeds geen ILS-approach uitvoeren, dus heb je nog een doelquote:Op zondag 10 februari 2008 17:34 schreef Piaf het volgende:
Als er nou missies waren ofzo............ een doel......
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:20 schreef TC_Artemis het volgende:
APP knop is niet alles hoor, je kan 'm ook op het handje voor de baan krijgen. Gewoon je frequentie intunen, course goed zetten, en dan 30 graden haaks op de ILS invliegen, ATC vectord je dit normaal.
Daarna gewoon zegmaar de course intercepten, en daarna rechtrimmen, flaps in stapjes omlaag tot je aan je FAS zit en dan je gear down.
That's it.
Voor je probleem met je AI.. gewoon AI pakketjes downloaden www.avsim.comquote:Op zondag 10 februari 2008 17:34 schreef Piaf het volgende:
Zelfs op 100% AI is het nog weinig
Ik wil lekker in de wachtrij staan, veel vliegtuigen en het liefst allemaal maatschappijen die dus werkelijk bestaan
Daarvoor naar World of AI gaan (googlen) , alleen kost het beetje tijd om alles in je FS te flikkeren
Heb nu Lufthansa, KLM, Air India etc rondvliegen, op schiphol staat het vol met KLM, in Duitsland vliegt
Lufthansa overal en nergens... ieder pakket heeft zn eigen vluchtschema dus het is niet gegarandeerd dat je, ook al heb je 10 van die vliegtuigmaatschappijen er in gezet, dat je ze ook tegenkomt
blablahblah, gewoon naar WoAI gaan en daar dingen van halen
Wat vliegen betreft...het landen is nog steeds een mysterie;
Op de map de ILS frequentie halen, deze in de radio zetten, dat knopje omhalen en klaar? (onderaan NAV 1 lampje staat aan, moet MRK (Marker) ook aan?
De heading ook pakken, wat dus onder die ILS freq. staat,
Deze heading zet ik in NAV, en zodra ik bijna ga landen, pak weg 3 a 5 minuten ervoor, dan de NAV aan, dan gaat die kist recht voor de baan hangen
Op de GPS, daar de landingsbaan invoeren, activate approach is noodzakelijk??
Op de GPS map, dan kom je dan in die groene pijl/trechter terecht, dan APP aanzetten? als ik dat doe dan gaat mn vliegtuig soms vann zn koers af
Soms lukt het en gaat hij recht voor de baan maar dan daalt hij niet (glideslope ofzo) , dan de Altitude-hold switch uitzetten? dan gaat hij stallen
.......het lukt me om te landen maar het lukt me niet om zoals het hoort, volautomatisch te landen... ik doe ergens nog iets fout
Ik gebruik FS 2004 en moet eerlijk zeggen dat ik er redelijk snel op uitgekeken ben,.....opstijgen, dan maar snel naar een vliegveld, en dan (proberen te) landen, parkeren @ the gate en dan.....weer opstijgen
Als er nou missies waren ofzo............ een doel......
Ja er lopen er hier een paar rond. Zoals ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:28 schreef Halvor het volgende:
Kom er nu pas achter dat er ook een FS topic isZijn er hier ook mensen die op IVAO vliegen? Vlieg er nu al ongeveer 2,5 jaar en blijft nog steeds leuk. K vlieg vooral met PMDG 737 of 747 (zolang er maar een FMC in zit vind ik het al gauw best).
Rechttrimmen? Je doet toch full automated ILS....quote:Op zondag 10 februari 2008 18:41 schreef TC_Artemis het volgende:
ILS service, waar heb je het allemaal over, volgensmij snap je het niet helemaal he?
blalalallalabalalaa
En duidelijk wel dat je hem met crosswind moet rechttrimmen hoor, rudder en ailerons trimmen zodat je in princiepe zonder enige invoer van rudder of yoke hem zo kan landen.
Niet dat ik weet, zoals beschreven is duidelijk geen full automated maar handmatig, en dan moet je zeker wel trimmen. Tenminste, het is geen vereiste, maar een stabilized approach is niet erg.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Rechttrimmen? Je doet toch full automated ILS....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |