SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be sure to wear some flowers in your hair
Jemig, de Here is met hem zo te zien. Bizar die tijd. IJs lijkt goed te zijn dus, al zijn die andere tijden niet hééél bijzonder. Opening van 9.74, ook geen pikstart dus. Knap hoor.quote:
quote:Als het een beetje mee zit, is het schaatsen hier op tevolgen, rond 17:45
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=5264&part=sports
Stream 1 mms://straumV.nrk.no/nrk_tv_webvid04_l
Stream 2 mms://straumV.nrk.no/nrk_tv_webvid04_m
Stream 3 mms://straumV.nrk.no/nrk_tv_webvid04_h
Ja, en later kunnen we nog iets van de 1500m dames zien waarschijnlijk (18:40). Ik had trouwens de stream al opgestart, en ze hadden net een item over het schaatsen. Een voorbeschouwing met Havard Bokko en een Noorse verslaggever, en wat kleine interviewtjes. Ik snap er helemaal niks van, maar ze hadden net ook Sven in het Engels. Als wereldster mag ie toch wel iets aan zijn interviewkunsten doen hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:51 schreef DeeBee het volgende:
Om kwart voor zes hier zo de 500 meter mannen te volgen als het goed is.
Ook al is m'n Noors niet super, dat begrijp ik in ieder geval uit deze Noorse TV-gids.
edit: ja, wat BVO dus al zei...
Op hem valt ook geen pijl te trekken. Vorige week zegde hij nog halverwege af omdat het niet ging (en geblesseerd leek aangezien ie rechtop startte) en nu weer deze tijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:30 schreef franklop het volgende:
Pekka Koskala nu al 34.77 in de A groep
luchtdruk is wel laag (ca 995 mb), maar dat is die in Heerenveen ook wel eens geweest. Gok dat ze een strakke ijsvloer hebben neergelegd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:41 schreef Wombcat het volgende:
Wat een tijden daar zeg
Wat hebben ze met het ijs gedaan?
Of is de luchtdruk daar erg laag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |