Ben jij ook gebelt door een bron die niet prijs gegeven mag worden?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hansson is onzin, die komt niet.
Volgens mijn bron koopt Feyenoord Pieter Collen weer terug, die is gisteren gezien in de Baja beach club.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ben jij ook gebelt door een bron die niet prijs gegeven mag worden?
Samen met Harry?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:48 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Volgens mijn bron koopt Feyenoord Pieter Collen weer terug, die is gisteren gezien in de Baja beach club.
Moeten ze maar mee leren omgaan, stelletje homo's zoals ze voetbalden in de eerste helft.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:51 schreef Brownietje het volgende:
Wat ik wel kut vond gisteren is dat ze na een tijdje te veel werden opgejaagd door het publiek.
Dan werd er gefloten en gingen ze echt enorm gehaast spelen terwijl daar echt niet altijd de ruimte voor was.
Ging nergens over die 1e helft.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:52 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Moeten ze maar mee leren omgaan, stelletje homo's zoals ze voetbalden in de eerste helft.
Leuk boek?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:52 schreef tgs. het volgende:
Zojuist was de officiele boekpresentatie vanwege het 100 jarig bestaan van de stadionclub Feyenoord. Het boek met de titel Het Legioen is geschreven door
die-hard supporters Peter Blokdijk en Boudewijn Warbroek die in 2004 het boek Leven met Feyenoord schreven. Hieronder een foto-collage.
[ afbeelding ]
Het ligt al klaar voor genodigden en de media
[ afbeelding ]
De voor en achterkant van het boek
[ afbeelding ]
U mag me aanraken want ik heb er 2 !, gesigneerd door de schrijvers,de oudste supporter van Feyenoord(Rinus Rotgen = 94 jaar) en natuurlijk Pierre van Hooijdonk
[ afbeelding ]
1 van de schrijvers, Boudewijn Warbroek,met zijn geschreven boek
[ afbeelding ]
De oudste supporter van Feyenoord,Rinus Rotgen met zijn eigen portret
[ afbeelding ]
De officiele presentatie en overhandiging van het boek
[ afbeelding ]
Een dolgelukkig supporters-gezin met het boek
NB: Dit n.a.v. een mod die het topic gelijk sloot omdat het niet forumwaardig was kwa nieuws![]()
rellen![]()
Pff, dat gefluit was meer dan terecht. Je hebt wel een punt, maar als je na een half op op achterstand staat en nog steeds alleen maar rondtikt dan heb ik liever dat je eens wat risico neemt en die bal een paar keer naar een middenvelder of naar een aanvaller speelt ipv naar Timmer of Bahia.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:51 schreef Brownietje het volgende:
Wat ik wel kut vond gisteren is dat ze na een tijdje te veel werden opgejaagd door het publiek.
Dan werd er gefloten en gingen ze echt enorm gehaast spelen terwijl daar echt niet altijd de ruimte voor was. Door dat getik trokken ze wel de hele ploeg van Twente naar voren waardoor er veel ruimte daar ontstond.
Haha, gisteren grondig gefouilleerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig, avondje voetbal
Dat 'nieuwe beleid' is echt niet om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Haha, gisteren grondig gefouilleerd.
Moest ik m'n grinder uit m'n zak halen, lange vloei en tip had ik in m'n zak maar viel tegelijkertijd eruit.
Vraagt die NSB-er steward: heb je drugs bij?
Nee.
Daarna werd het nog leuker, 2 van die blonde chick's voor de ingang van het stadion.. kon je mee op de foto ofzo.
Zegt dat wijf: wil je op de foto? dan kan je naar de arena..
![]()
quote:
Tsjah, het boek is dan ook door niemand nog gelezen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef tgs. het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan als je 2 exemplaren hebtValt me wel tegen dat er zo weinig interesse is voor dit boek en alles wat eromheen hangt alsof de supporters hier van het josti-niveau zijn die liever over welke-stoere-actie-ik- nou-weer heb- uitgehaald vertellen.
Daar stonden z'n vorige boeken vol mee anders.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef tgs. het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan als je 2 exemplaren hebtValt me wel tegen dat er zo weinig interesse is voor dit boek en alles wat eromheen hangt alsof de supporters hier van het josti-niveau zijn die liever over welke-stoere-actie-ik- nou-weer heb- uitgehaald vertellen.
Als je op zo'n stomme manier een strafschop veroorzaakt, ben je qua voetbal intelligentie niet geschikt voor de top die feyenoord wil nastreven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:14 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Snap overigens niet wat er mis is met het niveau Bahia. Goede verdediger, die ik liever op het veld zie staan dan Greene, want dat is echt een prutser (gisteren ook weer).
Nou nou, jij durft.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef tgs. het volgende:
[..]
ow,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat 'nieuwe beleid' is echt niet om over naar huis te schrijven.![]()
Gisteren moest iedereen zijn ID-kaart laten zien, en dan werd je naam gecontroleerd met een lijst of je bekend SCC houder was, en daarna werd ik inderdaad ook grondiger gefoullieerd dan gebruikelijk, en moest ik mijn autosleutels en mobieltje uit m'n zakken halen.![]()
Hele opstoppingen bij de ingangen, en tot overmaat van ramp ook nog die stroomstoring daarna. Maar toen was ik gelukkig net binnen.
Maar het is niet goed voor mijn rechtvaardigheidsgevoel dat je bij voorbaat al verdacht bent als bezoeker van voetbalwedstrijden. Daar wordt ik recalcitrant van.![]()
was bij de gele zone ook, kon zo doorlopenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:17 schreef Brownietje het volgende:
Zal ik jullie wat leuks vertellen?
Aangezien het langzaam ging hebben ze bij de Blauwe Ingangsdinges naast de normale rijen er nog eentje geopend (gewoon zo'n deur waar normaal een uitgang is), waar alleen even snel naar de seizoenskaart werd gekeken en waarna je kon doorlopen. Verder ook niemand gefoullieerd verder.
jij moet beroepsfotograaf wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ow,
ik had ingang 1 tot 6.
super lange rije
[ afbeelding ]
maar ik naar binnen, ga al met me handen in de lucht staan, loop maar door, me maat moest wel blijven staan
Kon gewoon naar binnen lopen om 20.00. GEen minuut gemist.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ow,
ik had ingang 1 tot 6.
super lange rije
[ afbeelding ]
maar ik naar binnen, ga al met me handen in de lucht staan, loop maar door, me maat moest wel blijven staan
Dat kwam omdat het 20.10 uur begon.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Kon gewoon naar binnen lopen om 20.00. GEen minuut gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |