quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:01 schreef Kuukske het volgende:
Een man die nadenkt over het hebben van sex of niet. Wowie.
Prima voor elkaar dus!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dik gehaald.
Dus officieel P binnen en bijna richting de 3e.
Goedenavond heer D_A.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo, en weer aanwezig.
Zonder ook maar één boek aan te schaffenquote:
Hallo onderdaan.quote:
Oh en bovendien lijkt het erop dat ze te leuk is om dingen te gaan doen zonder daar goed over na te denken.quote:
Doe je goed!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zonder ook maar één boek aan te schaffen
Nice!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dik gehaald.
Dus officieel P binnen en bijna richting de 3e.
Alles naar wens, meester?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh en bovendien lijkt het erop dat ze te leuk is om dingen te gaan doen zonder daar goed over na te denken.
Nu Pabo, heb hiervoor heb ik Pedagogiek gestudeerdquote:
Hou je van Zero 7?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:08 schreef Kuukske het volgende:
Come.. as you are.. as you were.. as I want you to be.. lalala. ♪.
Je kan toch wel hoofdrekenen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nu Pabo, heb hiervoor heb ik Pedagogiek gestudeerd
Op maandag onbeperkt spare ribsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:09 schreef OA het volgende:
Ik ga zo uit eten! Hier
Misschien ga ik wel krokodil eten...
Euhm, wie?quote:
quote:
Ja, doe mij maar even een biertje.quote:
zo nep heh, gene opbeperkt spareribs in het weekendquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:09 schreef OA het volgende:
Ik ga zo uit eten! Hier
Misschien ga ik wel krokodil eten...
85!!!!!quote:
Die had ik alllllllllaaaaaaaangquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:10 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan toch wel hoofdrekenen?![]()
13+72= ....
Trip hop, chille zondagochtend muziekquote:
Kuukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |