abonnement Unibet Coolblue
pi_117389465
Ja, ik schreef mijn post toen ik pas halverwege was, maar op het einde werd het wel even een stuk serieuzer, maar dat maakte het wel af hier eigenlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 1 oktober 2012 @ 22:50:06 #202
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_117488246
Best wel een emotionele aflevering. Als je weet dat Richards zijn blunder beging toen de promotie voor de Seinfeld-dvd's in alle hevigheid losbarstte en er in dat verband enorme financiële belangen speelden, vraag ik me toch af of het niet een tijd heeft geduurd voordat Jerry weer met hem door één deur kon. Dit is dan een prachtige manier om te laten zien hoe ze toch aan elkaar gehecht zijn.
It's not a lie, if you believe
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 11:09:40 #203
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_117620815
Ik zit nu de aflevering met Carl Reiner te kijken, maar het valt mij op hoe scheef Jerry´s ringvinger staat. Op 5.22, lijkt wel gebroken.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 2 november 2012 @ 21:58:57 #204
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_118757598
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2008 11:24 schreef SoupNazi het volgende:
[Insert OP hier]
OP isn't at home, please leave a messaaaaaaage, at the beep...

Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_118757870
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_118758029
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 21:58 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

OP isn't at home, please leave a messaaaaaaage, at the beep...

Mooi hoe ze daar bestaande muziek voor gebruikt hebben (vanaf 0:25).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_118759582

"Oh, Man I'm On The Wrong Floor Again" én

"Well, you reeeealy did it to me this time Seinfeld!" _O- _O_
Oh, and that's a bad miss!
pi_121152031
Ik heb de afgelopen maanden de volledige 9 seizoenen achter elkaar gekeken en dan pas wordt duidelijk hoe geniaal dit pas eigenlijk was. Een show about nothing maar 20 jaar later nog steeds actueel. Hedendaagse situaties die jij en ik ook kunnen meemaken worden zoo goed uitgewerkt. Ook de subtiele verwijzingen steeds naar vorige afleveringen maken het subliem. Ik ben echt meerdere malen van mijn stoel gevallen van het lachen en dat heb ik nooit met comedy. Alleen met Seinfeld en Curb your enthusiasm. Mijn favoriet is uiteraard George. Hoe hij het voor elkaar krijgt om alles altijd te verpesten is te grappig. Daarnaast is Kramer natuurlijk een uniek personage. Gisteren heb ik de finale gezien en toen de rechter die ze de gevangenis in stuurde Arthur Vandelay heette ging ik weer helemaal stuk. Jammer dat ik nu alles heb gezien maar over enkele jaren ga ik het gewoon weer opnieuw kijken. Dat is de kracht van Seinfeld denk. Je kan het meerdere malen kijken en het blijft goed. Omdat het niet zo flauw/kinderachtig is als Friends.
pi_121187956
Ik heb het ook geregeld 's avonds laat op Comedy Central aanstaan en is nog steeds puur vermaak en zeer herkenbaar ondanks dat het al vrij oud is.
pi_121190583
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef louweed het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden de volledige 9 seizoenen achter elkaar gekeken en dan pas wordt duidelijk hoe geniaal dit pas eigenlijk was. Een show about nothing maar 20 jaar later nog steeds actueel.
Kijk ze nog af en toe, goede serie, zeker als je met de tijdgeest rekening houd. Als je ze achterelkaar kijkt zie je de groei van de karakters goed.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_128139885
Comedians in cars getting coffee is weer begonnen :)

Letterman ep en Silverman ep :)
http://comediansincarsgettingcoffee.com/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_128142983
Ik las overgens laatst de verdediging van Kramer die hij gaf omdat hij beschuldigd werd van racistische uitspraken. Ik vond die verdediging erg logisch klinken en racistisch was het niet. In amerika zijn ze daar nog verder in door geslagen uiteraard. Mijn beeld vaan Kramer is weer hersteld.
  zondag 23 juni 2013 @ 19:05:45 #213
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_128159793
quote:
Seinfeld-acteurs Jason Alexander en Michael Richards zijn - volgens The Hollywood Reporter - te zien in de nieuwe sitcom van Kirstie Alley met de naam Kirstie’s New Show.
Seinfeld-sterren Jason Alexander en Michael Richards in nieuwe sitcom

Maar niet alleen Jason Alexander en Michael Richards maken hun opwachting in deze nieuwe show. Ook Rhea Perlam is te zien in Kirstie’s New Show. Rhea speelde jarenlang, naast Kirstie Alley, de rol van Carla Tortelli in Cheers.
Jason Alexander reageert

“Het is vreemd en geweldig tegelijk om aan een nieuwe show te werken met zoveel oude bekenden om je heen. Ik kijk er naar uit met veel plezier, het wordt een fantastische tijd”, vertelt Jason Alexander na de aankondiging.

Kirstie’s New Show volgt het leven van Broadway-ster Madison Banks, gespeeld door Alley. Wanneer haar zoon contact met haar zoekt nadat zijn adoptiemoeder sterft, staat haar leven op z’n kop. De sitcom bestaat uit twaalf afleveringen en is deze herfst in Amerika al op de buis te zien.
  maandag 24 juni 2013 @ 18:24:46 #214
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_128203888
Kirstie Alley :')

vrees dat dit niet interessant is voor de seinfeld fans, maar we zullen zien
pi_128363058
Volgende week Don Rickles bij Comedians in cars getting coffee :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_134616270


:P
It Never Hurts To Help!
  maandag 23 december 2013 @ 19:40:38 #217
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_134618748
:D Ik heb de aluminium paal vast neergezet en ben klaar voor "the feats of strength!"
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:35:02 #219
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_136172762
quote:
Komt dit uit de "walking dead"...?

:') :D
pi_136173174
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:35 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Komt dit uit de "walking dead"...?

:') :D
:D

Moet wel zeggen dat Jason er daar wel echt weer uitziet als George.. Of is dat een oude foto? Ik ken m eigenlijk alleen nog maar zo de laatste tijd:

Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:48:18 #221
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_136173199
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:47 schreef Atreidez het volgende:

[..]

:D

Moet wel zeggen dat Jason er daar wel echt weer uitziet als George.. Of is dat een oude foto? Ik ken m eigenlijk alleen nog maar zo de laatste tijd:

[ afbeelding ]
Is een oude foto. Ik doelde meer op die figuren op de voorgrond...
pi_136173223
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:48 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Is een oude foto. Ik doelde meer op die figuren op de voorgrond...
Ja, dat begreep ik, en daar moest ik ook hartelijk om lachen ;)
Where facts are few, experts are many.
pi_136173714
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:07 schreef CaptainCab het volgende:

Even los van de mogelijke reünie. Hieronder een leuk stukje over Tom's Restaurant.

Deed mij een beetje denken aan het verhaal met toeristen die voor het eerst Cheers bezochten en dan van een koude kermis thuiskwamen omdat binnenin het er heel anders uitzag dan op tv.
pi_136174008
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:47 schreef Atreidez het volgende:

[..]
Moet wel zeggen dat Jason er daar wel echt weer uitziet als George.. Of is dat een oude foto?
De foto is van de opnames van 2 weken geleden
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:38:59 #225
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_136174871
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:06 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Even los van de mogelijke reünie. Hieronder een leuk stukje over Tom's Restaurant.

Deed mij een beetje denken aan het verhaal met toeristen die voor het eerst Cheers bezochten en dan van een koude kermis thuiskwamen omdat binnenin het er heel anders uitzag dan op tv.
Ik ben afgelopen zomer bij Tom's geweest. Wist vantevoren dat het er anders uit zag vanbinnen dan in de show, maar toch leuk om het exterieur eens in het echt te zien. Binnen geluncht. Eten is niet spectaculair, maar voor een Seinfeld fan leuk om er een keer te zijn geweest. Daarbij ligt t redelijk in de buurt van het National History Museum waar we s'middags heen gingen.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')