Jij bent gewoon goed met knopjesquote:Op zondag 27 januari 2008 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:ik zie net het knopje ervoor
hoezo timing
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:05 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon goed met knopjes
Wij hebben geen trailers, maar wel luxe kamers en zoals ik al zei, ik zal de VIP room voor je bestellen, je mocht er ook roomservice bij maar dat wou je nietquote:Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef Bob-B het volgende:
Die trailer moet jij dan maar voor zorgen tinkmaar nog steeds met bubbelbad
Nee, straks komen ze binnenlopen als ik naakt door de kamer dansquote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Wij hebben geen trailers, maar wel luxe kamers en zoals ik al zei, ik zal de VIP room voor je bestellen, je mocht er ook roomservice bij maar dat wou je niet
Ik ga eens kijken of mijn vriend mijn knopje kan vinden, ik hoor gestommel boven!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]beetje wel..
vandaag de goede knopjes al twee keer gevonden
Veel plezier!!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of mijn vriend mijn knopje kan vinden, ik hoor gestommel boven!Fijne dag nog iedereen!
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, straks komen ze binnenlopen als ik naakt door de kamer dans
Hm, een beetje bouwvakker kan toch wel een knopje vinden, klus ze!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:19 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of mijn vriend mijn knopje kan vinden, ik hoor gestommel boven!Fijne dag nog iedereen!
![]()
Wie weet wat er dan allemaal gebeurdquote:Op zondag 27 januari 2008 13:22 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er binnen komt lopen, als het een leuke jonge meid is, dan vind jij dat vast niet erg
Ik weet welke kamer hij krijgt, dus ik laat er tzt wel een camera plaatsenquote:Op zondag 27 januari 2008 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie weet wat er dan allemaal gebeurd
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:29 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ik weet welke kamer hij krijgt, dus ik laat er tzt wel een camera plaatsen
Uh... nee dank jequote:Op zondag 27 januari 2008 13:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Doe dat!
Speel jij dan voor leuke jonge meid?
quote:
Ga je verkleedquote:
Het is bijna carnaval..quote:Op zondag 27 januari 2008 13:46 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Nee dat doe ik alleen met carnaval
Ja maar dan zit Bobby nog lang niet in dat gebouwquote:Op zondag 27 januari 2008 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is bijna carnaval..dus dan valt het ook nog eens niet op
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:51 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Ja maar dan zit Bobby nog lang niet in dat gebouw![]()
Ik ga er even tussenuit, spreek je later wel weer, doeiiiiiiii
Ja, jij was er niet.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:24 schreef EchnaDarr het volgende:
Goeimiddag
Dit topic gaat opvallend minder hard dan de vorigen
Ssssssssssssssht!quote:
Heb je nog mooie foto's gemaakt?quote:GezelligVolgende keer ga ik zeker weer mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |