Handige links:quote:Of je nou een beginnertje bent of een gevorderde piloot; Flight Simulator stelt iedereen in staat om binnen een redelijke termijn goed te vertrekken en veilig te landen.
Dit topic is bedoeld om te genieten van elkaars vliegkunsten, foto's te plaatsen en elkaar te voorzien van tips and tricks om progressie te maken als virtueel piloot.
Wil je screenshots plaatsen, post dan maximaal drie foto's in één post, met een breedte van 500 pixels.
Heb je de basis van het vliegen nog niet helemaal onder de knie? Neem dan eerst even tijd voor de lessen op de CD ROM of DVD's. Schroom niet om vragen te stellen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:12 schreef Irritatie100 het volgende:
sinds 5 minuten in het bezit van deze![]()
quote:
De OPquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:48 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk dat we m morgen pas kunnen terugverwachten... Long distance flight enzo
Mag ik vragen hoeveel je ervoor hebt betaald?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja hoor, hij doet het prima! Waar ik voorheen met het toetsenbord zelfs nog moeite had om een simpele Beachcraft Baron te landen, is het met de Yoke zelfs een eitje om een Boeing aan de grond te zetten
Nieuw: www.pixmania.nlquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:08 schreef TC_Artemis het volgende:
2e hands of nieuw?
Als 'ie nieuw is; linkje graag, ik ga ook een yoke aanschaffen namelijk.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:39 schreef Sjoegerd het volgende:
TVP
Gaaf, bedankt! ik ga hem binnekort maar bestellen danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nieuw: www.pixmania.nl
EDIT: http://www.pixmania.nl/nl(...)ght-yoke-system.html om precies te zijn
Het kostte om precies te zijn 84,87 (het systeem zelf)+8,32 (verzendkosten)+17,71(BTW)=110,90
no chancequote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:12 schreef ryangozer het volgende:
ik volg het helemaal niet dus daarom vraag ik het maar ff, is er een kans dat dit spel ooit op de ps3 uit gaat komen?
hmm. waarom kost hij op mijn scherm dan 130 euro,quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nieuw: www.pixmania.nl
EDIT: http://www.pixmania.nl/nl(...)ght-yoke-system.html om precies te zijn
Het kostte om precies te zijn 84,87 (het systeem zelf)+8,32 (verzendkosten)+17,71(BTW)=110,90
Vreemd idd...Was geen aanbieding voor zover ik weet hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:58 schreef Spaarzegel het volgende:
[..]
hmm. waarom kost hij op mijn scherm dan 130 euro,![]()
was het een aanbieding ofzoiets?
Dan heb je het over CH products yokes. Die kun je tweedehands voor 80 euro op de kop tikken, maar kosten nieuw inderdaad 150-180 euro. De kwaliteit is er ook wel naar. Hoe zit het met de saitek spullen? Het zit er goedkoper uit dan CH products spullen, maar hoe voelt het?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Dan is het helemaal een nette prijs, meestal zit het tegen de 150 euro of zelfs meer.
Hij doet het prima hoor! Ik krijg alleen de functies van de throttle niet helemaal ingesteld zoals ik wil, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:59 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dan heb je het over CH products yokes. Die kun je tweedehands voor 80 euro op de kop tikken, maar kosten nieuw inderdaad 150-180 euro. De kwaliteit is er ook wel naar. Hoe zit het met de saitek spullen? Het zit er goedkoper uit dan CH products spullen, maar hoe voelt het?
Lees de voorgaande topic maar door.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:59 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dan heb je het over CH products yokes. Die kun je tweedehands voor 80 euro op de kop tikken, maar kosten nieuw inderdaad 150-180 euro. De kwaliteit is er ook wel naar. Hoe zit het met de saitek spullen? Het zit er goedkoper uit dan CH products spullen, maar hoe voelt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |