Same herequote:
Dat was het gisterenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:29 schreef crossover het volgende:
Same here
Ik wil dat het donderdag is [ afbeelding ]
Met de auto een uur en een kwartierquote:
Donderdag weer een date?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Same here
Ik wil dat het donderdag is [ afbeelding ]
Tsjeemig.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:32 schreef MPG het volgende:
Met de auto een uur en een kwartier
Met de trein al gauw bijna 2 uur
Smart assquote:
Ja, ze komt bij mij langsquote:
Ja, ach, t is best te doen. Autorijden is een van mn hobbies, en de trein is doordeweeks gratis, en een prima plek om huiswerk te makenquote:
tofquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:34 schreef crossover het volgende:
[..]
Smart ass![]()
[..]
Ja, ze komt bij mij langs![]()
Knap hoor. Dat jullie het volhouden. I've been there, done thatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef MPG het volgende:
Ja, ach, t is best te doen. Autorijden is een van mn hobbies, en de trein is doordeweeks gratis, en een prima plek om huiswerk te maken.
En ik heb het natuurlijk heel graag over voor Muck![]()
Toe maar wat een positiviteitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ach, t is best te doen. Autorijden is een van mn hobbies, en de trein is doordeweeks gratis, en een prima plek om huiswerk te maken.
En ik heb het natuurlijk heel graag over voor Muck![]()
Nou, ik ken haar van mijn vorige opleiding, toen zat ze soms bij mij in de les (zelfde klas, andere 'subklas', zeg maar). Nu gaat ze in februari met dezelfde opleiding beginnen als ik (we zijn allebei gestopt met onze huidige opleiding). En ik had haar gevonden op hyves -> msn -> sms. Veel gepraat samen, leek echt goed te klikken. Dinsdag dus naar de bios geweest samen en in een kroegje gezeten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
tof
doe eens wat meer details vertellen
Waar komt ze vanaddan, wat doet ze int dagelijks leven, etc, etc, etc
je kent t wel
Is niet nodig hoor!quote:
Ik ook. En ik hoefde 'maar' een half uur te fietsen...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Knap hoor. Dat jullie het volhouden. I've been there, done that. Ik vond het vreselijk
.
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, ik ken haar van mijn vorige opleiding, toen zat ze soms bij mij in de les (zelfde klas, andere 'subklas', zeg maar). Nu gaat ze in februari met dezelfde opleiding beginnen als ik (we zijn allebei gestopt met onze huidige opleiding). En ik had haar gevonden op hyves -> msn -> sms. Veel gepraat samen, leek echt goed te klikken. Dinsdag dus naar de bios geweest samen en in een kroegje gezeten.
Donderdag komt ze bij mij een film kijken en ze zou blijven slapen
Ja daar ben ik ook over aan het nadenken. Ik wil dit misschien wel eens rustig aan gaan pakken, voor de verandering.quote:
D_A zocht een bevoegd persoon en daar was ik...quote:
Dat is wel verstandig dan!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook over aan het nadenken. Ik wil dit misschien wel eens rustig aan gaan pakken, voor de verandering.
Ik zit namelijk wel straks bij haar in de klas, en ik weet uit ervaring dat het niet fijn is om bij een ex in de klas te zitten
Welkom terug. Hoe ging die ene toets?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, en weer aanwezig.
Verstand komt met de jaren, dus dat belooft nog wat...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:01 schreef Kuukske het volgende:
Een man die nadenkt over het hebben van sex of niet. Wowie.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:01 schreef Kuukske het volgende:
De koren van het kaf scheidenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:02 schreef OA het volgende:
[..]
D_A zocht een bevoegd persoon en daar was ik...![]()
[..]
Dat is wel verstandig dan!
Dik gehaald.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welkom terug. Hoe ging die ene toets?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:01 schreef Kuukske het volgende:
Prima voor elkaar dus!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dik gehaald.
Dus officieel P binnen en bijna richting de 3e.
Goedenavond heer D_A.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, en weer aanwezig.
Zonder ook maar één boek aan te schaffenquote:
Hallo onderdaan.quote:
Oh en bovendien lijkt het erop dat ze te leuk is om dingen te gaan doen zonder daar goed over na te denken.quote:
Doe je goed!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zonder ook maar één boek aan te schaffen
Nice!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dik gehaald.
Dus officieel P binnen en bijna richting de 3e.
Alles naar wens, meester?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh en bovendien lijkt het erop dat ze te leuk is om dingen te gaan doen zonder daar goed over na te denken.
Nu Pabo, heb hiervoor heb ik Pedagogiek gestudeerdquote:
Hou je van Zero 7?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:08 schreef Kuukske het volgende:
Come.. as you are.. as you were.. as I want you to be.. lalala. ♪.
Je kan toch wel hoofdrekenen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nu Pabo, heb hiervoor heb ik Pedagogiek gestudeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |