Mastercard? Bestaat dat nogquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:30 schreef prupke het volgende:een goedeavond.
btw waarom kunnen sommige mensen niet begrijpen dat je niet in elke winkel met een mastercard kan betalen.... zo frusti soms
dat is de reden dat ik met een man samen leefquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:03 schreef sanger het volgende:
Waarom zijn vrouwen zo moeilijk
Bestel ik eindelijk een lens die ik een tijdje wil wordt ze boos omdat ze hem voor me verjaardag had willen kopenEn dat terwijl ze naast me zat dat ik hem bestelde
Is dat de enige reden? Ik weet namelijk ook wel weer redenen om met een vrouw samen te wonenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:09 schreef prupke het volgende:
[..]
dat is de reden dat ik met een man samen leef
VISA ftwquote:en ja mastercard bestaat nog steeds helaas....
ik als vrouw ben meer into de manquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat de enige reden? Ik weet namelijk ook wel weer redenen om met een vrouw samen te wonen
[..]
VISA ftw
Duhquote:
Is Mastercard dan zo duur? Ik dacht dat alleen American Express zo duur was.quote:Vandaag liep er een klant weg omdat hij niet met mastercard kon betalen...
mastercard is gewoon duur.. en daar was hij het schinbaar niet mee eens .
10 procent van het bedrag wat men koopt, met een (als ik het goed heb) een minimum van 7,50quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Duh
[..]
Is Mastercard dan zo duur? Ik dacht dat alleen American Express zo duur was.
moet niet, mag welquote:Op zondag 27 januari 2008 00:46 schreef prupke het volgende:
moet ik mee stuiteren?
ben met P meegeweest vanaaf naar een optreden van een bandjequote:
ben benieuwd naar de foto'squote:Op zondag 27 januari 2008 01:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben met P meegeweest vanaaf naar een optreden van een bandje
en er zitten een paar fotos bij die gelukt zijn bij mij
had ik nooit verwacht
Alweer?quote:Op zondag 27 januari 2008 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenZo maar weer richting Blijdorp
Ja joh....moet die paar verloren uurtjes van gister inhalenquote:
Blijdorpjunkquote:Op zondag 27 januari 2008 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh....moet die paar verloren uurtjes van gister inhalen
maar nee...ik had eigenlijk al een afspraak staan daar om iemand wat meer uitleg te geven voordat de meet van gister werd opgezet
Waar?quote:Op zondag 27 januari 2008 12:57 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hier straalt het zonnetje.
Zo maar eens biten kijken of er nog wat te schieten valt
Ook sombere foto's kunnen mooi zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 12:54 schreef prupke het volgende:
[..]![]()
tis hier zo maar somber weer , geen fotografieweer
lightroom is gewoon rukquote:Op zondag 27 januari 2008 15:34 schreef FJD het volgende:
Is Lightroom nou zo traag of is m'n PC zo traag? Het renderen van een preview image van RAW bestanden duurt echt heel lang...nu komt er binnenkort wel een nieuwe PC maar tis wel jammer voor op dit moment.
Ik wil RAW importeren, selecteren/verwijderen, bewerken en dan exporteren naar JPGquote:Op zondag 27 januari 2008 15:37 schreef Ynske het volgende:
lightroom is gewoon ruk
als je je raws snel wil previewen probeer dan picasa (nee ik heb geen aandeel) maar die is heel snel in t renderen van previews
Zit er feitelijk net voor. Sleep een Raw in PS, krijg je eerst Adobe RAW te zien, kun je met dezelfde slides spelen, en vervolgens kun je dat resultaat openen in PS om verder te bewerken of meteen opslaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wil RAW importeren, selecteren/verwijderen, bewerken en dan exporteren naar JPG
Het RAW deel van Photoshop, is dat een los programma of zit dat in al in CS3? Ik vind het wel makkelijk dat je met kleuren, witbalans e.d. kunt spelen in Lightroom.
dat rawgedeelte zit bij cs3 in, word geopend als je foto opent met cs3 en dus bewerken, openen naar cs en dan opslaanquote:Op zondag 27 januari 2008 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wil RAW importeren, selecteren/verwijderen, bewerken en dan exporteren naar JPG
Het RAW deel van Photoshop, is dat een los programma of zit dat in al in CS3? Ik vind het wel makkelijk dat je met kleuren, witbalans e.d. kunt spelen in Lightroom.
Adobe Bridge CS3 wordt meegeinstalleert met Photoshop CS3, dat gebruik ik er voor. Even bij de preferences aangeven dat een dubbelklik alleen de RAW editor opent, zonder Photoshop te starten.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |